Sain nukuttua suht hyvin, onnistuin lopulta heräämään tahdonvoimalla (enkä herätyskelloon), työmatkalla oli hyvää musaa (Coldplay - Speed of Sound ja Björk - Jóga ) ja upea auringonnousu usvamaisten pilvien takaa, ja sain pari kivaa ideaa roolipelijuttuihin
Mä oon 99% varma, et mun työsopparia jatketaan (Työkaveri kertoi että mua ruvetaan kouluttamaan vähän
erityyppisiin hommiin ja et saan silti tehdä vanhojakin
hommia ja et ei musta ainakaan eroon haluta päästä.)
Nyt täytyy vaan toivoo, et sopimus ois jatkossa vakituinen ja
palkka parempi...
Muutaman vuoden nihkeilyn jälkeen sain vihdoin rekisteröityä itseni tänne! Voorumia olen seurannut jo pidemmän aikaa, mutta rekisteröityä en ole koskaan ehtinyt (siis jaksanut). Jospa sitä nyt sais vähän sisältöä työpäiviin :)
kolmas työpäivä takana, päiväl omal ajal kävi hoitaa veroasiat ja ajokortti asiat kuntoo, sit sitä oltiiki ylitöissä pari tuntii tekemäs poissaolot sisää. Aamulla oli sellanen fiilis et tänää taas, ja se fiilis jatkuki siihen asti et se fiilis piti ku pitiki paikkasa ihan ku aina ennenki, outoo tietää et jotai tapahtuu ja sit niin käy, "on se jännä juttu"...
Jei!
Aiti soitti eilen ja sanoi etta aikovat tulla loppuperheen kanssa ensi kevaana mua moikkaamaan!
Tosin veli ja isapuoli ei tieda sita; aiti aikoo yllattaa ja tuoda ne tanne.
Kiirettä pitää mut helpotti huomattavasti kun sain selvitettyä itselleni järkevän workflow'n - eli toisin sanoen, jos kaikki muut on kiireisiä, mä surffaan netissä Kyse on tietenkin siitä että mun on pakko pitää linjat auki asiakkaiden soittoja varten, ja minäpoikahan uhraudun - jos nyt vaikka klubbarissa tätä tuskaa lieventäisi sillä välin kun odottelen puheluja
Edit: keksin myös yhden tavan järkevöittää huomattavasti tämän toimiston toimintaa. Toivon mukaan tämän ansiosta tulevaisuudessa saadaan enemmän juttuja tehtyä loppuun asti ja tuhlataan vähemmän aikaa näin tehdessämme.