päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,621,418 views

Anselmi

Posts: 2,578

#39581 • • Anselmi And sell me

Steven Hoaks, 21.7.2008 14:34:
---
Anselmi, 21.7.2008 14:31:
---
Steven Hoaks, 21.7.2008 13:54:
Uudessa työpaikassa näkymä toimistosta on aika hiano *plur*

Kiva käydä välillä rauhottumassa ja katsoa maailman menoa *hihu*



---

Sun mielestä länsiväylä on maailman menoa?

---


Kaikesta sunkin pitää löytää jotain vittuilun aihetta *dissaa*


:D

No mitä olis pitänyt sanoa? "Vau! tuo on hienoin näkymä ikinä. Kyl olis mahtia käydä tsiigaileen hiukan länsiväylän betonia ja hengittää raikasta pakokaasua. Samalla vois kuvata maailman paskimman you tube pätkän (propsit siitä, kohtalaisen kova saavutus*hymy*) ja tosi huomaamattoman vaivihkaa mainostaa sitä että oon töissä NOKIALLA. "

Trust me, ei ollut mitään henkilökohtaista, sama kuitti olis tullut kelle vaan joka olis tehnyt saman. Yritin jopa sitoa itseni tuoliin etten kuittaa tuosta, mut köysi tipahti enkä voinut itselleni mitään. Toivottavasti en pilannut sun päivää:(

--
sen pituinen se

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#39582 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Anselmi, 21.7.2008 15:00:
:D

No mitä olis pitänyt sanoa? "Vau! tuo on hienoin näkymä ikinä. Kyl olis mahtia käydä tsiigaileen hiukan länsiväylän betonia ja hengittää raikasta pakokaasua. Samalla vois kuvata maailman paskimman you tube pätkän (propsit siitä, kohtalaisen kova saavutus*hymy*) ja tosi huomaamattoman vaivihkaa mainostaa sitä että oon töissä NOKIALLA. "

Trust me, ei ollut mitään henkilökohtaista, sama kuitti olis tullut kelle vaan joka olis tehnyt saman. Yritin jopa sitoa itseni tuoliin etten kuittaa tuosta, mut köysi tipahti enkä voinut itselleni mitään. Toivottavasti en pilannut sun päivää:(



Ei. Et pilannut yhtään mitään.

Sait vaan mut taas hymyilemään *hymy*

Olit vielä hölmömpi kun mitä mä aluksi ajattelin *tirsk*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Anselmi

Posts: 2,578

#39583 • • Anselmi And sell me

Steven Hoaks, 21.7.2008 15:05:
Olit vielä hölmömpi kun mitä mä aluksi ajattelin *tirsk*


Kuvittelet vaan. Oot hengitellyt liikaa pakokaasuja siellä teidän taukotilan partsilta. Parempi varmaan ettet liian kauaa kerralla vietä aikaa siellä.

--
sen pituinen se

Jocular

Posts: 1,359

#39584 • • Jocular Janni
Ehdotin asiakkaalle ranskalaismerkkistä autoa kun ei meidän automerkin valikoimasta löytynyt haluttua moottorivaihtoehtoa.

Vähän vanhemman puoleinen täti totes yks kantaan, että ranskalaiset osaa tehdä vain kahta asiaa.

"noh?"

- Ohuita peltejä ja ohuita kondomeja.

*nauru* Oli hippasen härski kommentti semmoselta mummoikäseltä pieneltä hennolta naiselta. Aivan huippu *lmao*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

ezzy

Posts: 8,060

#39585 • • ezzy Droid-pappa

Jocular, 21.7.2008 15:41:
Ehdotin asiakkaalle ranskalaismerkkistä autoa kun ei meidän automerkin valikoimasta löytynyt haluttua moottorivaihtoehtoa.

Vähän vanhemman puoleinen täti totes yks kantaan, että ranskalaiset osaa tehdä vain kahta asiaa.

"noh?"

- Ohuita peltejä ja ohuita kondomeja.

*nauru* Oli hippasen härski kommentti semmoselta mummoikäseltä pieneltä hennolta naiselta. Aivan huippu *lmao*



hahaha ja oli viel oikeassaki :)
Samu81

Posts: 1,224

#39586 • • Samu81 kokolihaa

Steven Hoaks, 21.7.2008 15:05:
---
Anselmi, 21.7.2008 15:00:
:D

No mitä olis pitänyt sanoa? "Vau! tuo on hienoin näkymä ikinä. Kyl olis mahtia käydä tsiigaileen hiukan länsiväylän betonia ja hengittää raikasta pakokaasua. Samalla vois kuvata maailman paskimman you tube pätkän (propsit siitä, kohtalaisen kova saavutus*hymy*) ja tosi huomaamattoman vaivihkaa mainostaa sitä että oon töissä NOKIALLA. "

Trust me, ei ollut mitään henkilökohtaista, sama kuitti olis tullut kelle vaan joka olis tehnyt saman. Yritin jopa sitoa itseni tuoliin etten kuittaa tuosta, mut köysi tipahti enkä voinut itselleni mitään. Toivottavasti en pilannut sun päivää:(

---


Ei. Et pilannut yhtään mitään.

Sait vaan mut taas hymyilemään *hymy*

Olit vielä hölmömpi kun mitä mä aluksi ajattelin *tirsk*




Ei pahalla, mutta kieltämättä tuosta 1. postauksestasi saa vähän sellaisen .. hmm .. elvistely -kuvan.. *piis*

Mitäs mitäs, siirsikö ne Noksulla respan tonne yläkerroksiin, vai lähtikö sulla uraputki muuten vain nousuun? ;)

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

ezzy

Posts: 8,060

#39587 • • ezzy Droid-pappa

Samu*, 21.7.2008 15:56:
---
Ei pahalla, mutta kieltämättä tuosta 1. postauksestasi saa vähän sellaisen .. hmm .. elvistely -kuvan.. *piis*

Mitäs mitäs, siirsikö ne Noksulla respan tonne yläkerroksiin, vai lähtikö sulla uraputki muuten vain nousuun? ;)



Veikkaan että keittiön, mitä voitin?
Freja

Posts: 8,775

#39588 • • Freja Sihteeri
Päivä menny nopeesti töissä, ollaan keskusteltu tisseistä. :D
Bägitauko ja si taas tissejä. Hm.
Okei, oon mä välil vastannu puhelimeenki.

Puol tuntii ja sit kotiin, sää on nii nätti et vois taas lähtee pyöräileen :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

tiiplis

Posts: 1,043

#39589 • • tiiplis also available in sober
- pikku myyntimies Axu: "tää tosi hyvä voide" *tirsk*
- ne tosi hyvät voiteet, itseä on niin hyvä välillä hemmotella kun se on tupannut vähän unohtumaan tässä muiden asioiden tiimellyksessä *hihu*
- parempi meininki tänään

--
italia litania nainati lailati

Avatar
#39590 • • Muussika Guest
Jeee, meiän verhot on niiiiiiin mageet! *plur*

Löysin myös fuksian väristä metallinhohtoista spray-maalia, pääsee tekemään taideteoksen seinälle! *jiihaa*

Kohta juokseen, kiipeileen jah salille. *hikoil*

Kivaakivaa! :)
Freja

Posts: 8,775

#39591 • • Freja Sihteeri
Kiitos hoitokissojen, en nukkunu tänää pommiin. Olin laittanu illal viestii, ja ku olin nukahtanut ni kännyyn oli tullu ilmoitus että viestin lähetys epäonnistui tms, ja se oli sitten ilmeisesti blokannu mun herätyskellon. Herätys ois ollu 6:30, ja 10 vaille 7 kissat puski mut hereille, joka oli ihan ok aika miettien, et oisin kuitenkin torkuttanu pari kertaa.
On niistä näköjää jotai hyötyäkin siis :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Mark

Posts: 7,311

#39592 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Saan ihkut kisut hoitoon vkl:ks *plur**hellokitty*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Kolera

Posts: 4,256

#39593 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
hyväs lykys kämppä tiedossa(lennän kuun lopussa täst kämpästä). huomen pitäis mennä näyttää naamaa. Huvittavaa on et se luukku on just kaverin entinen kämppä ja porukat asuu naapuritalossa.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Freja

Posts: 8,775

#39594 • • Freja Sihteeri

Mark, 22.7.2008 09:59:
Saan ihkut kisut hoitoon vkl:ks *plur**hellokitty*

-M



Uih! *plur* Hoitokissat on ihania *hihu*
Niin kauan kivoja kun ne ei oo omia :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Elmiira

Posts: 1,446

#39595 • • Elmiira
Etätyöt *sydän*
Päivässä on heti 2 tuntia enemmän aikaa touhuilla kaikkea,
kun ei tarvii matkustaa Espoosta Helsinkiin julkisilla töihin ja takas.
Oon saanu vaikka mitä aikaseksi (oikeiden töiden lisäksi).
Tähän vaan tarjoutuu mahdollisuus ihan liian harvoin.

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

sapeli

Posts: 11,768

#39596 • • sapeli jokukukamikä?
Wow *whaat* Kitchen Joy-firman Panang Curry Chicken kaupan pakastealtaasta, yllättävän hyvää *slurps* Melkei tekis mieli lähtee ostaa viel toinen *kuolaa*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

MissKoo

Posts: 1,289

#39597 • • MissKoo
Muuten ihan paska päivä, mutta voi *plur* mille toi mun uusi kissalapsi tuntuu. Lihava ja karvaton.. aaawwww *sydän* on kuis puristelis lämmintä taikinaa käsissään *nauru*
asdf

Posts: 3,155

#39598 • • asdf
Dodii, Ikea experience on nyt käyty läpi ja kämppää laitettu vähän enemmän kodin näköseks. Vähän jotain verhoa ja TV-tasoa tarttis vielä, mut kyllä tuolla olohuoneessa alkaa pikkuhiljaa viihtymään.
Freja

Posts: 8,775

#39599 • • Freja Sihteeri

sapeli, 22.7.2008 18:24:
Wow *whaat* Kitchen Joy-firman Panang Curry Chicken kaupan pakastealtaasta, yllättävän hyvää *slurps* Melkei tekis mieli lähtee ostaa viel toinen *kuolaa*



Joo! Se thai red curry (tms, samaa sarjaa), on kans jees! Tullu testailtua duunissa noita ku saarioisten mikroruuat jne tulee korvista ulos.
Ekat sanat multa, ku noita ostin, oli "mitä!? Oikeeta kanaa?!"

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

A-E

Posts: 528

#39600 • • A-E Detroit Techno Militia
Ikea experience today. Törmätä aiha niin ihquun Anaan Ikeassa.

--
The true rebels always walk alone anyways...

-- Derrick May