päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,640,165 views

Jone

Posts: 8,258

#31621 • • Jone Archibald Haddock

domi, 17.8.2007 08:11:
Mä olen tyhmä, mut kerro miten marmorikuulilla pelataan. Itelläki on niitä muutama kymmen jossain, mut en ikinä tajunnut niiden pointtia.



Pääsääntöisesti näin:
http://www.sange.fi/~atehwa/cgi-bin/piki.cgi/marmorikuulia

Tosta puuttuu osa säännöistä. Se on täysin aivotonta toimintaa ja sellaisena hyvin rentouttavaa. Pitäis vaan saada vielä muutama pelaaja lisää - toi kun olis kivempaa esim. neljällä tai viidellä henkilöllä kuin kahdella. Et tervetuloa pelaamaan vaan. Hiekkalaatikolla kohdataan.
Freja

Posts: 8,775

#31622 • • Freja Sihteeri
Wuhu, sää alkaa nätistymään. Ja nyt on perjantai. Ja mul on hyvä fiilis. Tästä koko päivästä.

*hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

domi

Posts: 7,069

#31623 • • domi Työn sankari.

Jone, 17.8.2007 08:14:
Pääsääntöisesti näin:
http://www.sange.fi/~atehwa/cgi-bin/piki.cgi/marmorikuulia

Tosta puuttuu osa säännöistä. Se on täysin aivotonta toimintaa ja sellaisena hyvin rentouttavaa. Pitäis vaan saada vielä muutama pelaaja lisää - toi kun olis kivempaa esim. neljällä tai viidellä henkilöllä kuin kahdella. Et tervetuloa pelaamaan vaan. Hiekkalaatikolla kohdataan.


Kiitti, tuo valaisi vähän täyttä pimentoa säännöistä. Mut ehkä pitäis kohdata siellä hiekkalaatikolla et säännöt tulis vähän enemmän tutuksi :)
kinderi

Posts: 1,783

#31624 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Kihikihitihtihkikakika
Voiko oikeesti nauraa ääneen syntymättömien lasten möyryilylle? *nauru*
Aika terveen näköstä kun toinen yrittää työntää päätään vasemmasta kyljestä läpi ja toinen oikeesta *nauru* *tirsk* *nauru*

..ehkä pitäs mennä takas nukkumaan *tirsk*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Marjo

Posts: 1,796

#31625 • • Marjo pupuTupuna
Tänään tuli soitto ja kutsu työhaastattelun maanantaiksi.
Se on myös mukavaa, että tiedän mun tän hetkisen esimiehen suositelleen mua sinne.
DJ Rx

Posts: 2,527

#31626 • • Edited DJ Rx FINRG Recordings
Ku tulin tänne työharjoitteluun ni pomo ilmoitti et jos tuun yhtenäkään aamuna krapulassa duunii ni loppuu työharjoittelu siihen. Tänä aamuna pomo tuli duunii iha hirveessä kunnossa, valitteli päätään ja neuvo olla juomatta bissee ja punaviinii sekasin. Se istu n. 20min tos sohvalla ja ilmotti et se lähtee ny toimistoo nukkuu :D Sano vaa mulle et surffaile netis tai jotain. Oli vissiin menny eiliset leffa-promot vähän myöhään. :D

Siis ei vittu mitä meininkiä :D

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Santutar

Posts: 405

#31627 • • Santutar Santtusaatana, Kanttura
Ihana aamu *sydän* Aamulla on kiva herätä ku aurinko paistaa... siinä saa venytellä sängys pitkän tovin ku ei oo mihinkään kiire. Kone auki, musat täysille, kahvia! Tästä tulee hyvä päivä*plur*
Foxmagon

Posts: 1,329

#31628 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
KOTIKOTIkotiKOTIkotiKOtiKOTI KOTIIIIII *plur*

Eka yö takana ja voi että tää on ihanaa. *plur* Kerkesin kouluunki! *tirsk*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Avatar
#31629 • • astaroth Guest
viimeinen duunipäivä päättyi jo 9.30.

tänään ehtii tekemään kaikkea, mikä muuten arkena jäisi - ja perjantai on vasta alussa :)
Jone

Posts: 8,258

#31630 • • Jone Archibald Haddock
Maanantaina pääsee Lappeenrantaan. Tykkään siitä kaupungista ja mulla on ollut sinne ikävä. Muutenkin hauskaa tehdä eka pidempi autoreissu tietyssä seurassa. *hihu*
Freja

Posts: 8,775

#31631 • • Freja Sihteeri
uuh, unohin ihan hehkuttaa - puntari näytti taas mukavia lukemia. Tästä o hyvä jatkaa.


Korkkaan siis muutaman tunnin päästä siiderin :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

RiD

Posts: 2,817

#31632 • • RiD Nukemi
Tänään purjehtimaan!

--
*super* *possu*

Jammailija

Posts: 3,224

#31633 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Työnantaja oli ostanu survival-packit meille muutamille työntekijöille:
-burana
-muistitikku
-c-vitamiini
-finrexin
-nenäliinat
-elokuvalippu (vapaavalintainen)
-välipalapatukka
-punakynä
-mynthon
-skumppapullo

Sen lisäx, ku ottaa huomioon, että rakastan työtäni ja on viel perjantai, ni kyl mä aika fiiliksis oon*aplodit*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Miinapiina

Posts: 3,494

#31634 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
tänään on ollut niin hyvä päivä *pepsodent*
(ja jos eiliseen esim vertaa ni siihen ei paljoo tartte *tirsk*)
mut niin paljon kaikkii hyvii juttui, et ei voi ku hymyillä *hihu*

--
pinkki on pop!!!

Worin

Posts: 526

#31635 • • Worin
Paikallisessa siwassa alkoholisoitunu mieshenkilö kattelee vessapapereita ja meikä on just kassalla ostamassa mäyristä. Sitten mies huutelee myyjälle...

Mies: "Mikä on herkälle pimpalle kaikkein parasta?"
Myyjä: "anteeks mitä?"
Mies: "niin mikä on herkälle pimpalle kaikkein parasta?"
Myyjä: "No en minä tiedä, saat ihan itte päättää"
Mies: "No kun ei mulla oo pimppaa"

Sit läksin menee, päivän ilot syntyy pienistä asioista. Lähi siwassa näkee jos jonkin näköstä hiihtäjää.
asdf

Posts: 3,155

#31636 • • asdf
Ihan vidun karmiva olo, mut eilen oli niin täydellinen ilta ettei oo ollu toista piiiiiiitkään aikaan. Kiitos Keksi *sydän* Tän yhdistelmän dtm tulee näkemään useamminkin!
Heiska

Posts: 118

#31637 • • Heiska
tanaan turnmills ja huomenna circo loco @ the end *tanssittel*
annabel

Posts: 1,681

#31638 • • annabel bändäri
Eilinen purjehdus ja tänään Flow :))
Worin

Posts: 526

#31639 • • Worin
Huomenna keskiaika markkinoille hämeenlinnan linnaan vetää siankyljystä ja keskiaikasta kaljaa!
Toivottavasti siellä on vielä turnajaissettiä jossa haarniskoituneet miehet hakkaa toisiaan miekoilla.
Sallakat

Posts: 2,220

#31640 • • Sallakat jungle, baby !
tässä valmistellaan lisukkeita ja keitellään maustelientä ravuille. Eli muutaman tunnin päästä alkaa rapujuhlat *jiihaa* nam nam