päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,630,298 views

Mellu-

Posts: 4,006

#31601 • • Mellu-
Tääl saksassa on kivaa *jiihaa*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Tukaanl

Posts: 139

#31602 • • Tukaanl I Dont Give a Flying Fudge!
Nyt o Niin hauskaa et jos hauskempaa olis ni joutuis laitokseen *nauru*

--
I Am Not Your Rolling Wheels, I Am The Highway.
I Am Not Your Carpet Ride, I Am The Sky.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#31603 • • Aurinkoneiti
Mukava työpäivä mukavan työkaverin kanssa.
RiD

Posts: 2,817

#31604 • • RiD Nukemi
Tein jotain mistä haaveilin jo viimekesänä mutta liikojen esteiden takia jätin väliin. Nyt vaan sormet ristiin. Jokohan ois mun aika päästä vittuun täältä perseenreijästä.

--
*super* *possu*

dncr

Posts: 249

#31605 • • dncr aika notkee
Palkankorotus *pepsodent*

--
The love we give away is the only love we keep.

Kultakisu

Posts: 145

#31606 • • Edited Kultakisu una sambista
Primulalta tulee kohta puoliin kauppoihin uutuusleipä, jonka nimi on "Joulu Ruispalat" *hih* mitä häh, joulu tulee entistä aiemmin kuin koskaan ennen *ding* *nauru* jo elokuussa!! hupaisaa!!
kinderi

Posts: 1,783

#31607 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Oon pitkin päivää ihastellu eilisen shoppailun tuloksia.. Aivan järjettömän ihania asuja, pikkusiapikkusia housuja ja paitoja *plur*
Kokoina lähinä 50cm ja 56 cm *pihkassa*
Ja ne on viel suht ISOJA sit kun niihin saa sankarit pukea..voi että.. *megasuperhyper*plur**

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Freja

Posts: 8,775

#31608 • • Freja Sihteeri

mayah, 16.8.2007 19:47:
Jopas teki hyvää Powerbody, vaikka välillä meinaskin kuolema korjata :)



Khyl! Ja nyt kyl tuntee niin elävänsä! *plur*

On se elämä kans joskus kivaa *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

MiMoSa

Posts: 1,664

#31609 • • MiMoSa
Tän päivän :) on ollu ehdottomasti tuo huonoimmat iskurepliikit -topic. Oon ollu ihan vittuuntuneena kotona kun oon kipee ja joutunu vaan möllöttää täällä sisällä enkä oo päässy urheilee mut tosta topicista on kyl saanu hyvät naurut.*aplodit*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

UnityF

Posts: 15,721

#31610 • • UnityF joo just se
Ihana päivä takana ja Kian neuvolareissu meni kanssa oikeen hyvin, tyttö on kasvannu jo niiiiin paljon *pihkassa*
sapeli

Posts: 11,768

#31611 • • sapeli jokukukamikä?
Päivän :D

Oltiin kävelemässä jonkun gallerian ohi, minkä ikkunassa oli veistos vanhasta naisesta ja siltä puuttui pää. En tiedä oliko tämä osa taideteosta, luultavasti.

Jago: "Voi naisraukkaa. Sillä on tommoset riipputissit."

*lmao*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Kit^

Posts: 798

#31612 • • Kit^ ihme höpöttäjä
rankat reenit taas tänää. ja kovin hymyilyttävä keskustelu erään tärkeen ihmisen kanssa *plur*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Chäz

Posts: 1,381

#31613 • • Chäz Namutäti

UnityF, 15.8.2007 23:32:
*plur* Chasse, Elias & Mikki = Paljon naurua ja hyvää seuraa *plur*


*pelle* *pier* *kissatappelu* *pus* *antihali* *nauru*




*sydän* oli kyllä super kivaa nähdä teitä kaikkia taas.

Ja vähänkö nauroin kun pääsin kotiin ja vasta sitten tajusin ettei se kukka käynistynytkään siitä kun taputin vaan siinähän oli "on/off" nappula *nauru* *aivoton* *pelle*

--
Yhden hulluus tuottaa paljon hulluja..

You are who you pretend to be, so you better pretend to be someone you can live with

^Petunia

Posts: 888

#31614 • • ^Petunia iätön duracel-pupu
Mun Ihana Rakas Mussukkani tuli takaisin kotiin 2kk kesälomilta!! *plur*
Nyt on taas joku kenelle purkaa kaikki ilot ja surut eikä se väitä vastaan Ikinä!!

I *sydän* Miukuri *hellokitty*
jeesboks

Posts: 4,064

#31615 • • jeesboks p u p u
uus läppäri :)

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

larzizi

Posts: 1,661

#31616 • • larzizi
Kaikki alaikäset piristää aina mun työpäivääni, kun ne yrittää tulla ostamaan tupakkaa. Tänään taas tuli yks poika, josta näki jo kaukaa, että ei todellakaan ole täyttänyt sitä "maagista" ikää. Kysyn papereita, poika näyttää mopokorttiaan, josta selviää pojan syntymävuodeksi -91. "Joo, kiitos ja näkemiin". Niitä on aina niin hauska käräytellä *hihu*

Hauskin tapaus on kyllä naapurikunnan poika, joka on tullut nyt kahteen otteeseen ostamaan multa tupakkaa. Ilmeisesti tämä poika ei millään tunnista mua (ehkä ihan hyvä niin, koska se ehkä vihaa mua nyt yli kaiken :D), mutta mä kyllä tiedän kuka se on. Ja tiedän myös ettei pojalla ole ikää. Ei meinannut pokka pitää kun kyseinen poika tuli toistamiseen ostamaan tupakkaa multa. Jonotti ihan sika kauan ja mietiskelin jo alusta lähtien päässäni, et voi voi kun se ei nyt millään tajua, että tiedän mm. sen nimen ja iän. Kun vihdoin oli sen vuoro, kysyin papereita ja eihän niitä löytynyt. Sitten tuli huvittavaa aukomista mulle "vitun huora" "vitun ämmä". Haha :D

Kiitti hei oikeesti teille *lmao*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#31617 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Eilen ostettu jätti tuuletin sängyn viereen on aika luxus *plur*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Jone

Posts: 8,258

#31618 • • Jone Archibald Haddock
I lost my marbles yesterday. :(





















No, onneksi vaan kymmenen sadasta ja aion voittaa ne takaisin tänään! Marmorikuulilla pelailu on kivaa. *hihu*
domi

Posts: 7,069

#31619 • • domi Työn sankari.

Jone, 17.8.2007 08:09:
Marmorikuulilla pelailu on kivaa. *hihu*


Mä olen tyhmä, mut kerro miten marmorikuulilla pelataan. Itelläki on niitä muutama kymmen jossain, mut en ikinä tajunnut niiden pointtia.