päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,621,995 views

anis

Posts: 2,451

#33741 • • anis
Oon saanu laitettua neljään eri paikkaan työhakemuksen. Ja tänään halluihin :)

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Hitchhiker

Posts: 1,754

#33742 • • Hitchhiker
Mutaa, vettä, märkää hiekkaa, metsä ja polkupyörä, voiko yhdistelmä olla tämän täydellisempi. Parin tunnin pärsiminen pisin mutaisia ja vauhdikkaita polkuja sai taas pienoisen hurmoksen aikaiseksi *joo*.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#33743 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
lauantai *plur* kunnon superfrühstuck, sven väthin setti soi, kohta shoppaileen ja illalla redrumiin *tanssittel*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

UnityF

Posts: 15,721

#33744 • • UnityF joo just se
5h shoppailua takana *hikoil**jiihaa*
Kulta vahti Kiaa niin kivointa tässä päivässä on varmaan ollu kun on päässy liukuportaita pitkin menee eikä tarvinu ettii hissiä joka olis dunkannu kuselle *hih*


Nyt jotain hyvää ruokaa ja loppupäivä chillailua perheen kanssa *sydän*
Janisa

Posts: 2,226

#33745 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Tanaan juhlitaan Hallewwnia! *jiihaa* Saa ihan luvan kanssa tallaytya hirvioksi!
Nyt vaan kun viela toipuis eilisesta, jotta notta olis energiaa tulevaankin iltaan... *hikoil*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

MiMoSa

Posts: 1,664

#33747 • • MiMoSa
Tää koko päivä on ollu just hyvä!*hihu*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Mar6

Posts: 2,178

#33748 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

Steven Hoaks, 26.10.2007 16:40:
Tehtiin katin kanssa kuvataidetta *hihu*

8x4 A4 paperia... yhteensä 32kpl *hih* Näyttää kivalta... Nyt pitäis vaan säätää toi kunnolla pahville ja seinälle *plur*

Edit: Kuva on siis kuvattu ylhäältä ihan vaan lattialta



Huh toihan on aika magee kyl :) *hymy* Joku kiva pinta tonne alle tosissaa viel.

--
-Where there is house there is a home-

innae

Posts: 1,377

#33749 • • innae PaskaJätkä
olihan sit suhinaa töissä.
onneksi se on ohi:)
sai kaksin käsin vääntää juomaa ulos baarista:)

--
PaskaJätkä

KooKie

Posts: 4,338

#33750 • • KooKie aka. Petress Pan

Verano, 26.10.2007 20:06:
Ois niin kiva mennä oikein lämpöiseen ja tuoksuvaan kylpyyn esim just nyt. Ja kynttilöitä ja rentouttavaa musiikkia ja koko hela hoito. Enpä ole oikeastaan koskaan päässy harrastamaan oikein tuollaista stereotyyppistä kylpemistä. En yksin enkä kaksinkaan kyllä :/



Mä koitin jenkeissä tota stereotypiaa. Kylpyvaahtoa, lämmintä vettä, mp3-soitin messiin rauhallista musaa kuunnellen pimeässä huoneessa. Yep, it sounds great, MUTTA kun kylpyvesi polttelee ja hiostaa ilman niin, että naamasta puskee hikeä kuin viimeistä päivää ja silmiä kirvelee, plus joudut pitämään huolta siitä, että ämppärin johdot eivät koske veteen PIMEÄSSÄ, niin kyllä mä sitä kärvistelyksi enemmän kutsuisin kuin nauttimiseksi. Oli saatanan hyvä tunne saada sen jälkeen kylmä suihku ihan normitapaan. :DDD

Säälittävää.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Avatar
#33751 • • Kirsikka Guest

UnityF, 27.10.2007 16:53:
5h shoppailua takana *hikoil**jiihaa*
Kulta vahti Kiaa niin kivointa tässä päivässä on varmaan ollu kun on päässy liukuportaita pitkin menee eikä tarvinu ettii hissiä joka olis dunkannu kuselle *hih*


Nyt jotain hyvää ruokaa ja loppupäivä chillailua perheen kanssa *sydän*



Mä meinaan melkein aina mennä vahingossa hissillä, vaikka olisin ilman Tinjaa liikenteessä :D ja kuljen vaan luiskia pitkin. On niin tottunut jo hissimatkusteluun ja portaiden välttämiseen.

Mun tän hetken :) on se, että saan juoda kahvikupposen rauhassa, kun Toni ja Tinja meni päiväunille :)
MissKoo

Posts: 1,289

#33752 • • MissKoo
Olen äiti *plur* Kotiini saapui pieni kissavauva, rotu on Don Sphynx eli karvaton kissa. Tää nyt lähinnä näyttää rotan, porsaan, pienen apinan ja lepakon yhdistelmältä. Aivan tajuttoman herttainen naama ja reipas, utelias ja iloinen luonne. Ikää 4 kk ja nimeksi tuli Gizmo Lepakkomies Budda.

Tää tuntuu ihan kuumavesipullolle ja onko vähän ihana nukkua sen kanssa *joo*
Skrapa

Posts: 157

#33753 • • Skrapa
synttärit :)

--
No more pain, I'm floating away..

plink

Posts: 1,405

#33754 • • plink team paska
oli sikahyvät aamukiibeilyt kumpulassa! sinne oli tehty uusia reittejä ja onnistuin valloittamaan 4 niistä, ja kaikki muutkin nousut meni läpi puhtaasti ilman kusettamista:)

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

MiMoSa

Posts: 1,664

#33756 • • MiMoSa
Tänään selvis et meitsi lähtee keväällä Afrikkaan!*iloinen**jiihaa* Oon nyt ihan innoissani, enkä malta odottaa sitä reissua.*hihu*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Avatar
#33757 • • astaroth Guest
pullo limppaa, säkki bäyskärii ja oceans 12 & 13 sekä stickmen dvd:t

yay!
Avatar
#33758 • • Rujo Mutantti Guest
Lähes täydellinen krapula.
alphamagic

Posts: 3,628

#33759 • • alphamagic
Uudet tuttavudet vkl :)
Ja tää löhöily päivä <3

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Gwenna

Posts: 27

#33760 • • Gwenna
aah,täydellinen aamiainen,pekonii,munia,Croissantteja,jugurttia ja kuppi teetä *pihkassa* olen myyty.

--
Dynamite comes in small packages