päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,621,409 views

nuance

Posts: 1,963

#32241 • • nuance cov ops, combat, sunrise

KooKie, 2.9.2007 21:33:
*sydän* Perjantai Stokiksessa



jep, maailman, ellei peräti suomen, parasta paskanlässytysseuraa ja diskotaksi mervi tapolan kaksoisolennolle.
KooKie

Posts: 4,338

#32242 • • KooKie aka. Petress Pan

nuance, 2.9.2007 21:39:
---
KooKie, 2.9.2007 21:33:
*sydän* Perjantai Stokiksessa

---

jep, maailman, ellei peräti suomen, parasta paskanlässytysseuraa ja diskotaksi mervi tapolan kaksoisolennolle.



SIIS MINÄHÄN EN PASKAA JAUHA! Asiapitoista tekstiä, suuria poliittisia mietelmiä ja ah niin innovatiivisia ajatuksia maailman parantamisesta! Tarkoitit varmaan sitä härkätaistelijaa... Tai no taistelevaa härkää...

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

nuance

Posts: 1,963

#32243 • • nuance cov ops, combat, sunrise

KooKie, 2.9.2007 21:42:
SIIS MINÄHÄN EN PASKAA JAUHA! Asiapitoista tekstiä, suuria poliittisia mietelmiä ja ah niin innovatiivisia ajatuksia maailman parantamisesta! Tarkoitit varmaan sitä härkätaistelijaa... Tai no taistelevaa härkää...



raging bull! sä puhuit niin paljon paskaa et henkes haisee mun kämpässä vieläkin. *sydän*
asdf

Posts: 3,155

#32244 • • asdf
Ei perhana et eilen oli hauskaa. Mul on kyl maailman parhaimmat duunikaverit ^__^
anniharha

Posts: 1,937

#32245 • • anniharha
Vaikka vähän meinaskin äsken alkaa ahdistaa, niin oli silti ihan parhausviikonloppu! Eilinen keikka, kotikaupunkimatkailut, keittiön viidakkoon liittynyt banaanipuu ja muut kaverit, askartelukerho ja syksyn eka tuli kaakeliuunissa *sydän*
Kohta pääsee nukkuu, sekin on parhautta kun on uus tyyny joka maksoi suunnilleen keskikokoisen ydinaseen verran (5e) mut on tasan sen uhrauksen arvoinen. Kivvvaa olla kotonakin välillä :)

--
and though my words could save the world they never come out right

Avatar
#32246 • • Edited ALIEN Guest
Life is good!

Vain yksi "ongelma", jos sitä edes sellaiseksi voi kutsua. Se sama vanha ikuinen riesa nimeltä ajan puute. Ja tässäkin auttaa oma rakas, joka ylittää itsensä jatkuvasti. Nainen johon voin luottaa. Nainen, joka tietää miten suhteen eteen kannattaa tehdä työtä. Niin parasta, etten vastaavaa uskonut ikinä löytävänikään <3 So far, so [o]good[/o] best! <3

Eikä sekään haittaa et mä olen koko ajan nälkäinen, koska ruoan ystävänä ja urheilevana nuorena mä olen vain paremmassa kunnossa viikko viikolta, vaikka vaikuttaakin vähän pinnalliselta lol, on se silti hassua ja nautinnollista tietää olevansa taas kerran hyvässä kunnossa! Syön kuin porsas laidasta laitaan roskaruokaa, sipsei, limua, makeisia lähes joka päivä ja ainoa mitä olen lisännyt on liha leivän ja pizzan päälle ja silti vain kiristyn :DDDD

Anyway, vois/pitäis vähän rajoittaa tota ihan verenpaineiden yms sisäisten asioiden takia..
(heti sen jälkeen kunhan pääsen Pizza Huttin buffetiin näyttää sliceille et kuka määrää!)

EDIT: ai niin ja tietty se, et mul on yli 50kiloa honoria säästössä season 3:sta varten! *hihu*
Miinapiina

Posts: 3,494

#32247 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
ehdottomasti puhelu h3lin kanssa, just äsken *sydän*
ei vois olla parempaa ystävää (sekä kässärimpää kamua),
tuo hassutus saa mut niiin nauramaan ja hyvälle tuulelle sekä ymmärtää ihan täysin.

eli siis ollaan niinq ihan samalla aaltopituudella *tirsk*
me uleudet *hihu* *tirsk*

--
pinkki on pop!!!

KooKie

Posts: 4,338

#32248 • • KooKie aka. Petress Pan

ALIEN, 2.9.2007 23:20:
Syön kuin porsas laidasta laitaan roskaruokaa, sipsei, limua, makeisia lähes joka päivä



>:(

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Amarie

Posts: 261

#32249 • • Amarie täysipäiväinen lusmu
Syksy. Kävelin kotiin kaupungista, kadut oli hiljaiset ja maailma oli sateinen ja oli maailman kauneinta.

--
In her eyes I see the sky.

Slim_Jim

Posts: 573

#32250 • • Slim_Jim
Ei helvetti, nyt pitää rasti piirtää hiilellä huoneen seinään, tapasin lauantai-iltana baarissa tissutellessa söpön likan, juteltiin, pääsin saatille, pääsin kämppäänkin (kaatosade ja molemmat ihan uitettuja), pääsin teelle ja...viltin alle.
Numerokin on ja kaikkea.

Ei siinä muuten mutta pakko paukutella henkseleitä edes jossain, onhan viimekerrasta jo yli 3 vuotta.
Jännän positiivinen olo ollut koko sunnuntain, voisi mennä sateeseen laulamaan "Im singing in the rain...", hymyillä naapureille ja halata ihmisiä.
Avatar
#32251 • • astaroth Guest

Slim_Jim, 3.9.2007 03:33:
Jännän positiivinen olo ollut koko sunnuntain, voisi mennä sateeseen laulamaan "Im singing in the rain...", hymyillä naapureille ja halata ihmisiä.


pussy is magical :P
Mellu-

Posts: 4,006

#32252 • • Mellu-
selailin vanhoja kuvia ja keskustelu vanhan bilekamun kaa niist toi niin hyvän ja lämpimän
mielen.. muistoineen kaikkineen *sydän* huoh.. voe niitä aikoja <3 kiits antti ^_^ ja tietty kaikki muutkin noihin ihaniin vuosiin osallistuneet <3

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Avatar
#32253 • • astaroth Guest

Mellu-, 3.9.2007 04:19:
selailin vanhoja kuvia ja keskustelu vanhan bilekamun kaa niist toi niin hyvän ja lämpimän
mielen.. muistoineen kaikkineen *sydän* huoh.. voe niitä aikoja <3 kiits antti ^_^


*sydän*

kiitos itsellesi ^_^
pyhimys

Posts: 622

#32254 • • pyhimys
yövuoro ohi ja viisi päivää vapaata.

JEE!
aivastus

Posts: 499

#32255 • • aivastus Ärsyttävä
Kun tietäis syyn, ni kertoisin et miks on hieno fiilis. Nyt vaan on. Kiitos siitä.

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

Nelli

Posts: 127

#32256 • • Nelli
Vaikka nukuin viime yönä tosi huonosti ja vaikka kouluun meno on koko kesän tuntunu tosi vastenmieliseltä, niin nyt oon oikeesti tosi innoissani lähössä sinne opastamaan pieniä (?) fukseja *hihu* Saa laittaa lakin päähän ja haalarit päälle, jipii!
crissy

Posts: 1,958

#32257 • • crissy
Michale flatley Lord of the dance lahdessa 3.10 *plur**plur**plur**aplodit**aplodit**aplodit**jiihaa**jiihaa*

Pakko päästä!
sunbeam

Posts: 205

#32258 • • sunbeam santa`s little helper
Welhosetä kävi korjaamassa mun nettiyhtyden!*jiihaa*

--
Oma minä on ainut vankila, joka pystyy kahlitsemaan sielun.
- Henry Van Dyke

Zebir

Posts: 659

#32259 • • Zebir

Nelli, 3.9.2007 08:38:
Vaikka nukuin viime yönä tosi huonosti ja vaikka kouluun meno on koko kesän tuntunu tosi vastenmieliseltä, niin nyt oon oikeesti tosi innoissani lähössä sinne opastamaan pieniä (?) fukseja *hihu* Saa laittaa lakin päähän ja haalarit päälle, jipii!


Sama juttu, pitäis noita pikkusia mennä paimentamaan. Laaharit kyl jää kotiin wanhustelun vuoks tällä kertaa kotiin *pepsodent*

--
On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo. -Nalle Puh-

Freja

Posts: 8,775

#32260 • • Freja Sihteeri
Töissä ollaan repeilty horoskoopeillemme *nauru*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been