päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,621,954 views

Freja

Posts: 8,775

#33721 • • Freja Sihteeri
45 minuuttia krossilla menikin yllättävän helposti :) hyvä mieli :)

Ja Maija :)

Nyt ihanaan laventelikylpyyn ja rentoutusmusaa soimaan. Ah. Viikonloppu, ainakin melkein :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Janisa

Posts: 2,226

#33722 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Hjyva fiiwis! *jiihaa*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

xl8r

Posts: 2,227

#33723 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan

Steven Hoaks, 26.10.2007 16:40:
Tehtiin katin kanssa kuvataidetta *hihu*

8x4 A4 paperia... yhteensä 32kpl *hih* Näyttää kivalta... Nyt pitäis vaan säätää toi kunnolla pahville ja seinälle *plur*

Edit: Kuva on siis kuvattu ylhäältä ihan vaan lattialta



tein kans tommosen ison rasterbaation emännälle lahjaks taannoin :)

oma päivän :) : uus työpaikka

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

sapeli

Posts: 11,768

#33724 • • sapeli jokukukamikä?

nomic, 26.10.2007 14:54:
---
sapeli, 24.10.2007 22:36:
Jee, päästiin taas pelaamaan! *jiihaa* Tykkään meidän peliporukasta *hymy*
---
Saakos kysellä, että mikä peli on kyseessä? *hymy*



Tällä porukalla pelataan tässä vaiheessa Star Wars Saga-editionia, eli ihan tabletop-roolipelaamista *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Verano

Posts: 4,649

#33725 • • Verano Merituuli

Freja, 26.10.2007 18:49:
Nyt ihanaan laventelikylpyyn



Mulla ei oo koskaan ollu kylpyammetta *nyyh* Ois niin kiva mennä oikein lämpöiseen ja tuoksuvaan kylpyyn esim just nyt. Ja kynttilöitä ja rentouttavaa musiikkia ja koko hela hoito. Enpä ole oikeastaan koskaan päässy harrastamaan oikein tuollaista stereotyyppistä kylpemistä. En yksin enkä kaksinkaan kyllä :/
kemuttaja

Posts: 385

#33726 • • kemuttaja Team Kemuttajat
Viikonloppu vapaa!!Pääsee rentoutuu pitkästä aikaan*plur*

--
*igor*kyl mun piti*igor*

Freja

Posts: 8,775

#33727 • • Freja Sihteeri

Verano, 26.10.2007 20:06:
Mulla ei oo koskaan ollu kylpyammetta *nyyh* Ois niin kiva mennä oikein lämpöiseen ja tuoksuvaan kylpyyn esim just nyt. Ja kynttilöitä ja rentouttavaa musiikkia ja koko hela hoito. Enpä ole oikeastaan koskaan päässy harrastamaan oikein tuollaista stereotyyppistä kylpemistä. En yksin enkä kaksinkaan kyllä :/



En mä sit ikinä menny muutaku suihkuun *nauru*

Mut on toi kylpy aika luksus. Joskus taloyhtiössä oli kokous, ja he siellä päättivät että ammeet lähtee veke (*uuh*) ja tilalle tulee tylsät suihkut vaan. Sen takia mä oonkin nyt si yrittäny oikee paljo kylpee, koska ei tiiä millon ne tulee repiin ton pois :/

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sapeli

Posts: 11,768

#33728 • • sapeli jokukukamikä?

Verano, 26.10.2007 20:06:
---
Freja, 26.10.2007 18:49:
Nyt ihanaan laventelikylpyyn
---
Mulla ei oo koskaan ollu kylpyammetta *nyyh* Ois niin kiva mennä oikein lämpöiseen ja tuoksuvaan kylpyyn esim just nyt. Ja kynttilöitä ja rentouttavaa musiikkia ja koko hela hoito. Enpä ole oikeastaan koskaan päässy harrastamaan oikein tuollaista stereotyyppistä kylpemistä. En yksin enkä kaksinkaan kyllä :/



Jos sulla on perinteinen Helsinkiläinen kylppäri ni pistät vaan oven tiukasti kiinni, tukit lattiakaivon ja annat lorottaa *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Lyylikki

Posts: 2,975

#33729 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Valmist(el)in ruokaa 1,5 h, josta tosin reilun tunnin tiskasin ja suhteellisen nopsaa laitoin ruokaa. Nyt syön lohipastaa ja juon viiniä.

Ehkä valmistelua saattoi auttaa tilkkanen tiskausviiniä ja toinen ruuanlaittoviiniä. Kohta voiski sitte alkaa dokaan.

Kaipa asiat vois olla paremminkin, en vaan kyllä kuolemaksenikaan keksi, että miten *vink*
Lyylikki

Posts: 2,975

#33730 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Verano, 26.10.2007 20:06:
Mulla ei oo koskaan ollu kylpyammetta *nyyh*



Mä olin ihan että: "wouwouwouuuuuu..", kun muutin Vuosaareen ja siellä oli kylpyamme. Mä kävin siellä kylvyssä 1,5 vuoden aikana vajaa 10 kertaa. Ajatuksena siis ihan älyttömän luxus, mutta usein se toteutus vaan jää uupumaan.
Freja

Posts: 8,775

#33731 • • Freja Sihteeri
Oon selvinnyt aika hyvin 12 päivän työputkesta. Huomenna vielä 10 tuntia ylikivassa ja kiireisessä paikassa, ja se olis sitten siinä. Sunnuntai vapaata onneksi. Tänään aamul oli hetken sellane olo, et "eih, nyt on perjantai mut mulla ei", mut jotenkin kummasti sitä on piristynyt nyt.

Vesimelonia iltapalaks, ihanan mehukasta *slurps*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Verano

Posts: 4,649

#33732 • • Edited Verano Merituuli

Lyylikki, 26.10.2007 20:15:
Mä olin ihan että: "wouwouwouuuuuu..", kun muutin Vuosaareen ja siellä oli kylpyamme. Mä kävin siellä kylvyssä 1,5 vuoden aikana vajaa 10 kertaa. Ajatuksena siis ihan älyttömän luxus, mutta usein se toteutus vaan jää uupumaan.



En mäkään siellä varmaan kävis ku korkeintaan kerran kuussa jos sitäkään. Mut tajusin tosiaan tuossa juuri, et hemmetti, en ole koskaan elämässäni kylpeny sillai oikein kliseisesti (enkä edes lähelle) kynttilöiden, viinin/ skumpan, musiikin jne kera.

En edes meinannu tässä millään muistaa milloin olisin ylipäätään ollu viimeks kylvyssä, mut kai mä sen nyt sit muistin. Ja siitäkin on muutama vuosi.

Noin niin kuin muilla tavoin normisuihku on kyllä ehdottomasti kivempi.
sadesola

Posts: 409

#33733 • • sadesola Kettu mikä kettu
Tulin juuri töistä. Kuntosalin parhaan näköinen
mies oli tunnillani. Ja tykkäsi. Paljon. Jännää.

Hän jäi tunnin jälkeen
juttelemaan kanssani,
enkä jännittänyt yhtään.

Olen ihan turles. Tai sitten vielä homompi
kuin ennen. Mene ja tiedä.

--
KABOOM!

Miinapiina

Posts: 3,494

#33734 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
uus tukka
uudet korvikset
uus pusero
ja muutenkin hyvä fiilis
uléta *hihu*

--
pinkki on pop!!!

nomic

Posts: 4,120

#33735 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

sapeli, 26.10.2007 19:59:
---

Tällä porukalla pelataan tässä vaiheessa Star Wars Saga-editionia, eli ihan tabletop-roolipelaamista *joo*



Mahtavaa! Pitäisi itse kanssa laittaa porukka kasaan, mutta en ole pelannut tuota vielä. Pysyn perinteisissä. Tosin, tuo kiinnostaisi melkoisen paljon. Kiitos vinkistä! *hihu*
Amma

Posts: 2,383

#33736 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Löysin yli kuukauden kateissa olleen kovalevyn! *hikoil* *jiihaa*
Joka sisältää mm. yli 8000 kuvaa MM-kilpailuista....

--
*etsiskel*

Hitchhiker

Posts: 1,754

#33737 • • Hitchhiker
Tämä päivä sujuikin jo huomattavasti parempaan malliin, tuohon eiliseen verrattuna. Kunnon yöuni sai mielen huomattavasti parempaan suuntaan ja turha töissä kiukuttelu olikin jo kadonnut aamusta. Kummasti siis auttoivat nuo 11 tunnin nokoset.
inneah

Posts: 704

#33738 • • inneah ...Trust no one...
Joku Metallican keikkataltiointi tulee parhaillaan Jimillä *piis* *moshaa*

--
nahkalakanat

stimbeh

Posts: 400

#33739 • • stimbeh Moriheimoreilee.
Kissa tuli kotiin, kaupasta hain. Meni vanhan kissan päälle nätisti. Vaikuttaa kivalta. *hihu*
(missään ei puhuttu lemmikeistä vaan omenoista)

--
Flow with the go.

innae

Posts: 1,377

#33740 • • innae PaskaJätkä
La käymään kirjamessuilla.
Taidanpas ostaa monta kirjaa:)

--
PaskaJätkä