päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,556,296 views

Verano

Posts: 4,649

#34661 • • Verano Merituuli

rose, 8.12.2007 12:51:
Luulin ensimmäiset viistoista minuuttia heräämisen jälkeen että on sunnuntai =D Sit oliki ilonen yllätys kun tajusin et viikonloppu onki vasta alkamassa =) Laitan tän itsenäisyyspäivän enkä hataran pään piikkiin.



Mäkin oon melko sunnuntaissa. Ilta ja huominen vapaa kuitenkin vielä ihanasti edessä.

Sellainen rauhaisa ja lämpöinen fiilis viettää iltapäivää. Mm. Poets of the Fall soimassa. Ja eilen niin mukava ilta myös. Onpa hyvä olo. Just nyt, just tässä.
rose

Posts: 1,047

#34662 • • rose vakaasti epävakainen
päivän =) 1.2

Löysin hyvään talteen laitetut joulukoristeet! Erityisesti valot on mahtavan upeat.

--
TwistedLife™ Amusement Park

Hitchhiker

Posts: 1,754

#34663 • • Hitchhiker
Vihdoinkin jouluostokset on tehty (helvetti sentään mikä ruuhka) ja löysin pitkän etsimisen jälkeen alkoholillista after shavea.
Wolverine

Posts: 1,860

#34664 • • Wolverine
dexterin tokan tuotantokauden vikat jaksot vuotanu nettiin. Joulu tuli etuajassa tänä vuonna <3<3<3
Kit^

Posts: 798

#34665 • • Kit^ ihme höpöttäjä
vihdoin pääs muuttaa takas kotii. oma rauha, oma tila. *sydän*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Avatar
#34666 • • Muussika Guest
Olipas mukava lauantai. Olin pitkästä aikaa ''lapsenvahtina'' ( tosin ei 9-vuotias sinänsä enää vahtimista tarvitse, mutta toivoi minut leikkikaverikseen :) ) tytölle, jonka isoveikka oli mun ohjaamassa iltapäiväkerhossa 5 vuotta sitten. Olen pitänyt perheeseen yhteyksiä ja ollut lasten seurana jo viisi vuotta, hui että miten aika kuluu nopeasti!

Oli varsin mukava ilta. Kokkailin meille ruuat, lauleskeltiin Pop Star -karaokepelin biisejä, naurettiin, katsottiin Simpsoneita, hengailtiin uima-altaalla ja vaiks mitä. Lämmitti syräntä kun tyttö sanoi peitellessäni häntä nukkumaan, että milloin mä tulen uudestaan, ja voisinko tulla jo huomenna, ja että hän aikoo ajaa vanhemmat pois joku päivä että mä voisin taas tulla kylään hänen seuraksi. :D *sydän*

Just tulin kotio, ajoin vahingossa bussilla pysäkin ohi ja kävelin kotio tuolla sademyräkässä. Mut ei haittaa yhtään, pikku sadekävely virkistää. :)

Ei voi muuta sanoa, kuin että kyllä lapsen nauru on yks kauneimmista ja ihanimmista asioista elämässä. <3
Miinapiina

Posts: 3,494

#34667 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
tänään kauneimpiin joululauluihin *plur*

--
pinkki on pop!!!

Freja

Posts: 8,775

#34668 • • Freja Sihteeri
Hei, mul ei oo darraa! *plur*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jone

Posts: 8,258

#34670 • • Edited Jone Archibald Haddock

Amma, 8.12.2007 04:11:
KERAVA.



Pyritään pian uudeksi Lahdeksi Lahden paikalle.

PS. Roudasitteko te mut himaan? Mä en tajua miten oon ikinä päässyt tänne. Kävellyt en ole, se on varma. Taksiakaan en sattuneesta syystä ole voinut ottaa, joten WTF?
Amma

Posts: 2,383

#34671 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Jone, 9.12.2007 15:40:
Pyritään pian uudeksi Lahdeksi Lahden paikalle.

PS. Roudasitteko te mut himaan? Mä en tajua miten oon ikinä päässyt tänne. Kävellyt en ole, se on varma. Taksiakaan en sattuneesta syystä ole voinut ottaa, joten WTF?


Mä kannoin sut.

Löytykö lompakko jostain housujen syövereistä tai hyvän huumorintajun omaavilta kavereilta vai katosko ihan kokonaan?

Tungit auton takapenkille, joten oltiin kilttejä ja heitettiin sut mitä ilmeisimmin kotiovelle (tai siis jonnekin, minne ohjasit meidät). Illan juttujen perusteella varteenotettava vaihtoehto olis kyllä ollut myös esim. keskelle metsää. :)(:

--
*etsiskel*

larzizi

Posts: 1,661

#34672 • • Edited larzizi
Liittyy kylläkin enemmän eiliseen, mutta enivei..

Tuli aivan mahtava fiilis kun katseltiin eilen illalla monta tuntia kaverin tämän vuoden reissuvideoita kolmen kuukauden Aasian reissulta. Siitä on kuullut niin paljon, mutta ei ole koskaan pystynyt kuvittelemaan miltä siellä on oikeasti näyttänyt. Oli aivan ihanaa katsoa kaveria ja tämän reissukaveria makaamassa paratiisisaarella riippukeinuissa kaukana arjen huolista.

Meinasi tulla tippa linssiin, kun viimisessä pätkässä kaverukset oli lentokentällä odottamassa kaverin lentoa Suomeen ja tämä reissukaveri jatkoi Australiaan yksin. Kolmen kuukauden reissu takana ja molemmat kertoo kameralle fiiliksiä *hihu*

Tuli itsellekin reissukuume kun katsoi sitä paratiisisaarimeininkiä *pepsodent*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Jone

Posts: 8,258

#34673 • • Jone Archibald Haddock

Amma, 9.12.2007 15:53:
Mä kannoin sut.

Löytykö lompakko jostain housujen syövereistä tai hyvän huumorintajun omaavilta kavereilta vai katosko ihan kokonaan?

Tungit auton takapenkille, joten oltiin kilttejä ja heitettiin sut mitä ilmeisimmin kotiovelle (tai siis jonnekin, minne ohjasit meidät). Illan juttujen perusteella varteenotettava vaihtoehto olis kyllä ollut myös esim. keskelle metsää. :)(:



Shame - it never ends.

Mulla ei oikeasti ole tosta pienintäkään muistikuvaa. Jutuistani muistan kalpeasti jotain ja sen perusteella jokainen seurueenne jäsen on oikeutettu antamaan yhden ilmaisen niskalaukauksen allekirjoittaneelle. Kiitsat kuitenkin että roudasitte himaan. Kai. Toi on multa täysin pimennossa.

Lompakon oli joku ystävällisesti palauttanut baaritiskille koskemattomana, joten sain sen raflasta seuraavana päivänä. Nyt pitää vaan venailla seuraava viikko uusia kortteja suljettujen tilalle.

Mitenhän helvetissä mä olen pystynyt edes ohjaamaan teitä viemään mua yhtään mihinkään?
anis

Posts: 2,451

#34674 • • anis
Oon saanu vähän pyykkiä pestyä *hihu*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Amma

Posts: 2,383

#34675 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Jone, 9.12.2007 16:02:
Mulla ei oikeasti ole tosta pienintäkään muistikuvaa. Jutuistani muistan kalpeasti jotain ja sen perusteella jokainen seurueenne jäsen on oikeutettu antamaan yhden ilmaisen niskalaukauksen allekirjoittaneelle.


Kaikesta huolimatta aiheutit meille todennäköisesti enemmän iloa ja hyvät naurut kuin surua ja pahan mielen.

Kiitsat kuitenkin että roudasitte himaan. Kai.


Kyllä me niin tehtiin. Usko pois.

Lompakon oli joku ystävällisesti palauttanut baaritiskille koskemattomana, joten sain sen raflasta seuraavana päivänä.


Olkoon tämä päivän :) että löytyy vielä rehellisiä ihmisiä.

Mitenhän helvetissä mä olen pystynyt edes ohjaamaan teitä viemään mua yhtään mihinkään?


Koska sä oot Jone (ja se lienee synonyymi määritteille "pystyy mihin vaan" ja "tekee mitä vaan") ja kyllähän sitä pahinkin känni porsaan (jonkun) kotiin ohjaa. Tjtn. *possu*

--
*etsiskel*

Jone

Posts: 8,258

#34676 • • Jone Archibald Haddock

Amma, 9.12.2007 16:29:
Kaikesta huolimatta aiheutit meille todennäköisesti enemmän iloa ja hyvät naurut kuin surua ja pahan mielen.



Hyvä niin. En kyl tajua et miten. Olin kuitenkin suustani poikkeuksellisen pahassa hapessa ja tuskin pystyin sietämään itse itseäni. :D

Amma, 9.12.2007 16:29:
Koska sä oot Jone (ja se lienee synonyymi määritteille "pystyy mihin vaan" ja "tekee mitä vaan") ja kyllähän sitä pahinkin känni porsaan (jonkun) kotiin ohjaa. Tjtn. *possu*



I rules & fails at the same time. *jiihaa*

Mut joo, kiitsat seurasta vielä. Oli hauskaa sen verran mitä muistan ja ens kerralla vois koittaa muistaa vähän enemmän.
Avatar
#34677 • • aalto2 Guest
*plur*
MiMoSa

Posts: 1,664

#34678 • • Edited MiMoSa
Päätettiin äsken kaverin kanssa, että pidetään tipaton helmikuu. Voisinkin samantien mennä kaivaa sen kuumemittarin esille.*tirsk*

edit. Hitto, unohtu muuten kokonaan se Buurenin keikka! Eli eipäs sitten pidetäkään tipatonta.*hih*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Liina

Posts: 161

#34679 • • Liina Ratamurmeli
Bileisiin pitkästä aikaa. pari kuukautta taukoo ja tänää kuuntelee tiestoo *hymy*
Miinapiina

Posts: 3,494

#34680 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
herkkisliikkis kauneimmat joululaulut, kauniisti käyttäytyvät lapset ja hyvä seura yhtä lukuunottamatta *sydän*

oli mahtavaa, vielä ennen joulua uusiks *joo*

rakas miro ku tultiin kotiin, siis awwww *plur*

--
pinkki on pop!!!