päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,636,407 views

sapeli

Posts: 11,768

#32901 • • sapeli jokukukamikä?
Sain nukuttua suht hyvin, onnistuin lopulta heräämään tahdonvoimalla (enkä herätyskelloon), työmatkalla oli hyvää musaa (Coldplay - Speed of Sound ja Björk - Jóga *sydän*) ja upea auringonnousu usvamaisten pilvien takaa, ja sain pari kivaa ideaa roolipelijuttuihin *hihu*

Hyvin alkanut päivä *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

wammi

Posts: 627

#32902 • • wammi
jeah, vihdoin sain sovittua haastatteluajan apteekkiin! kovin kiireisiä nuo apteekkarit...*justjoo**hymy*
Elmiira

Posts: 1,446

#32903 • • Elmiira
Mä oon 99% varma, et mun työsopparia jatketaan *jiihaa*
(Työkaveri kertoi että mua ruvetaan kouluttamaan vähän
erityyppisiin hommiin ja et saan silti tehdä vanhojakin
hommia ja et ei musta ainakaan eroon haluta päästä.)


Nyt täytyy vaan toivoo, et sopimus ois jatkossa vakituinen ja
palkka parempi...

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Foxmagon

Posts: 1,329

#32904 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Huokaus. *sydän*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

jusqu

Posts: 762

#32905 • • jusqu pilipalipilotti
Muutaman vuoden nihkeilyn jälkeen sain vihdoin rekisteröityä itseni tänne! Voorumia olen seurannut jo pidemmän aikaa, mutta rekisteröityä en ole koskaan ehtinyt (siis jaksanut). Jospa sitä nyt sais vähän sisältöä työpäiviin :)

--
*pupu**piis*

Avatar
#32906 • • aalto2 Guest
*plur*
Chrisdyan

Posts: 479

#32907 • • Chrisdyan
kolmas työpäivä takana, päiväl omal ajal kävi hoitaa veroasiat ja ajokortti asiat kuntoo, sit sitä oltiiki ylitöissä pari tuntii tekemäs poissaolot sisää. Aamulla oli sellanen fiilis et tänää taas, ja se fiilis jatkuki siihen asti et se fiilis piti ku pitiki paikkasa ihan ku aina ennenki, outoo tietää et jotai tapahtuu ja sit niin käy, "on se jännä juttu"...

--
Hikitomori

Hitchhiker

Posts: 1,754

#32908 • • Hitchhiker
Huomasin että palkka tuleekin jo perjantaina, joten se tietää sitä ettei tarvitsekkaan kituuttaa ensi viikkoon *hikoil*.
Janisa

Posts: 2,226

#32909 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Jei!
Aiti soitti eilen ja sanoi etta aikovat tulla loppuperheen kanssa ensi kevaana mua moikkaamaan!
Tosin veli ja isapuoli ei tieda sita; aiti aikoo yllattaa ja tuoda ne tanne. *vink*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Avatar
#32910 • • Annakins Guest
Kiikka <3
vanhus

Posts: 889

#32911 • • vanhus
tänään on kyl saannut niin hyvät naurut ettei tosikaan meinas ihan hengästyä*nauru**nauru**nauru**nauru**pepsodent**joo**ankka*
Verano

Posts: 4,649

#32912 • • Verano Merituuli

Annakins, 26.9.2007 19:55:
Kiikka <3



Koska olen vanhempi, viisaampi ja kokeneempi, mulla on hyviä elämänohjeita jaeltavana ^^
Freja

Posts: 8,775

#32914 • • Freja Sihteeri

mayah, 26.9.2007 20:05:
Reija ja Powerbody. Hengissä selvittiin, taas *hikoil*



VOITTAJAFIILIS! Wuhuu!

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

inspector

Posts: 209

#32915 • • inspector gadget
lenkki. pakko alkaa tekee tästä taas säännöllistä!

--
tärkeintä elektronisessa musiikissa on basso - Leena Lehtinen

Tiikerriii

Posts: 1,113

#32916 • • Tiikerriii Tj
työjuttuja ja sidua

--
RÄYH!!!!

Mellu-

Posts: 4,006

#32917 • • Mellu-
tää on ollu kiva päivä.. + illan reeneis reenasin hypäreit ja ne meni ihan jees *jiihaa* taidanki vaihtaa syöttötyylii NYT

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Freja

Posts: 8,775

#32918 • • Freja Sihteeri
Löysin aussikaulakoruni. Ihanaa. *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

KooKie

Posts: 4,338

#32919 • • KooKie aka. Petress Pan
Mhhhhm, mikä ihana yö mussun kainalossa.

Tänään pitäis nähdä yksi tyttölapsi pitkästä aikaa. Saas nähdä, jos sen saisi houkuteltua bileiden mierolle tielle taas!

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

sapeli

Posts: 11,768

#32920 • • Edited sapeli jokukukamikä?
Kiirettä pitää mut helpotti huomattavasti kun sain selvitettyä itselleni järkevän workflow'n - eli toisin sanoen, jos kaikki muut on kiireisiä, mä surffaan netissä *tirsk* Kyse on tietenkin siitä että mun on pakko pitää linjat auki asiakkaiden soittoja varten, ja minäpoikahan uhraudun - jos nyt vaikka klubbarissa tätä tuskaa lieventäisi sillä välin kun odottelen puheluja *hih*

Edit: keksin myös yhden tavan järkevöittää huomattavasti tämän toimiston toimintaa. Toivon mukaan tämän ansiosta tulevaisuudessa saadaan enemmän juttuja tehtyä loppuun asti ja tuhlataan vähemmän aikaa näin tehdessämme. *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.