päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,639,270 views

onni3mk

Posts: 3,973

#39261 • • onni3mk Onni on.

Tombba, 2.7.2008 21:38:
Frendit-sarjasta tulee elokuva *aplodit* JES!!!!



EI!!

Siks ei, kun leffa ei voi olla yhtä hyvä kun sarja

--
Onni on.

anniharha

Posts: 1,937

#39262 • • anniharha

Tombba, 2.7.2008 21:38:
Frendit-sarjasta tulee elokuva


*sars*


Se on vihdoinkin mun! Toptenin alennuksista löytyi Notkean Rotan uusin ja budjettikin riitti! Mä en malta nukkuu koko yönä! Nussimisen uskonpuhdistus, perkele! *jiihaa*

--
and though my words could save the world they never come out right

merqus

Posts: 1,010

#39263 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Mulla oli ihan huippukiva päivä tänään *hihu* Ja sain pitkästä aikaa semmosia ahaa-elämyksiä mitä ei oo hetkeen kokenu.
fosa

Posts: 382

#39264 • • fosa
tyttöystävältä oli työaikana tullu viesti (puhelin pukukaapissa) et nähtäs heti ku pääsen töistä ja niinhän siinä kävi.. Parasta päivässä ehdottomasti..

--
Jos väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hänkin...

ianna ei anna!

Posts: 1,999

#39265 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
Uusi ihana polkupyörä *sydän*

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#39266 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
selvisin taas kuin itsestään talouskriisistä :)

+ lol @ Facebookin testi:
"Kimmo completed the quiz "Ketä julkkista muistutat
humalassa?" and the result is Oprah"

--
dasinoaisnvs

Lyylikki

Posts: 2,975

#39267 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Viikko palkkapäivästä ja mulla on edelleen yli 600 euroa tilillä. Enpä muista millon viimeksi.
vns

Posts: 276

#39268 • • vns
Saan sohvan tänään kotiin, enää puuttuu tv-taso. *aplodit**jiihaa*
RiD

Posts: 2,817

#39269 • • RiD Nukemi
Yksi (1) herätys kesälomaan.

--
*super* *possu*

Miinapiina

Posts: 3,494

#39270 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
ruoka"lähetys" duuniin, ku vahingos jätin sapuskat jääkaappiin *hihu*

--
pinkki on pop!!!

anis

Posts: 2,451

#39271 • • anis
Nyt rupes jännittää ihan sikana*plur*! Oon muutaman tunnin päästä jo Hollannissa ;)

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

merqus

Posts: 1,010

#39272 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Jee, pääsin siirtymään tekniikka 2:siin *plur* Nii ja muutenki oli oikeen hyvät treenit. Huomenna on takuuvarmasti paikat kipeänä...
crissy

Posts: 1,958

#39274 • • crissy

kimono, 3.7.2008 09:01:
selvisin taas kuin itsestään talouskriisistä :)

+ lol @ Facebookin testi:
"Kimmo completed the quiz "Ketä julkkista muistutat
humalassa?" and the result is Oprah"




hahahahahahahahahahahahahahahahahahah!!!!!!!!!!!!!
tiiplis

Posts: 1,043

#39275 • • tiiplis also available in sober
- Massi koira *sydän*
- yksi kuva *nauru*

--
italia litania nainati lailati

paupau

Posts: 655

#39276 • • paupau Tuhma Bambi
Niin, loma alkoikin jo tänään ku oon huomenna saikulla. Just tulin lenkiltä ja mun jalka pitkästä aikaa sallii juoksemisen vanhan rasitusvamman jäljiltä. Mikä euforia tosta juoksemisesta tuleekin! Ja huomiseks luvattu hellettä *pihkassa* Konemetsä-liput taskussa (can't wait!) ja viikonloppuna aikamoiset bileet/bileitä tiedossa.. Tossa oli kyllä aika monta jo yhdelle päivällä *nauru*
Syce

Posts: 1,649

#39277 • • Syce
OPINTOLAINAT MAKSETTU!!!!! *jiihaa* *jiihaa* ps. haist vittu sampo!
Timce

Posts: 5,381

#39278 • • Edited Timce
tulipa revettyä jatkoaika.comin kommenteille joku kymmenennen kerran tällä viikolla.

Olin nimittäin Billy Idolin aivan sairaan hyvässa ulkoilmakonsertissa ja lavan edessa totta munassa. Väki oli kypsää, iso osa jopa *XXXXX (*Kirjoittaja itse) vanhempia. Bileitä se ei haitannut, meinaan naiset meni heti keikan alkuun täysin sekaisin: rintsikoita lenteli ilmassa ja ekat "daisarit" nähtiinkin jo baut neljännen biisin kohdalla. Kaikenkaikkiaan siella tais vilkkua viidet "flapat" ilmassa. William itse ei ollut kovin kiinnostunut niistä, sillä hän selkeasti havaitsi sen mika näilta naisilta oli ilmeisesti jäänyt hieman hämärän peittoon:

Ne daisarit, jotka oli 80-luvun puolivalissa Rebel Yellin aikoihin viela kiinteät ja muodokkaat, oli nyt lähinnä kärpaslatkää ja puolityhjää karkkipussia muistuttavia roikkuvia nahkapusseja. Huh huh! Hirrrveetä kattella. Alkoholilla ja totsillä oli toki vaikutusta naisten (ja miesten käyttaytymiseen), mutta ei saatana, etta joillain ei ole mitaan itsesensuuria:

Roikkuvat 45-vuotiaat tissit kera kunnon jenkkakahvojen ei ole millaan muotoa sita mita pitää näytellä julkisilla paikoilla, lol! Enkä mä usko, että edelleenkin vetavassa kunnossa ollut Boardin poika sellasia haluaa edes nahdä.


Arwostan. :D

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

*minttu*

Posts: 366

#39279 • • *minttu*
Vapaapäivä *plur* Mökille *sydän* Mikä ilma ulkona *sydän* Vois sanoo et on jokseenkin mukava fiiwis:D Kumma, että näin vapaapäivänä sitä on tikkana pystyssä vaikka kuin aikasin, duuniaamuna pelkkä herääminen vie sen puol tuntii...
pirpeli

Posts: 5,533

#39280 • • pirpeli
Ilmassa tuoksui tänään ekaa kertaa kesä :) Pihan ruusupuskat oli komeassa kukassa, nurmikko leikattuna ja sellanen ihana kostea kesäaamu yhdistettynä noihin tavoitti nenun aamulenkillä. Ja lämmintäkin vielä*plur*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-