päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,625,503 views

merqus

Posts: 1,010

#36841 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Oon tässä ihan intopinkeenä lukenu yhtä noista eilen tulleista kirjoista ja tässä on jo lyhyessä ajassa tullu meikäläiselle niin paljon uutta faktaa etten ois uskonutkaan :)

Parhaita otteita koko kirjasta: "...pelkkä ihon koskettelu saa hypotalamuksen erittämään rauhoittavaa hormonia. Käy siis hierojalla, halaa kaveria tai koskettele vaikka itseäsi... " . Viimeiset kolme pistettä edellisen lauseen perässä sai aikaan lievän repskops -reaktion *nauru* Mut selvispähän samalla miks ihmisten hiplaaminen on niin julmetun kivaa *sydän*
Keijo Hujanen

Posts: 1,634

#36842 • • Keijo Hujanen Pressiklubi
PERJANTAIIIIIIIIIIIIIIIII

--
suomen virallinen totuus

tiiplis

Posts: 1,043

#36843 • • tiiplis also available in sober
*nuotti* ... I don't care if Monday's blue
Tuesday's grey and Wednesday too
Thursday I don't care about you
it's Friday I'm in love *sydän* *nuotti*

Ja tilipäivä *hihu*

--
italia litania nainati lailati

lunake

Posts: 800

#36844 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Uih, se ois boottiristeily tänään ja näkee ihania immeisiä! Oujeah! *hikoil**slurps**jiihaa**plur**känni*

--
Hedelmällisyys on påp!

Freja

Posts: 8,775

#36845 • • Freja Sihteeri
Viesti, jonka sain tos ennen lounasta. :DDDD
Se on samalla päivän O_o koska en oo ollut ihmiseen yhteydessä ties millon viimeks, ja just viime viikol kaverin kaa mietittii et mitäköhän sille kuuluu. Sit se laittaa mulle viestin. Friikkiä. ja hauskaa. :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Tiia

Posts: 352

#36846 • • Tiia
En menny kouluun, vaan lähin Helsinkiin shoppailee kenkii ja laukkuja. *plur*
Siren

Posts: 826

#36847 • • Siren Seinäruusu
Se ois toinen päivä uudessa duunissa edessä :) Vähän kyl jänskättää ku tän jälkee pitäis pystyä olee yksin hommissa *hikoil*

Mut tällanen duuni on kyl erittäin jees missä voi reenaa ilmatteeks ja reenaa työajalla *jiihaa*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

Piiuzki

Posts: 870

#36848 • • Piiuzki
Ihanaa on perjantai eikä tarvi mennä töihi.. *pepsodent*
Freja

Posts: 8,775

#36849 • • Freja Sihteeri

mayah, 14.3.2008 16:04:
Viikonloppu *plur*



Joo! Ja kevät *plur*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Elmiira

Posts: 1,446

#36850 • • Elmiira
Talviloma alkaa tänään,
ihan just kohta nyt *pepsodent*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Avatar
#36851 • • Muussika Guest
Mä olin työhaastattelussa sellaseen oman alan duunipaikkaan, jossa pääsisin käyttämään ja kehittämään oikeasti omaa osaamistani. Ja sain paikan! *plur*

Mulla on melkosen ''meant to be'' -fiilis tästä, koska kun näin kaupungin sivuilla ilmotuksen kymmenien muiden joukossa, tää oli ainut pesti joka kiinnosti. Yleensä nykysessä duunissa en koskaan pysty vastaamaan omaan puhelimeen, koska tauko on kerran päivässä jos on, ja sillon joudun säätämään muita työhommia kuiteskin. Toissapäivänä mulla oli just tauolla puhelin vieressä, ja just tauon aikana sattuivat soittamaan ja pyytämään haastatteluun, ja tänään mulla sattui olemaan just aamuvuoro ja pystyin menemään haastatteluun. Ja nyt vielä sain paikan... Aika härö fiilis. *pökr*

Nyt ois sit heti alkuviikosta keskusteltava nyksen duunipaikan johtajan kanssa tilanteesta. Oon ilmottautunut tiistaiksi koulutukseen ja ties mitä, mutta elämä on. Pakko ajatella itseään, kerran tässä vaan eletään. Nykysessä duunissa tulisin kohta hulluksi, tai ainakin ihmisraunioksi.

Niin, ja tulihan tänään postiluukusta asumisoikeuskämppätarjouskin... ja se kämppä ois lyhyen matkan päässä mun tulevasta duunista, ja siinä olis oma sauna!

Ei oo mahollista! *sydän*
Avatar
#36852 • • Taika Guest
mä näen taas!

..ja työpalavereissa tulevaisuudessa kykenen varmasti lukemaan sanoja eikä enää tarvitse arvailla mitä siellä seinällä ehkä mahdollisesti lukee*nauru*
Kit^

Posts: 798

#36853 • • Kit^ ihme höpöttäjä
jes jes, tentit ohi.. kohta bileisiin ja huomenna lomalle taikkuihin *jiihaa*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

rose

Posts: 1,047

#36854 • • Edited rose vakaasti epävakainen
Pääsin Lahden avoimen amk:n kurssille opiskelee just sitä alaa mikä mua kiinnostaa =) Ihan lyhyt kurssi se tietysti on , mutta varmasti hyvä juttu kun haen taas kouluihin tänä keväänä. Jes! *pepsodent*
Ja ostin sellaset farkut missä takamus erottuu jotenki *ding* Mulla taitaa olla sellanen. Totuttelen ajatukseen.

--
TwistedLife™ Amusement Park

anis

Posts: 2,451

#36855 • • anis
Tehdään kaverin kaa pizzaa *slurps*. Saa vaan nähdä, mitä tulee kun tehdään se Graham-vehnäjauhoista...

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#36856 • • Aurinkoneiti
luomumakaroni (voin syödä niitä ilman vatsanväänteitä)*hihu*
Avatar
#36857 • • REivaaja Guest

Aurinkoneiti, 14.3.2008 18:42:
luomumakaroni (voin syödä niitä ilman vatsanväänteitä)*hihu*

?? Eli sulla ei ole keliakiaa tai muna-allergiaa??
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#36858 • • Edited Aurinkoneiti

REivaaja, 14.3.2008 18:48:
---
Aurinkoneiti, 14.3.2008 18:42:
luomumakaroni (voin syödä niitä ilman vatsanväänteitä)*hihu*

---
?? Eli sulla ei ole keliakiaa tai muna-allergiaa??



Epäilen, että jotain sellaista saattais olla. Olen laihtunut kauheasti ja maha ollut koko ajan kipeä. Huomasin, etten siedä leipää, joka on tehty vaalesta viljasta ja hiivaan. Kokeilen nyt tattaripuuron syöntiä; toistaiseksi ei ole tullut oireita siitä. Kaurakin on aika paha.
Kerran kävin keliakiatestissä, mutta se tais mennä mönkään syötyäni kuukauden keliakia tuotteita siis ennen testiä.
Mutta luulen, että nuo luomuviljat ovat puhtaampia ja vähemmän käsiteltyjä.
mza

Posts: 2,954

#36859 • • mza Erikoismies erikoistehtävässä
UPS:n lähetti toi uudet skinit suksiin.
...ja tuleva viikonloppu!
*hihu*
sapeli

Posts: 11,768

#36860 • • Edited sapeli jokukukamikä?

Vampyrella, 14.3.2008 16:18:
Ei oo mahollista! *sydän*



Meikä uskoo tiukasti siihen että jos jutut menee putkeen niin sitten ollaan oikeilla jäljillä *joo* Hyvä vaan ettet kauempaa ehtinyt kitumaan tuossa sulle selkeästi väärässä työpaikassa *hymy*

Nyt vielä kun onnistut lähtemään tuolta sellaisella tyylillä mikä kylvää sinne siemenen muutokseen parempaan päin muillekin!

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.