päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,633,281 views

Keijo Hujanen

Posts: 1,634

#32961 • • Keijo Hujanen Pressiklubi
paaaaaaaaaaaaaarty timeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

--
suomen virallinen totuus

asdf

Posts: 3,155

#32962 • • asdf
Uudet kengät, sata gigaa muistia ja uus väri ja leikkaus hiuksiin tänää <3
jusqu

Posts: 762

#32964 • • jusqu pilipalipilotti
Palkkapäivä! Hurraa! Tuli tehtyä tässä kuussa vähän pidempää päivää, niin tuli vähän ekstraa. Ja vajaan tunnin päästä duunipaikalla on skumppatarjoilu uusien toimitilojen kunniaks. Sen jälkeen taitaaki olla sitte toinen tarjoilu jonkun eläkkeelle jäämisen kunniaks. Ja illalla Helsinki Klubille kuuntelemaan dnb-jytkettä. Tällä perjantailla on potentiaalia nousta Parhaaksi Perjantaiksi aikoihin!

--
*pupu**piis*

fantaB

Posts: 134

#32965 • • fantaB
Tunnit peruttu! *hihu*

--
Come and take a trip with me
to a land where love is free...

Keijo Hujanen

Posts: 1,634

#32967 • • Keijo Hujanen Pressiklubi
olut <3

--
suomen virallinen totuus

kiiki

Posts: 491

#32968 • • kiiki hankala
Tää oli kyllä eilisen :) mutta pakko mainostaa herramiesmäistä käytöstä:
koulussa tunnin alussa nuorimies ponkaisi ulos luokasta ja riensi avaamaan ovia tyypille joka roudasi ovea tmv isoa juttua. Siis wau, herrasmiehiäkin on vielä *aplodit*
vinsku

Posts: 749

#32969 • • vinsku huba huba
B-ruotsin kirjotukset. Toiveet C:stä elää. Tai jopa M:stä.

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

Janisa

Posts: 2,226

#32970 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Ma olin eilen humalassa. *pepsodent*
On se kiva etta sukulaisia eksyy valilla tannekin. *pepsodent*
Nyt viela kun tan paivan sais jotenkin kayntiin. *pepsodent*
Niin ja siis, tanaan tulee viela lisaa suomalaisia. *pepsodent*
Niin ja se maailman pienuus. *pepsodent*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

RiD

Posts: 2,817

#32971 • • Edited RiD Nukemi
17 päivän kesäloma.
Sain työnohjauksen tytöiltä läskiäislahjaks kossupullon missä on ympärilla serpentiiniä ja siihen kiedottu ruusu.
Varma työpaikka kun tuun takasin irlannista.
Mulle myönnettiin mastercard.
Kämpänetsintä edistyy.
Lomarahat ja loput rahat tulee ti-ke akselilla.

*känni*

*PLUT*

editz: ja tänään näemmä jokerina sit helsinkiin *piis*

--
*super* *possu*

sapeli

Posts: 11,768

#32972 • • sapeli jokukukamikä?

kiiki, 28.9.2007 15:35:
Tää oli kyllä eilisen :) mutta pakko mainostaa herramiesmäistä käytöstä:
koulussa tunnin alussa nuorimies ponkaisi ulos luokasta ja riensi avaamaan ovia tyypille joka roudasi ovea tmv isoa juttua. Siis wau, herrasmiehiäkin on vielä *aplodit*



Kuulostaa tekosyyltä lähteä tunnilta pois *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

-Santtu-

Posts: 1,965

#32973 • • Edited -Santtu- ananas bananas coconuts
Autoin naapurin rouvaa ja sain palkaksi karkkipussin*hihu*

..Ja illan toinen *hymy* oli Grey's Anatomy 4.kauden eka jakso +sushi-ateria all by myself..*slurps*
Jammailija

Posts: 3,224

#32974 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Tänään illal salille ja saunaan kiireisen päivärupeaman jälkeen. Sit himaan ja katon vaan töllöä. Ihanaa, että saa aamul nukkua niin pitkään kuin huvittaa. En mä kuitenkaan pitkään nuku, mut mukava heräillä ilman kelloa. Ja yksin kaikki tämä IHANAA!*sydän*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

tiiplis

Posts: 1,043

#32975 • • tiiplis also available in sober
Pääsin kotiin *hihu* Olin koulutuksessa pääkaupunkiseudulla ja sain kyydin Tikkurilan asemalle. No siellä sitten huomasin että olen unohtanut lompakon kotiin *toktok* Soitin kotiin kullalle joka ensihätään lupasi tullla hakemaan mut Tikkurilasta mut sit tajuttiin et jos hän maksaa junalipun Lahes niin saan sen tulostettua Tikkurilassa. Ja näin teimme *hymy* Nyt oon kotona ja on viikonloppu eikä tartte tehdä yhts mitään jos ei napostele *hihu* Kiitos kulta *plur**sydän**sydän**sydän*

Huolestuttavaa on toi unohtelu, taitaa olla mulla vähän stressiä kun alkaa hommat lipsua käsistä *justjoo*

--
italia litania nainati lailati

Yonna

Posts: 372

#32976 • • Yonna
palkankorotus*iloinen*
Janisa

Posts: 2,226

#32978 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Kylla toi Fazerin sininen on monien, monien, monien kuukauksien erossa olon jalkeen vaan niin hyvaa. *slurps*

Eno toi mulle myos salmiakkia ja uusimman seiskan Suomesta! (josta en kylla puoliakaan niista naamoista enaa edes tuntenut...) Noh, onpahan Suomen juorut taas hetkeksi hanskassa. *vink*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

anniharha

Posts: 1,937

#32979 • • anniharha
Koko tämänkin viikon :) on mun supertytöt. Ilman niitä oisin ottanut jo hatkat koulusta ja liftannut viikonlopuks niin vitun kauas täältä kuin mahdollista. Nyt ei tarvi, en ees haluu. *sydän*

--
and though my words could save the world they never come out right

SyndroDome

Posts: 1,103

#32980 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Höpinää tötteröön! Ganes kyl rokkas =) Just oltiin ensi illassa ja hyvin toimi kyl lehva. Toki tosta saa huomattavasti enempi irti jos tietää ko bändin ja remun taustat. Rupesin vaan kelamaan kun siinä takarivissi istu joku sata 10v jäbää, et mitä ne tosta tajus :D No joo, ei sillä. Miks ei leffa vois toimii noin "kylmiltäänkin" ja sen enempää taustoja tutkimatta.

Mut hyvä pätkä ja kiva fiilis jäi *hymy*

--
Life is full of choises.