päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,626,096 views

tiiplis

Posts: 1,043

#32261 • • tiiplis also available in sober
Aamuinen sade: sai tallustella töihin punaiset kumpparit jalassa ja punaisessa sadepuvussa ison hopeanvärisen sateenvarjon alla *hihu*

--
italia litania nainati lailati

UnityF

Posts: 15,721

#32262 • • UnityF joo just se
Kuume alkaa hellittää ja palaan elävien kirjoille *hihu*
Tänään saanu pestyy jo vähän pyykkiäkin *hymy*
hemuz

Posts: 2,178

#32263 • • hemuz kätevä emäntä
Kämppää katsomaan tällä viikolla :)
typ0

Posts: 1,892

#32265 • • typ0 syntax error
aamu alko sillä et sai veltto virtasta tai siis sen autoa työnnellä ampulanssikuskien kanssa liikenne valoista jalkakäytävälle ku siltä loppu bensat x)

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

KiimanenKurre

Posts: 791

#32266 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**
työhaastatteluun vihdoin ja viimein.... kylläkin vasta torstaina ,mutta kumminki vihdoin....*jiihaa**iloinen*

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#32267 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
lintsasin aamulla töistä 2½h
-> heti paljon virkeämpi olo! :D

--
dasinoaisnvs

Zeni-

Posts: 1,104

#32268 • • Zeni- Funky Little Man
osasin korjata vahvistinta vaivannen paukkumisen ja pärinän volaa säätäessä. kiitos contact cleaner -aineelle :)

--
Jos on korviaan myöten kusessa, kannattaa pitää suunsa kiinni.

Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.
Stylet vittuun!

crissy

Posts: 1,958

#32269 • • crissy
olin joskus alkukeväänä laittanu hennesille netin kautta työhakemuksen (tosin sillä asenteella ettei ne kato niit koskaan)

Nyt soitettiin et pääsisinkö hennesille haastatteluun!! *plur*

Mulla loppuuki sopivasti tän kuun lopus toi toinen sopimus! Toivottavasti pääääsen!!!
Ober

Posts: 587

#32270 • • Ober Dog shit taco
Jahwl!! saan sitteki viime työharjottelusta stipendirahan, summasta en oo saletti mut aijai kyl raha täs vaiheessa kelpaa :)
Verano

Posts: 4,649

#32271 • • Verano Merituuli
Eilinen Juhlaviikkojen päätös Huvila-teltassa avoimin ovin. Ismo Alankoa ja Ceebrolisticsia kuuntelimme kahvilan pöydästä käsin kuumaa kaakaota juoden. Näkipä siitä myös lavalle, toisin kuin täpötäyden teltan reunoilta.

Näiden jälkeen esiintyi Jonna Tervomaa jousisoitinten -Huvilan kamariyhtyeen- kanssa. Istuimme sisällä kera lämpimien filttien. Ekassa biisissä Pekka Kuusisto säesti viululla, lopussa oli mukana neljä viulua ja kaksi selloa. Pekka Kuusisto oli tehnyt aivan loistavat sovitukset Jonnan biiseistä. Jousisoittimet jatkoivat vielä omaa soitantaa Jonnan jälkeen.

Ehdottomasti paras Jonnan keikka, jonka olen nähnyt. Ja todellakin yksi parhaista keikkakokemuksista ylipäätään! Kaikki esiintyjät olivat mukana koko kropallaan ja mielellään. Siinä ystävän vieressä istuessa ja esityksestä kaikilla aisteilla nauttiessa tuli se voimakkaan ihana, levollinen ja lämmin olo, että kaikki on juuri tässä ja nyt niin hyvin kuin vain voi olla.

Muutenkin aivan ihana ja hauska viikonloppu ystävien kanssa :)
Janisa

Posts: 2,226

#32272 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Chicago on aivan mahtava paikka! Menee mulla kirkkaasti top 3-cityihin ja olisin vaikka valmis muuttaa tanne! Heti! *hihu*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#32273 • • Edited Aurinkoneiti
Eräs vanhus kehui minua viisaaksi.*plur**enkeli**hymy*
Mellu-

Posts: 4,006

#32274 • • Mellu-
Äskeinen vierailu paikallisessa bilevaatekaupassa *kuolaa* Oli siis nii makeita kuteita että huuh huuh.. kallein oli joku 70e sellai matrix-takki. Muuten hinnat siinä 5-50e / kaikki. Cyperdogia yms kivoo *sydän* sinne siis shoppaileen ku on ylimäärästä massii *jiihaa* Sairaan hienoja paitoja ja housuja ja korsetti viritelmiä ja ja ja ja.. *pökr* taivas *enkeli*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

PieceOfMind

Posts: 628

#32275 • • PieceOfMind Omnea mea mecum porto.
Gradu hyvaksyttiin arvosanalla eximia cum laude approbatur. Ei ollu kylla kaiken raatamisen arvoista, mut lammitti mielta. Ainakin se on nyt ohi: ei enaa yhtaan yota tietokoneen aaressa, ei enaa yhtaan minuuttia elamasta ja nuoruudesta tuhlattavana graduun! Tervetuloa takaisin, elama! *hihu*
Mellu-

Posts: 4,006

#32276 • • Mellu-
toinen päivän :) ... ennemminki kyl *lmao* -> Menin pesee pyykkii pyykkitupaan ja jouduin juoksee takasin hakee sanakirjaa ku en tienny mitä ne kaikki sanat merkitsi siin pesukonees *lmao* *ding* onneks kukaa ei nähny, oli jokseenki koominen tilanne

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Mimir

Posts: 1,366

#32277 • • Mimir Rouva Yninä
Sain tänään hyviä uutisia opinnäytetyöhön liittyen *jiihaa*

--
[Wings are growing on her.]

Avatar
#32278 • • aalto2 Guest
HC on alkanu potkimaan ja rajusti *sydän*
Fyrisch

Posts: 4,525

#32279 • • Fyrisch
sain vihdoinki kasattuu mun dirttifillarin valmiiks.
Freja

Posts: 8,775

#32280 • • Freja Sihteeri
vaikka ensin ärsyttikin, kun pumppituntikin oli peruttu, oon silti ihan ilonen millasen hikitreenin vetäsin. Ainaki paha mieli tuli hikoiltua pois :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been