päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,649,559 views

UnityF

Posts: 15,721

#18581 • • UnityF joo just se

Rx, 22.5.2006 13:07:
VITTU MEIKSI PÄÄS virroille digitaalisen äänen ja kaupallisen musiikin linjan pääsykokeisiin! WOOHOOO!!!!!!!!!!

AI VITUN ETTÄ!!!!!!

*jiihaa**aplodit**jiihaa**aplodit**aplodit**super*



onneksi olkoon *hali* *hymy*





mun päivän :)
parveke alkaa näyttää jo ihan kivalle ja muutaman tunnin päästä sampun äippä ja iskäpuoli tulee kylää ja mä pääsen kohta herättää rotan.. *pahis*
Avatar
#18582 • • gnomex Guest

astaroth, 21.5.2006 20:44:
ei tarvitse ihan heti mennä uudestaan vapaaehtoisesti duuniin jurrissa


Haha, jätkä osaa *nauru*
RainChild

Posts: 909

#18583 • • RainChild
tänään oli pääsykokeet, toivottavasti pääsen jatkoon... positiivinen asia, etteivät menneet aivan penkin alle, tosin en ihan kaikkea muistanut.

--
Rainchild is back home

Aidrian

Posts: 1,799

#18584 • • Aidrian Furian Master
tuli käytyä hieronnassa*super*
*sydän*vapaapäivä duunista**hih*
akir0

Posts: 2,554

#18585 • • akir0 idleRPG champion 2009
Muksa viikonloppu, vaikka vähän kipeänä tulikin oltua.
Avatar
#18586 • • Galadhan Guest
agenttipuhelin.PNG
r0n

Posts: 2,258

#18587 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
Englannin lähetyksessä tuli uutta Tiestoo ja sit vanha helmi Smahsing Pumpkins - Mellon Collie and the infinite sadness *sydän*

--
6er reihe

keijukainen

Posts: 1,599

#18588 • • keijukainen kiksumurmeli

akir0, 22.5.2006 14:03:
Muksa viikonloppu, vaikka vähän kipeänä tulikin oltua.



Niinpä, ku oli viel hyvää seuraaki *vink**sydän*

--
*seepla*

Avatar
#18589 • • Edited Taika Guest
uudet tennarit*sydän*
ja tili on yhä surkeamman näköinen..

mut on noi silti ihanat!
-xx-

Posts: 5,001

#18590 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
Löysin asunnon San Josesta!

"In back is just one big swimming pool which comes in handy as our summers are hot. Upstairs is 800 sq feet of game room which all other interns loved....There's a pool table, ping pong table, jukebox, bathroom, poker table."

ihan kiva kesä ehkis tiedossa *iloinen*

--
kiitos ja anteeksi ^^

Kiara

Posts: 42

#18591 • • Kiara
Pääsin ylioppilaaksi*aplodit*
nyyti

Posts: 169

#18592 • • nyyti
Selvisin yrjötaudista vaikka tiukkaa teki*joo*

--
Kukaan ei ole hyödytön. Aina voi olla edes huonona esimerkkinä.

kml

Posts: 1,142

#18593 • • kml Keyhole Markup Language

Kiara, 23.5.2006 07:08:
Pääsin ylioppilaaksi*aplodit*



Onneks olkoon! *hymy*

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

DJ Rx

Posts: 2,527

#18594 • • Edited DJ Rx FINRG Recordings
oon tossa kuukauden aikana matsannu yhen kurkkupurkin kaa niin et ainakun otan leipää tai jotaan nin yritän avata sitä, normaalistihan noi purkit aukee sillee viimestään et naama punasena vääntää niin et ohimosuonet meinaa poksahtaa... vaan ei tämä.

noh, tänään olin tossa just aamupalaa vääntääs ni tuttuun tapaan aloin vääntää sen kans, sit alko vituttaa koko kapistus, suomalaisien voimasanojen saattelemana "*tana, *kele, *ttu nyt *malauta tää purkki aukee!"

väänsin niin saatanan kovaan ku vaan kropasta voimaa löyty, tulos:

purkki poksahtaa auki, lähes kaikki kurkkipurkin nesteet housuille ja puolet purkin sisällöstä keittiön lattialla *nauru*

... mut vittu sainpahan sen saatanan kurkkupurkin auki perkele *uros*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Pepe Le Pew

Posts: 236

#18595 • • Pepe Le Pew The Skunk
Uskomattoman hauska vkl takana, väsynyt mutta onnellinen ja tänään sain sitten vakkariduunipaikan palkankorotuksella *jiihaa*. Huomenna koulu-uran vika tentti ja kiitettävä on puoliks jo varmistettu :). Vaikka vettä sataa ei voi olla hymyilemettä korviin saakka *pepsodent*

--
\"I\'m not only here to seek answers, but to better understand the questions\"

Avatar
#18596 • • Annakins Guest

Rx, 23.5.2006 11:49:
oon tossa kuukauden aikana matsannu yhen kurkkupurkin kaa niin et ainakun otan leipää tai jotaan nin yritän avata sitä, normaalistihan noi purkit aukee sillee viimestään et naama punasena vääntää niin et ohimosuonet meinaa poksahtaa... vaan ei tämä.

noh, tänään olin tossa just aamupalaa vääntääs ni tuttuun tapaan aloin vääntää sen kans, sit alko vituttaa koko kapistus, suomalaisien voimasanojen saattelemana "*tana, *kele, *ttu nyt *malauta tää purkki aukee!"

väänsin niin saatanan kovaan ku vaan kropasta voimaa löyty, tulos:

purkki poksahtaa auki, lähes kaikki kurkkipurkin nesteet housuille ja puolet purkin sisällöstä keittiön lattialla *nauru*

... mut vittu sainpahan sen saatanan kurkkupurkin auki perkele *uros*



Ooks ikin kokeillu tehä sillee, et veitsellä päästät ensin ilmaa sinne kannen alle? Eli siis veitsi kannen ja reunan väliin ja käytät vähän vipuna. Toimii joka kerta. Jos taas kyseessä on tahmainen aine joka on "liimannut" kannen kiinni, niin eiku kuumaan veteen :)
DJ Rx

Posts: 2,527

#18597 • • DJ Rx FINRG Recordings

Annakins, 23.5.2006 12:12:
---
Rx, 23.5.2006 11:49:
oon tossa kuukauden aikana matsannu yhen kurkkupurkin kaa niin et ainakun otan leipää tai jotaan nin yritän avata sitä, normaalistihan noi purkit aukee sillee viimestään et naama punasena vääntää niin et ohimosuonet meinaa poksahtaa... vaan ei tämä.

noh, tänään olin tossa just aamupalaa vääntääs ni tuttuun tapaan aloin vääntää sen kans, sit alko vituttaa koko kapistus, suomalaisien voimasanojen saattelemana "*tana, *kele, *ttu nyt *malauta tää purkki aukee!"

väänsin niin saatanan kovaan ku vaan kropasta voimaa löyty, tulos:

purkki poksahtaa auki, lähes kaikki kurkkipurkin nesteet housuille ja puolet purkin sisällöstä keittiön lattialla *nauru*

... mut vittu sainpahan sen saatanan kurkkupurkin auki perkele *uros*

---


Ooks ikin kokeillu tehä sillee, et veitsellä päästät ensin ilmaa sinne kannen alle? Eli siis veitsi kannen ja reunan väliin ja käytät vähän vipuna. Toimii joka kerta. Jos taas kyseessä on tahmainen aine joka on "liimannut" kannen kiinni, niin eiku kuumaan veteen :)



kyllähän se ny saatana käsivoimin pitää auki saada *uros**nauru*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Lauruska

Posts: 821

#18598 • • Lauruska nihkee
Sain töitä! Meen yhteen sähkövirmaan piirtää cädillä muutamat pohjat mallista joita ne voi sit käyttää myöhemmin. Samalla kai opetan niille työntekijöille cädiä ym.

Oon tosi ilonen, ku se paikka mihin alunperin piti päästä ei sit ottanukkaa mua, enkä joutunu siivoomaan enkä kassalle! *plur*

Ja eilen olin pääsykokeissa ja matikka luisti iha hyvi, saas nähä ensmaanantaina ku tulokset tulee että pitääkö matkata sitte 5.6 helsinkii viikoks taas piirustus-ja suunnittelukokeisii*iloinen*
Fresia

Posts: 764

#18599 • • Fresia vähän outo
Sade *sydän* Tulis vielä ukkonen *hihu*

On sellainen olo, että kaikesta huolimatta asiat järjestyy. Töitä ei ole vielä, mutta kyllä mä hengissä selviän. Ja koskaan ei tiedä, mitä nurkan takana odottaa...*joo*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Avatar
#18600 • • Norb Guest

Lauruska, 23.5.2006 13:05:
Sain töitä! Meen yhteen sähkövirmaan piirtää cädillä muutamat pohjat mallista joita ne voi sit käyttää myöhemmin. Samalla kai opetan niille työntekijöille cädiä ym.

Cad osaajia löytyy täältäkin :)

Päivän :) koska on enää huominen päivä töitä!