päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,627,011 views

sune

Posts: 2,096

#33761 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
*sydän* mun rakas *sydän*

--
ei kovin ihku eikä plur

Amma

Posts: 2,383

#33763 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Higher ground -konsertti Kulttuuritalolla. Vaikken kirkollisista asioista perustakaan, niin varsinkin menevämpi gospel-kuoromusiikki uppoo aika hyvin. Konsertissa esiintyi myös loistavia street- ja breaktanssijoita.

Muutama huvittava seikka: ei valkoihoisista saa tummaihoisten veroista, fiilistelevää gospel-kuoroa tekemälläkään, vaikka yritys olikin hyvä. Tosin kun yritetään liikaa, siitä tulee hassun näköistä.
Suomalaiset nyt vaan on hiljaista kansaa ja sillä siisti - ei se auta, että joka välissä juontajat käskee taputtamaan ja huutamaan. Kuuntelemme hiljaa ja nätisti, emme ryhdy spontaaneihin suosinosoituksiin kesken esityksen vaan vasta sen jälkeen. Varsinkin, kun on kirkollisista asioista kyse.

--
*etsiskel*

remotion

Posts: 5,283

#33764 • • remotion nostatus guru
Mul on nyt niiiiiiiiiin hyviä uusia biisejä, miten voi ollakin, koko päivä meni näitä etsiessä, mut huh!! I´m in love to trance again*sydän**super**sydän*
Yonna

Posts: 372

#33765 • • Yonna
Kohta pääsee muuttamaan*hihu*
Pätkis

Posts: 1,038

#33766 • • Pätkis Pikkis
ystävä *sydän*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

MissKoo

Posts: 1,289

#33768 • • MissKoo
Kissavauvani oppi eilen noutamaan leikkihiiren. Voi sitä riemua! *nauru*
Tarsu

Posts: 2,449

#33770 • • Tarsu

MiMoSa, 28.10.2007 17:47:
Tänään selvis et meitsi lähtee keväällä Afrikkaan!*iloinen**jiihaa* Oon nyt ihan innoissani, enkä malta odottaa sitä reissua.*hihu*



kivaa, mitäs siellä?
:)

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

innae

Posts: 1,377

#33771 • • innae PaskaJätkä
Jei.
Mä oon saanut tänään paljon aikaiseksi:)

--
PaskaJätkä

MiMoSa

Posts: 1,664

#33772 • • MiMoSa

smä, 29.10.2007 14:47:
---
MiMoSa, 28.10.2007 17:47:
Tänään selvis et meitsi lähtee keväällä Afrikkaan!*iloinen**jiihaa* Oon nyt ihan innoissani, enkä malta odottaa sitä reissua.*hihu*

---


kivaa, mitäs siellä?
:)


Ei mitään ihmeempiä, lomailua ja uuteen paikkaan tutustumista.*joo*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Avatar
#33773 • • aalto2 Guest
sain lisäduunia *hihu*
inneah

Posts: 704

#33775 • • inneah ...Trust no one...
Varattiin äipän kaa jouluks mökki Tahkolta *jiihaa*
Ihanaa päästä jouluks pois täältä ja LASKEMAAN!!!! *sydän*

--
nahkalakanat

MiMoSa

Posts: 1,664

#33776 • • MiMoSa
Puhuin just pitkästä aikaa yhden kaverin kanssa, joka on asunut jo jonkin aikaa Los Angelesissa. Oli kivaa kuulla pitkästä aikaa sen ääntä ja muutenkin paljon kivempi jutella eikä aina vaan mesessä kirjotella.*joo*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

innae

Posts: 1,377

#33777 • • Edited innae PaskaJätkä
Käytiin uimassa:)

Ja sit pääsen harjoitteleen maskin poistoa tässä talvella altaaseen:) Kevättä ja mureenoita odottaessa:)

--
PaskaJätkä

hallucinogen

Posts: 8,190

#33778 • • hallucinogen Edain
Ollut tässä firmassa töissä 5,5kk ja nyt on selkeästi eka yritysasiakas jonka voi sanoa olevan tavallaan "mun asiakas". Tänäänkin kaveri tuli hankkii taas tavaraa ja palveluita niin halus, että pääsee asioimaan just mun kanssa vaiks ois ollut kaveri vieressä joka on ollut duunissa jo monta vuotta. "Monees Mikko oon duunis tänään? Tuun koht käymään" Kiva kun nimikin on jo tuttu :).

--
pikku-*possu*

AdonisHercules

Posts: 596

#33779 • • AdonisHercules d a n c e m a c h i n e s / Titty Bear / Bakteeri
Sain tänään kuulla että sain uuden työpaikan missä on parempi palkka ja vähemmän työtunteja kun nykyisessä paikassa *jiihaa*

--
Paitsi että se on helvetin kova panomies, niin se on aivan mielettömän mukava jätkä.

Freja

Posts: 8,775

#33780 • • Freja Sihteeri

mayah, 29.10.2007 20:29:
Forza *hikoil* vaiks oliki tylsää ilman Reijaa :( Mut ens viikolla toivottavasti sit taas *hihu*



*uuh*

Ite hikoilin kun juoksin junaan tuhatta ja sataa. Ei hyvä.

Mut ens viikol si taas! :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been