päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,627,876 views

juhokas

Posts: 45

#37321 • • juhokas
perjantai on yhden päivän lähempänä. *hymy*
alphamagic

Posts: 3,628

#37322 • • alphamagic
Kevättä rinnassa *jiihaa* *sydän* kikatirsk *tirsk*
Joo ja miulla on kahden viikon kesäloma <3<3<3<3

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

%

Posts: 568

#37323 • • %
Kaks 3 tunnin tenttiä takana tältä päivältä ja 3,5h tuli lueskeltua/kertailtua vielä noiden välillä. Hohhoijakkaa oli tämäkin kokemus.

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

UnityF

Posts: 15,721

#37324 • • UnityF joo just se
Kia (1,4v) on hokenu koko päivän: BALIIIII, balii, baliiiiiii *nauru*
Eilen puolestaan hän luki kirjaa ja kaikki mitä hän osoitti oli: KAKKA sit se katto mua ja kysy: akka? *nauru* *lmao*
Mark

Posts: 7,311

#37325 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
pikkupossu joka tuli hoitoon *sydän* kyllä eläimet voikin piristää :)

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

crissy

Posts: 1,958

#37326 • • Edited crissy
mulla on kivat työkaverit *plur*

ai nii.. kävin tänään timanttisilla kysyys et josko ne ampuis uudet reiät umpeutuneiden tilalle.
omasta mielestäni mulla oli menny vasemman korvan toinen (3) korviksen reikä umpeen..

myyjän mielestä ne ei umpeudu ja otti kylmän rauhallisesti korviksen irti ja survo sen läpi "umpeutuneesta" reiästä!

kipeetä otti ku saatana ja tuli hiki ja kuuma ja huono olo:D mutta nyt siinäki on korvis:DD
Mellu-

Posts: 4,006

#37327 • • Mellu-
Huomenna selviää tuleeko tää zirbula ensi maanantaina vaikko tiistaina kotiin *plur* mun saksan komennus on ohi <3

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Mellu-

Posts: 4,006

#37328 • • Mellu-
noni.. taas aamuvirkkuna *hymy* mikä hitto mua vaivaa ku välillä nukun 02:00-12:00 tai 14:00 ja seuraavana yönä 01:00-5:30 *ding* :D elämä on.. nyt kaffetaa :)

Hyvää huomenta Klubbari *plur*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Miinapiina

Posts: 3,494

#37329 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
eipä oo näin pirtee olo ollut taas hetkeen *pepsodent*
ihanaa, nukuin _koko_ yön heräämättä kertaakaan, ei oo tainnu tällai tapahtua pariin viikkoon *hymy* on aikas levännyt olo, uleutta *hihu*
junamatka meni rattosasti ku oli jutskailuseuraa *hihu*

--
pinkki on pop!!!

Freja

Posts: 8,775

#37330 • • Freja Sihteeri
Aamulenkki :) Hyvä fiilis :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Nitta

Posts: 5,021

#37331 • • Edited Nitta Sateenkaaren päässä

Amma, 7.4.2008 19:11:
Hyvähyvähyvähyvähyvä!!1 *aplodit*



Kiits :D Ja tänään on vapaapäivä *tanssittel* ja sauna illalla ja ysti tuli bunkkaan tänne ainaskin viikoksi

edit:tosin sit kun viikko on kulunut niin saatan tosin purnata tästä asiasta jo tuolla päivän :( osastolla *nauru* mut kiva on nähdä raksua ihmistä *sydän*
MissKoo

Posts: 1,289

#37332 • • MissKoo
Enää muutama hassu päivä omaan kotiin *plur* Olen ollut nyt kuukauden asunnottomana ja vaikka on ollut kivaa olla kavereiden kanssa, on koti-ikävä ollut välillä niin valtava, että sattuu. Tsiisus, miten ootan, että pääsen laittaa omia tavaroitani omille paikoillensa ja pääsen toisten ihmisten nurkista pois! Pääsen tekemään asiat niinkuin itse tahdon ja näkemään kaikki tavarani ja uusi ihana asunto *sydän*

Sitä ei osaa arvostaa pätkääkään, miten ihanaa on olla omassa kodissa, ennenkuin kotia ei enää ole. Välillä olen nähnyt unia, missä en pääse enää vanhaan kotiini ja uutta kotia en osaa edes hahmottaa, kun en ole siellä käynyt kuin pari kertaa. Sitten jännittää, että oliko se uusi asunto niin ihana kuin muistan.. no ihan sama, oli tai ei, siellä on asuttava väh. 2 vuotta *nauru*

Lämmin kiitos kaikille minua majoittaneille ihmisille *hali*
tiiplis

Posts: 1,043

#37333 • • tiiplis also available in sober
Sain noi mm-koulutuksen opintotehtävät tehtyä *hihu* su meni 8 tuntia ja eilen 3 tuntia niitä vääntää *hikoil*

--
italia litania nainati lailati

merqus

Posts: 1,010

#37334 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Sain taas kevätsiivousta hyvin etiäppäi. Vielä ku joku avittais mua noiden ikkunoiden pesemisessä ni ois aika jees *hihu*
Jinx

Posts: 2,615

#37335 • • Jinx Superfeminine
*plur*

--
Pyllykkä

mniittymaki

Posts: 1,641

#37336 • • mniittymaki
Uujeah.. Sain kun sainkin ennakkotehtävät ajoissa valmiiks :) Nyt enää palautus ja sit odottelemaan kutsua pääsykokeisiin. Jos sitä vaikka vihdoin pääsisens syksynä alottamaan opiskelut...

Jei :)

.m
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#37337 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Työharjoittelu <3 8 tunnin päivät tuntuu menevän muutamassa minuutissa, ja joka päivä oppii miljoona uutta asiaa. Yhtään liioittelematta :D

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

JaUHomAto

Posts: 395

#37338 • • JaUHomAto väärä nimi
uutta väriä päässä *hellokitty*
^Petunia

Posts: 888

#37339 • • ^Petunia iätön duracel-pupu
meidän One Way tiimi voitti Suomen Diesel-myynti skapan ja saatiin palkinnoksi, totta kai, farkut ja vielä hienot sellaiset!! Hyvä Me!! *aplodit*
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#37340 • • Aurinkoneiti
Siskonpoika, lupa lääninhallitukselta viimeinkin, kuuma kylpy ja valkoviini.*sydän*