päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,630,451 views

Freja

Posts: 8,775

#36861 • • Freja Sihteeri
Voi kun on niin hyvä olla.
Tänään on ollut ihan ihmeellinen päivä.. mutta tänään on ollut hyvä päivä.

On kivaa, kun on taas tällainen kausi, et kaikki on vaan yksinkertasesti hyvin.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jinx

Posts: 2,615

#36862 • • Jinx Superfeminine
Ihana ilta *hihu*

--
Pyllykkä

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#36863 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
tältä keväältä tentit ohi ja kesäsuunnitelmat selvillä töiden suhteen *hihu* ja tietty viikonloppu, joka on peräti vapaa <3

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

sapeli

Posts: 11,768

#36865 • • sapeli jokukukamikä?
Hih, kun vaihdoin vuokrafirmalta eteenpäin siihen firmaan missä olen ollut töissä 6kk niin palkankorotuksen lisäksi tuolta rapsahti lomakorvausta mitä en osannut ollenkaan odottaa! Todella outoa kun tilillä on rahaa... *ding*

... tämä merkitsee nettishoppailua! *jiihaa* *pahis*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Heli

Posts: 1,489

#36866 • • Heli vai kuka se oli
Tortilloja! *slurps*
meaning : dieetille.fi

--
ei se väärin ole.

Avatar
#36867 • • aalto2 Guest
niin hyvää ettei sanotuksi saa!

amm ja namm *sydän*
Freja

Posts: 8,775

#36868 • • Freja Sihteeri
Nukuin ihan hyvin parista painajaisesta huolimatta :)
Tänään luulis olevan kiva työpäivä. :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

MissKoo

Posts: 1,289

#36869 • • MissKoo
Mun kissa, hra Gizmo Lepakkomies on sitten aika epeli *nauru* Kiusaa kaverin kissoja minkä kerkeää, jahtaa niitä takaa eikä anna hetken rauhaa. Minä tietysti ylpeänä äitinä en estä sitä mitenkään ja nauraa hörötän kun vanhemmat kissat juoksee hippulat vinkuen karkuun tota vajaa kolmikiloista 'paholaista' *pepsodent*
epicuros

Posts: 7,734

#36870 • • epicuros
Vihdoin näkee oman rakkauspakkauksen! <3
(Onhan siitä jo parisen päivää kuiteski nii!)

--
Valid criticism does you a favor.

anis

Posts: 2,451

#36871 • • anis
Tänään Astral Projectionia kuuntelemaan *tanssittel*. Onneks huomenna on vapaapäivä vielä niin saa rillutella oikein olan takaa!

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Kit^

Posts: 798

#36872 • • Kit^ ihme höpöttäjä
tänään thaimaaseen *hih*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Avatar
#36873 • • Muussika Guest

sapeli, 14.3.2008 19:45:

Meikä uskoo tiukasti siihen että jos jutut menee putkeen niin sitten ollaan oikeilla jäljillä *joo* Hyvä vaan ettet kauempaa ehtinyt kitumaan tuossa sulle selkeästi väärässä työpaikassa *hymy*

Nyt vielä kun onnistut lähtemään tuolta sellaisella tyylillä mikä kylvää sinne siemenen muutokseen parempaan päin muillekin!



(ROMAANIVAROITUS! PUUDUTTAVA PÄTKÄ! :D)

Kieltämättä on hyvä fiilis tästä. :) Tietysti jokaisella työpaikalla on omat kuvionsa, ja kehittämisen tarvetta löytyy aina, mutta pääasia onkin nimenomaan se, että halutaan oikeasti kehittyä ja kehittää. Ja se, mikä on mulle yks tärkeimmistä asioista, ja johon olen tottunut kaikissa edellisissä työpaikoissani, on ihmisten välinen toimiva vuorovaikutus. Se, että otetaan toiset huomioon. Se, että annetaan inhimilliselle kasvulle tilaa. Nykysessä duunipaikassa toi homma ei tunnu toimivan, vaikka IMHO etenkin tällä alalla tommoseen pitäisi kaikkien satsata. Se on mun mielestä kaiken perusta, josta jokaisen tulisi kantaa vastuuta.

Eilisestä työhaastattelusta jäi tosi hyvä fiilis, koska jo pelkästään se oli todella pohdiskeleva. Mietittiin työn hyviä ja haasteellisia puolia, ja mietittiin minun vahvuuksiani ja kehittymisalueitani realistisesti. Olenhan nuori, toistaiseksi lapseton henkilö, eikä minulla voi olla samanlaista työ- ja elämänkokemusta kuin itseäni 30 vuotta vanhemmilla työkavereilla. Mulla on kuitenkin halu kehittyä, niin ihmisyydessä kuin ammatillisuudessakin, ja olen tottunut itsereflektointiin, joten tuleva duunipaikka tarjoaisi oivan mahdollisuuden jo olemassa olevien vahvuuksien hyödyntämiselle ja itseni kehittämiselle. :) Lisäksi se on sellasta duunia, jonka piirissä olen työskennellyt jo aiemminkin, ja jonka olen kokenut kaikista tekemistäni duuneista itselleni sopivimmaksi. Vaativaa duuniahan se on, mutta juuri siksi työnohjaukseen, yhteisiin kokouksiin ja työntekijöiden väliseen vertaistukeen panostetaan - sen voimalla jaksaa.

Aion jutella nykyisen duunipaikan johtajan kanssa avoimesti mutta rakentavasti siitä, että miksi en ole viihtynyt työpaikalla, ja miksi tämä on elämäni ensimmäinen työpaikka, josta haluan lähteä kesken työsopimuksen. Jos itse olisin johtaja, niin arvostaisin avoimuutta ja sitä, että saisin tietoa työpaikan kehittämisalueista. Saas nähdä miten suhtaudutaan. Voisin lähteä töistä vaikka heti, koska olen yhä koeajalla, mutta aion olla vielä pari viikkoa, jotta saan hoidettua tietyt asiat loppuun ja hyvästeltyä asiakkaat. Tuntuuhan tää tavallaan ikävältäkin, kun tiedän, että nykyselle työpaikalle tulee tästä aika ikävä tilanne, mutta en voi sen vuoksi ajatella oman hyvinvointini ylitse. Toivoen työpaikalla saataisiin hommat rullaamaan ja työntekijät viihtymään - se vaikuttaisi varmasti positiivisella tavalla myös asiakkaisiin.

Eihän sitä koskaan tiedä, millaista uudessa työpaikassa tulee todellisuudessa olemaan, mutta olen aika varma, että tulen viihtymään huomattavasti paremmin kuin edellisessä paikassa, ja että työ on huomattavasti enemmän sitä mun juttua. Vaikeita ja problemaattisia tilanteita tulee varmasti, mutta uskon ja toivon uudella työpaikalla työporukan haluavan niistä selvitä.

Olo on heti parempi, kun pääsee talsimaan kohti uusia tuulia. :)
Sparkling

Posts: 740

#36874 • • Sparkling TEAM Kyntäjät
Tää oli kyl jo eilisen :)

Kävin kaupassa ja ostin vähä ruokaa ja 2 siideriä.
Myyjä vaihteeks kysyy: "Nii onks sul papereita?" <3 :D

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

reality

Posts: 59

#36875 • • reality Wanderer
Keepin' it simple: kerrankin heräsin diipin tinttaus & joraus -yön jälkeen ilman hedaria. *piis*
Yritetään tänään uudestaan.

--
This is your life, and it´s ending one minute at a time

Mimir

Posts: 1,366

#36876 • • Mimir Rouva Yninä
Pääsin siihen suuntautumisvaihtoehtoon, mihin hain ensisijaisesti *jiihaa* Ai vitsit, mahtava fiilis *plur* Nyt ku sais vielä kivan harjottelupaikan..

Lisäksi varmistui, että mulla on kesälomaa yli kuukausi. *tanssittel*

--
[Wings are growing on her.]

Saara

Posts: 1,954

#36877 • • Saara #2970
Pakollinen kaupassakäynti takana. Pakastepizzaa ja tvelvari Olvia.

Le succéss grande!

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Avatar
#36878 • • astaroth Guest
kun selvisi, mitä on tullut sähellettyä kämpässä kännissä kotiin tultasessa

konteksti on ehkä vähän turhan groteskia julkaistavaksi, pitänee tyytyä mainitsemaan asiasta ohi mennen poikien saunaillassa *nauru*
Saara

Posts: 1,954

#36880 • • Saara #2970

laite, 15.3.2008 15:11:
---
Saara, 15.3.2008 14:37:
Pakollinen kaupassakäynti takana. Pakastepizzaa ja tvelvari Olvia.
Le succéss grande!
---
V*ttu, mä unohdin kaljat :(



:D äkkii hakee!

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.