päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,627,844 views

KooKie

Posts: 4,338

#27701 • • KooKie aka. Petress Pan

KooKie, 6.4.2007 14:12:
---
KooKie, 6.4.2007 11:09:
Ei kuitenkaan ole järkeä polttaa tyttöä loppuun tässä vaiheessa viikonloppua vielä.

---

Polttaa loppuun my ass, piristyin salilla jopa entisestään ihan mielettömästi. Nyt on energiaa pienen kylän verran, rata kutsuu (siis heti työpäivän jälkeen)!



No kylläpäs vaihtelee suunnitelmat. Nyt ei enää tee yhtään mieli lähteä keinuttelemaan tai kierimään. Positiivisen tästä tekee se, että mulla on nykyään kärsivällisyyttä tehdä juuri sitä, miltä tuntuu, vaikka kaverit painosteliskin suuntaan jos toiseen. Mulla on hyvä, energinen olo ja voisin käyttää sen vaikka kokoamalla jonkun kivan lapsuusvuosien valokuva-albumin noista valokuvapinoista. :)))

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Avatar
#27702 • • niomic Guest

KooKie, 6.4.2007 22:30:
---
KooKie, 6.4.2007 14:12:
---
KooKie, 6.4.2007 11:09:
Ei kuitenkaan ole järkeä polttaa tyttöä loppuun tässä vaiheessa viikonloppua vielä.

---

Polttaa loppuun my ass, piristyin salilla jopa entisestään ihan mielettömästi. Nyt on energiaa pienen kylän verran, rata kutsuu (siis heti työpäivän jälkeen)!

---


No kylläpäs vaihtelee suunnitelmat. Nyt ei enää tee yhtään mieli lähteä keinuttelemaan tai kierimään. Positiivisen tästä tekee se, että mulla on nykyään kärsivällisyyttä tehdä juuri sitä, miltä tuntuu, vaikka kaverit painosteliskin suuntaan jos toiseen. Mulla on hyvä, energinen olo ja voisin käyttää sen vaikka kokoamalla jonkun kivan lapsuusvuosien valokuva-albumin noista valokuvapinoista. :)))



EI! :D Hienoa et seuraat omaa fiilistä, mut jotenkin tuntuu et tarina jatkuu tuosta siten et - kudon lastenlapsille parit kintaat, juon iltateen ja laitan maate klo 23 ja herään pirteänä aamukuudelta.

Mielikuvat roxen joor soxen ^____^
KooKie

Posts: 4,338

#27703 • • KooKie aka. Petress Pan

niomic, 6.4.2007 22:41:
EI! :D Hienoa et seuraat omaa fiilistä, mut jotenkin tuntuu et tarina jatkuu tuosta siten et - kudon lastenlapsille parit kintaat, juon iltateen ja laitan maate klo 23 ja herään pirteänä aamukuudelta.

Mielikuvat roxen joor soxen ^____^



Ihan kiva utopia, tosiasiassa mä en ole ikinä osannut tehdä käsilläni muuta, kuin blandata viinaa ja näpytellä näppäimistöä. Realistisempi tarinan jatko olis, että dataan silmät ristissä kolmeen-neljään asti ja herään huomenna tosi väsyneenä yhden pintaan. En jaksa lähteä salillekaan, mikä on yksi todella hyvä syy jättää tän illan riennot väliin. ^^

Niin ja btw, lähes 19-vuotias ei ole yhtäkuin mummoksi soveltuva! Toivottavasti... Ikäkriisi iskee...

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

keijukainen

Posts: 1,599

#27705 • • keijukainen kiksumurmeli
kesällä tiedossa 4 viikkoa putkee lomaa *jiihaa* pomo tuonu lomalistan vihdoinki töihin

--
*seepla*

lunake

Posts: 800

#27706 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Ei yhtään mitään fiilistä, aivan mahtavaa! *nauru*

--
Hedelmällisyys on påp!

KooKie

Posts: 4,338

#27707 • • KooKie aka. Petress Pan
Ylös, ulos ja lenkille!

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Nee-Chee

Posts: 244

#27708 • • Nee-Chee
Kohta tulee sisko hakemaan mua, ja sitten pidetään hauskaa koko päivä siukun kaa!!! *tirsk*

--
Gather experience... Look at what you should not look at. A feeling of anxiety is the sure and certain evidence that you should do this. -Clive Barker

Timce

Posts: 5,381

#27709 • • Timce
Tällä viikolla tuli käytyä neljänä päivänä salilla ja nyt on A-fiilis. :)

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

UnityF

Posts: 15,721

#27710 • • UnityF joo just se
Saatiin lahjaksi äsken naudan sisäfilettä 1300g *hihu*
Maksanu yli 30e toi kinmpale *ding*
Nyt kun viel keksis miten sen valmistaisi, harvemmin sitä itse ostaa noin kallista lihaa tai oikeastaan tuskin koskaan.*slurps* *hihu*
KiimanenKurre

Posts: 791

#27711 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**

UnityF, 7.4.2007 13:59:
Saatiin lahjaksi äsken naudan sisäfilettä 1300g *hihu*
Maksanu yli 30e toi kinmpale *ding*
Nyt kun viel keksis miten sen valmistaisi, harvemmin sitä itse ostaa noin kallista lihaa tai oikeastaan tuskin koskaan.*slurps* *hihu*



pakko kysyy... kait teillä on kotona ruokakermaa.... jos on niin tee filee pihvejä ja sitten kun ootte paistanu kaikki pihvit niin kaadat kerman siihen pannulle ja annat siinä olla 4-5 min. *slurps*

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri

UnityF

Posts: 15,721

#27712 • • UnityF joo just se

Lindi, 7.4.2007 14:03:
---
UnityF, 7.4.2007 13:59:
Saatiin lahjaksi äsken naudan sisäfilettä 1300g *hihu*
Maksanu yli 30e toi kinmpale *ding*
Nyt kun viel keksis miten sen valmistaisi, harvemmin sitä itse ostaa noin kallista lihaa tai oikeastaan tuskin koskaan.*slurps* *hihu*

---


pakko kysyy... kait teillä on kotona ruokakermaa.... jos on niin tee filee pihvejä ja sitten kun ootte paistanu kaikki pihvit niin kaadat kerman siihen pannulle ja annat siinä olla 4-5 min. *slurps*



on *joo*
Tuli muutenkin iso kassillinen kaikkee muuta safkaa ja salaattiainekset *hihu*

toi ei oo kyl mikää huono idea *hihu*
KiimanenKurre

Posts: 791

#27713 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**

UnityF, 7.4.2007 14:04:
---
Lindi, 7.4.2007 14:03:
---
UnityF, 7.4.2007 13:59:
Saatiin lahjaksi äsken naudan sisäfilettä 1300g *hihu*
Maksanu yli 30e toi kinmpale *ding*
Nyt kun viel keksis miten sen valmistaisi, harvemmin sitä itse ostaa noin kallista lihaa tai oikeastaan tuskin koskaan.*slurps* *hihu*

---


pakko kysyy... kait teillä on kotona ruokakermaa.... jos on niin tee filee pihvejä ja sitten kun ootte paistanu kaikki pihvit niin kaadat kerman siihen pannulle ja annat siinä olla 4-5 min. *slurps*

---


on *joo*
Tuli muutenkin iso kassillinen kaikkee muuta safkaa ja salaattiainekset *hihu*

toi ei oo kyl mikää huono idea *hihu*


ilo on kokonaan minun*hih*

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri

Avatar
#27714 • • x Guest
jodyn haat tanaan, ihana ilma, silkkimekko ja korkkarit *plur*
Lerna

Posts: 320

#27715 • • Lerna
kävin pesee auton :)
AnssiV

Posts: 1,798

#27716 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Pyöräkamat hankittu, enää ei puuttuis kuin kortti, kypärä ja pyörä.. *pepsodent*
Sand3

Posts: 1,157

#27717 • • Sand3 satuolento
kaksi päivää rinteessä *sydän* laudalla sai päästää menee niin lujaa kuin vaan uskalsi...tää oli parempaa kuin huono seksi ja kiksit oli sen mukaiset *sydän* *jiihaa*

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Kit^

Posts: 798

#27718 • • Kit^ ihme höpöttäjä
Uudenkarhea kannettava *plur* ihan übersiisti!!*jiihaa*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

martina

Posts: 1,875

#27719 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
osa suuren suuresta painotaakasta keveni seljän päältä. luulempa meinaan, että löysin sittenkin jotakin todella sopivaa ensi vuodeksi. :) kahtellaan.
Foxmagon

Posts: 1,329

#27720 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Yllätyin siitä, että lammas on sittenkin ihan hyvää.

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*