päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,630,089 views

Fyrisch

Posts: 4,525

#26661 • • Fyrisch

Zenni, 4.3.2007 15:39:
Nukuin tosi hyvin, ja jostain syystä hymyilyttää vaan iha hemmetisti. :p



kumpi?

a) saanu munaa
b) paukuis
aurinko

Posts: 895

#26664 • • aurinko mustikkainen noitanainen
Luokkakaverin vastaus sähköpostilla.

uskomaton, oot uskomattoman tehokas ko sille päälle satut! :D



Repesin.

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

Kit^

Posts: 798

#26665 • • Kit^ ihme höpöttäjä
Uuh aah, pääsen sittenki Vilnaan *jiihaa*

Ens kuussa onki sitte edessä viikko huippuporukalla ja tavaten uusia ihmisiä ympäri pohjoismaita. Varmaan ihan loistokeikka. Opiskelujen kautta pääsee kaikkeen kivaan mukaan. *piis*

Lisäks oon opiskellu koko päivän ahkerasti. tein jopa muistiinpanoja*ding*

Jee, vilna, jee..!! *aplodit*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

asdf

Posts: 3,155

#26666 • • asdf
Ouuu nyt on helmi sää ulkona! <3
Uhuu

Posts: 844

#26667 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
tämä on oikeastaan ollut koko viikon =)..

selästä leikattiin välilevyn pullistuma viime tiistaina. aika järkevä ajankohta leikkaukselle, koska kirurgin mukaan mun ei olisi pitänyt enää kaiken järjen mukaan kävellä halvausoireiden vuoksi.. pullistuma oli sen verran iso.. yäk!! kävelin kuitenkin ja ainoat oireet oli 8 kuukauden helvetilliset hermosäryt..

leikkaus meni loistavasti ja pääsin jo seuraavana päivänä kotiin, koska kävely ja jumppaliikkeet onnistui hyvin. hermosäryt jäi leikkauspöydälle, selässä noin 4 sentin haava tikattuna umpeen viidellä tikillä... olo on aivan loistava ja liikkuminen on onnistunut koko ajan erittäin hyvin. enpä ois uskonut, että tuon leikkauksen jälkeen olo voikin olla näin hyvä... tietysti mul oli kyl erinomainen kotihoitajakin eiliseen asti.. =)

nyt vaan pitäis malttaa olla aloillaan neljä viikkoa, mut taitaa olla turha toivo... on niin kiva taas, kun ei satu ja on hvä mieli... =) ainut negativinen asia on se, että vielä kuukauden päivät joudun syömään lääkkeitä... hermosärkyjen vuoksi määrätty lääke pitää lopettaa vähitellen.. oi, odotan sitä päivää, kun ei tarvitse enää popsia selän vuoksi lääkkeen lääkettä.. sit taas elämäkin normalisoituu ja pystyy keskittymään asioihin täysillä.... =)

on niin hyvä mieli, kun ei oo paha mieli... =)

-väli(levy)tönuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

-Kerttu-

Posts: 4,542

#26668 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Rahavaikeuksista huolimatta, kaikki on vaan niin hyvin! *joo*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

embie

Posts: 531

#26669 • • embie Shwoopsie poo
Ihanaa, vihdoinkin on se lähtöpäivä, on saanu kaikki nurkissa pyörivät matkakamat kassiin ja vetskarin onnistuneesti kiinni (22kg..puuh)
Harmi vaan, että joutuu lähtemään tästä kämpästä nyt just kun se on siistimpi kuin koskaan *nauru*
Mut ehkä veli pitää siitä hyvää huolta kunnes palaan.

Nyt alkaa täpinätärinä puskemaan, mennään jo!
Nee-Chee

Posts: 244

#26670 • • Nee-Chee
TALVILOMA!!!! *pepsodent*

--
Gather experience... Look at what you should not look at. A feeling of anxiety is the sure and certain evidence that you should do this. -Clive Barker

dncr

Posts: 249

#26671 • • Edited dncr aika notkee
Uu jeah, ihana fiilis *plur*

Huhtikuussa viikoks Vilnaan mahtavalla porukalla! Vihdoin jotain mitä voi taas odottaa niin jaksaa pakkaset ja kurakelit *hihu*

Plus et oli kiva viikonloppu ja etenkin viime yö *sydän* *vink*


Edit: nii ja kampaaja huomenna ^____^

--
The love we give away is the only love we keep.

mariq

Posts: 2,154

#26672 • • mariq
- Pesänrakennusvietti; sain minulle täysin epänormaalin siivouskohtauksen lauantaina, ja pyyhin jopa pölyjä ikkunalaudoilta ja kirjahyllyn päältä *ding* *nauru*
- Pääsin kaksi kertaa viikonlopun aikana saunaan, helmee
- Kulta toi sunnuntaina aamukahvin sänkyyn, koska mulla oli päänsärystä johtuen vaikeuksia nousta ylös *sydän*
- Löysin kaikki ne kelalle tarvittavat laput, mitkä multa pitikin löytyä, ja saan huomenna postissa loput, eli opintotuen takaisinperintäjututkin on etenemässä

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Avatar
#26673 • • SinjoritaSol Guest
Tänään tippui iso taakka pois ja sellainen asia mikä mua on vaivannut tuli selvitettyä *hymy*
Avatar
#26674 • • Galadhan Guest
Uusi työpaikka vaikutti aivan mahtavalta. *hymy* Nyt onkin lähinnä sellainen piilokamera-olo, kohta joku tulee sanomaan "Urpo, luulitko tosiaan että tämä voisi olla totta?" *igor*
UnityF

Posts: 15,721

#26675 • • UnityF joo just se
Sain siivottuu yhet laatikot mitkä oli täynnä romuu *hihu*
Ulkona on ihana sää ikkuna kokoajan auki *plur*

Eilen oli ihanasti kavereita kylässä ja ehkis kivointa niin OTUS *sydän*
LaHna

Posts: 61

#26677 • • LaHna Please, be gentle.
Vapaapäivä duunista ja todellakin myös ihana aurinko!!!

--
Its Impossible to Walk In This Mud...

Sallakat

Posts: 2,220

#26678 • • Sallakat jungle, baby !
aurinko lämmittää *plur* vaikka informaatiokatkoksista johtuen joutuu tekee ylimääräistä työtä, ei sekään nyt haittaa niin paljoa kun on ihan hauska fiilis kivan viikonlopun jälkeen!
Rubicon

Posts: 550

#26679 • • Rubicon
Oon niin kingis! Oon ehtinyt tänään jo pestä ikkunat,siivota keittiön kaapit, pestä koneellisen pyykkiä,alottaa kylppärin siivousta ja valmistella keskiviikon päälliköpalaverin materiaalit valmiiks...ja mun työvuoro alkaa vasta kahen tunnin päästä*plur*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

jeesboks

Posts: 4,064

#26680 • • jeesboks p u p u
uus tukka *hihu*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*