päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,636,348 views

Jocular

Posts: 1,359

#32921 • • Jocular Janni
JPA tekee oikein maukkaita työpäivän viihdykesettejä *tanssittel*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

elysha

Posts: 53

#32922 • • elysha pimkie!
ruska. *sydän*

--
Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.

villelope

Posts: 2,846

#32923 • • villelope Lope of Lope & Kantola

Janisa, 26.9.2007 19:20:
Jei!
Aiti soitti eilen ja sanoi etta aikovat tulla loppuperheen kanssa ensi kevaana mua moikkaamaan!
Tosin veli ja isapuoli ei tieda sita; aiti aikoo yllattaa ja tuoda ne tanne. *vink*


Kyl ne varmaan viimeistään lentokentällä New Yorkin koneen jonossa sen tajuaa.

Vai meinaako äippä kuskata ne kolkattuna ruumassa? *sars*

*pepsodent*
alphamagic

Posts: 3,628

#32924 • • alphamagic
Työhaastattelu Otaniemessä, meni erittäin hyvin darrasta huolimatta :) Tai ehkä just siks...
Bussiin ei ollu rahaa kun yhteen suuntaan joten minähän näppäränä poikana kävelin Otaniemen perukoilta Lauttasaareen vittu et oli paras ratkasu ikinä!! *hihu* Ulkoilu tekee kummia ja ah et oon kävelly yli 10 km tänään <3
NYT PIZZAA :D

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

jusqu

Posts: 762

#32925 • • jusqu pilipalipilotti
Kotiin! Mitään en kyllä tee tänään, uppoudun sohvalle töllön ääreen ja otan rauhallisesti.

--
*pupu**piis*

Avatar
#32926 • • aalto2 Guest
aika ihana päivä oli eilen *plur*
Keijo Hujanen

Posts: 1,634

#32927 • • Keijo Hujanen Pressiklubi
huominen

--
suomen virallinen totuus

Janisa

Posts: 2,226

#32928 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Loopy, 27.9.2007 13:23:
---
Janisa, 26.9.2007 19:20:
Jei!
Aiti soitti eilen ja sanoi etta aikovat tulla loppuperheen kanssa ensi kevaana mua moikkaamaan!
Tosin veli ja isapuoli ei tieda sita; aiti aikoo yllattaa ja tuoda ne tanne. *vink*

---

Kyl ne varmaan viimeistään lentokentällä New Yorkin koneen jonossa sen tajuaa.

Vai meinaako äippä kuskata ne kolkattuna ruumassa? *sars*

*pepsodent*



Toivottavasti ei tarvii kolkattuna tuoda... *vink*
Tosin aiti on aikoinaan mut vieny matkalle yllarina -pakkas matkalaukut ja kaikki multa salaa ja kiikutti terminaaliin asti silmat sidottuna.

Mun aiti on kylla paras aiti. *sydän*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

-V-

Posts: 587

#32929 • • Edited -V-
Murmeli on jo matkalla kotiin päin *plur*

Mikään ei voi enää pilata mun hyvää mieltä, ette edes te jotka yritätte väännellä mun sanoja *vink*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#32930 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Työsopimus kirjoitettu uudessa työpaikassa! Nyt viel kun löytys ihq kämppä, niin vois antaa omalle tänhetkiselle elämälleen arvosanaks 10+ *pepsodent*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

zaler

Posts: 1,545

#32931 • • zaler e h k i s
duunihaastattelu huomenna

--
let´s eat to the beat!

hemuz

Posts: 2,178

#32932 • • hemuz kätevä emäntä

Hyzenthlay, 27.9.2007 17:19:
Työsopimus kirjoitettu uudessa työpaikassa! Nyt viel kun löytys ihq kämppä, niin vois antaa omalle tänhetkiselle elämälleen arvosanaks 10+ *pepsodent*



Mul on toistepäin. Kämppä on mut ei töitä tuolla uudespaikkaa. Onnea etsintöihin. :)
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#32933 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
kiits! joka paikan ongelma vaan tuntuu olevan se, että samasta kämpästä on kiinnostunut 30 muutakin *hmph*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Kit^

Posts: 798

#32934 • • Kit^ ihme höpöttäjä
huippureissulta kaverin tekemä hulvaton video. Ihan ku ois ollu siel uudestaa..*tirsk*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

sune

Posts: 2,096

#32935 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

zaler, 27.9.2007 17:24:
duunihaastattelu huomenna



Minne muka?! :D

--
ei kovin ihku eikä plur

hallucinogen

Posts: 8,190

#32937 • • hallucinogen Edain

alphamagic, 27.9.2007 15:54:
Työhaastattelu Otaniemessä, meni erittäin hyvin darrasta huolimatta :) Tai ehkä just siks...
Bussiin ei ollu rahaa kun yhteen suuntaan joten minähän näppäränä poikana kävelin Otaniemen perukoilta Lauttasaareen vittu et oli paras ratkasu ikinä!! *hihu* Ulkoilu tekee kummia ja ah et oon kävelly yli 10 km tänään <3
NYT PIZZAA :D


Mä tein kanssa niin, että kun olin haastattelussa nykyiseen työpaikkaani niin kävelin himaan 7km. Ehkä se kävely tuo sulle onnea sen paikan kanssa ;D.

--
pikku-*possu*

Timce

Posts: 5,381

#32938 • • Timce
Eilen alkoi treenaaminen maratonille. Paavo Nurmi maraton here I come. =)

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Avatar
#32939 • • Muussika Guest
Oon kyä ollu ahkera!

Menin koululle ennen luentoja tekeen yhtä koulutyötä, sit luentojen jälkeen tein yhtä toista koulutyötä jokusen tunnin, sit sen jälkeen tein koululla frendin kans viel opinnäytetyötä. Muutoinkin oon ylpee itestäni ku oon kaikesta ressistä huolimatta saanu hoidettuu kaiken maailman asioita. Oon mm. jatkuvasti soitellu tonne yhelle nuorisotalolle ja sopinu käytännön toteutukseen liittyvistä asioista (kun siellä vedetään pari taidepajaa), oon lähetelly sähköpostia sinne sun tänne ja tänään viel aion koristella mainokset ym. ja viimeistellä ton yhen koulutyön + väsätä kortin systerin ja sen miehen huomisiin tupareihin. *joo*

Vasta vähän aikaa sitten pääsin kotio koululta, mut suht jees olotila kuiteski olosuhteisiin nähden. Käytiin eilen urheilemassa illalla, nih se varmaan anto puhtia tähän päivään. Oli suht vapauttavaa painia sellasella isolla pehmeellä matolla ja hillua ympäriinsä! *plur* :D

Huomenna sit vien noi mainokset sinne nuokkarille ennen duunia, ja sit pääsenkin pitkästä aikaa oman alan töihin lapsukaisten pariin. *sydän*

Kyä tää tästä! *joo* Tänään on ihan hyvä päivä. :) Ja viikonlopustakin on tulossa kiva urheillen ja anoppilassa vieraillen ja hyvästä ruuasta nauttien.

Nii, ja mullon taas jääkaapissa tuoreita mansikoita iltapalaks. *slurps*

Ainii ja sekin vielä, et sain viimesen kahen viikon liksan kesäduunista, ja sieltä putkahtikin yli tonni. *jiihaa*
Jammailija

Posts: 3,224

#32940 • • Edited Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Tänään illal hoidin ison ja monipuolisen homman niin pieneen aikaan ja omasta mielestäni tyylikkääseen lopputulokseen. Joskus on pakko sanoo, että välil oon pirun hyvä siinä mitä teen työkseni*super*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...