päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,639,739 views

lunake

Posts: 800

#26641 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Aivan loistava Dtm iltama taas takana. Kiitos kaikille ihanille ystäville, wanhoille sekä uusille tuttavuuksille. *plur*

Muutamat mukawat kehut lämmittivät taas tän wanhan rusinan mieltä. *blush*

Pääsiäismunaa olis ollut tarjolla, mutta tyydyin normi Mariannetapaan kipittämään kotio yksin, onnellisesti ja väsyneenä. *nauru*

Hassuinta oli se, että mulle kolmeen otteeseen kommentoitiin sitä, että muistutan Idolsin Miiaa.
Whaat?! Duuniporukkakin siitä jo mulle höpis mut en ottanut sitä kuuleviin korviini.. Täytyy siis huomenna vertailla fotoja ja ihmetellä tätä "yhdennäköisyyttä". *ding*

--
Hedelmällisyys on påp!

Avatar
#26643 • • Viola00 Guest

Kirsikka, 28.2.2007 10:23:
---
Branquela, 27.2.2007 20:51:
Ihana olo vaan.. rv 15+3 menossa ja oottelen, et pääsen ultraan kurkkimaan mitä pikkuinen touhuu ja kenties kuulen sukupuolenkin *sydän*

---


Onnea raskaudesta! Helsingissä ollaan vähän nihkeitä kertomaan sukupuolta ultrassa, siis kättärillä ja naistenklinikalla. Kuulemma sellainen käytäntö, että kätilöt ei saa kertoa, mutta jos jostain syystä joutuu lääkärin ultraan, niin se voi kertoa. Me ei edes kysytty kätilöiltä, mut päästiin/jouduttiin ylimääräiseen lääkäriultraan, niin se sitten suostui veikkaamaan sukupuolta :) Mutta ainahan kannattaa kuitenkin kysyä! Ja sitten tietysti yksityiset lääkäriasemat on ihan eri juttu...

Oma päivän :) vois sit aiheeseen liittyen olla se, että 37 viikkoa täynnä, enää 3 viikkoa laskettuun aikaan!



Jeps oon vähän samaa kuullut kyllä *nyyh* Siis toisille kerrotaan.. toisill ei.. me vaan niin haluttais tietää!Tuleekin päivän ":(" jos eivät kerro. En yhtään tykkää salaisuuksista ja elämisestä vailla jotain tärkeetä tietoo, kiusallinen olo. Mun lapsi, miksi multa halutaan salata *hymy*
Crazybattery

Posts: 782

#26644 • • Crazybattery Fruor ergo sum
eilen oli tosi kiva ilta*joo*kiitos kaverille*pepsodent*ja mitä on vielä yllätävämpi tänään ei oo darraa(vaikk sekoitin mitä vaan)*hymy*
se on mun päivän hymy*iloinen*
UnityF

Posts: 15,721

#26645 • • UnityF joo just se

Branquela, 3.3.2007 09:53:
---
Kirsikka, 28.2.2007 10:23:
---
Branquela, 27.2.2007 20:51:
Ihana olo vaan.. rv 15+3 menossa ja oottelen, et pääsen ultraan kurkkimaan mitä pikkuinen touhuu ja kenties kuulen sukupuolenkin *sydän*

---


Onnea raskaudesta! Helsingissä ollaan vähän nihkeitä kertomaan sukupuolta ultrassa, siis kättärillä ja naistenklinikalla. Kuulemma sellainen käytäntö, että kätilöt ei saa kertoa, mutta jos jostain syystä joutuu lääkärin ultraan, niin se voi kertoa. Me ei edes kysytty kätilöiltä, mut päästiin/jouduttiin ylimääräiseen lääkäriultraan, niin se sitten suostui veikkaamaan sukupuolta :) Mutta ainahan kannattaa kuitenkin kysyä! Ja sitten tietysti yksityiset lääkäriasemat on ihan eri juttu...

Oma päivän :) vois sit aiheeseen liittyen olla se, että 37 viikkoa täynnä, enää 3 viikkoa laskettuun aikaan!

---


Jeps oon vähän samaa kuullut kyllä *nyyh* Siis toisille kerrotaan.. toisill ei.. me vaan niin haluttais tietää!Tuleekin päivän ":(" jos eivät kerro. En yhtään tykkää salaisuuksista ja elämisestä vailla jotain tärkeetä tietoo, kiusallinen olo. Mun lapsi, miksi multa halutaan salata *hymy*





Toisille ne kertoo... ja toisille ne mokaa *grr*
Mulle kävi niin että olin tarkastuksessa perätilan takia ja toinen lääkäri tuli katsomaan ja mokas että se on tyttö. Mie en olis tahtonu tietää *grr*
Nooh mut pääasia oli et hän oli terve ja päätti kääntyy perätilasta et sain luonnollisen synnytyksen. *joo*


Päivän hymy onkin se kun luin teijän juttuja niin omien kokemusten muisteleminen *plur*
KooKie

Posts: 4,338

#26646 • • KooKie aka. Petress Pan
*sydän*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

innae

Posts: 1,377

#26647 • • innae PaskaJätkä
9 päivää matkaan :)
raados edessä 2 vuoroa :)
Hyvä fiiwis muutenkin.
Kaikenlaiset pienet ihanat asiat saavat tämänkin päivän kääntymään paremmaksi :)

--
PaskaJätkä

tomppi

Posts: 1,600

#26648 • • tomppi thzombie ™
The Earth Alliance just declared martial law.

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

LactoPhilus

Posts: 268

#26649 • • LactoPhilus - Central Kallio Investigation -
kaljaa ja psykee! *känni* duuni päivä loppu ja tuhoon tuomittu päivä jatkuu *nauru* arohntrhtrbntonbnoånbnbnb trmniopbtrbntröpnntrb
Late

Posts: 3,441

#26650 • • Late team Lasse
Tultiin tänään rukalle, huomenna pääsee laskee taas. *jiihaa*
embie

Posts: 531

#26651 • • embie Shwoopsie poo
Ei oltu ihan Rukalla asti, mutta Messilässä kuitenkin *hihu*
En oo laskenu, ties millon viimeks ja olihan kivaa taas + muutama söpö hissipoika *vink*

Ja: enää kaksi yötä ja voi skipata tän loska -talven yli suoraan kevääseen ja kesään *hymy*
Janisa

Posts: 2,226

#26652 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Mulle on sattunut ja tapahtunut viimesen vuorokauden aikana niin pirusti etta menee kylla jo niin nauramisen puolelle taa touhu... *nauru*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Avatar
#26653 • • Kirsikka Guest

Branquela, 3.3.2007 09:53:
---
Kirsikka, 28.2.2007 10:23:
---
Branquela, 27.2.2007 20:51:
Ihana olo vaan.. rv 15+3 menossa ja oottelen, et pääsen ultraan kurkkimaan mitä pikkuinen touhuu ja kenties kuulen sukupuolenkin *sydän*

---


Onnea raskaudesta! Helsingissä ollaan vähän nihkeitä kertomaan sukupuolta ultrassa, siis kättärillä ja naistenklinikalla. Kuulemma sellainen käytäntö, että kätilöt ei saa kertoa, mutta jos jostain syystä joutuu lääkärin ultraan, niin se voi kertoa. Me ei edes kysytty kätilöiltä, mut päästiin/jouduttiin ylimääräiseen lääkäriultraan, niin se sitten suostui veikkaamaan sukupuolta :) Mutta ainahan kannattaa kuitenkin kysyä! Ja sitten tietysti yksityiset lääkäriasemat on ihan eri juttu...

Oma päivän :) vois sit aiheeseen liittyen olla se, että 37 viikkoa täynnä, enää 3 viikkoa laskettuun aikaan!

---


Jeps oon vähän samaa kuullut kyllä *nyyh* Siis toisille kerrotaan.. toisill ei.. me vaan niin haluttais tietää!Tuleekin päivän ":(" jos eivät kerro. En yhtään tykkää salaisuuksista ja elämisestä vailla jotain tärkeetä tietoo, kiusallinen olo. Mun lapsi, miksi multa halutaan salata *hymy*



Eiköhän se ole lähinnä se, kun se ei ole mitenkään varmaa, vaan pelkästään veikkaus/arvio... Yhdelle toiselle maaliskuiselle oli sanottu, et 100% varmasti tyttö, ja sit seuraavassa ultrassa olikin näyttänyt pojalta...
Avatar
#26654 • • Edited Rujo Mutantti Guest
Oon saanu kunnostettua miltei vuodessa yhden väärällä ruokinnalla kieroon kasvaneen arovaraanin. Tullessa tuo ei edes suostunut syömään, ei ollut puruvoimaa eikä mielenkiintoa mihinkään.
Jubjub0307.jpg
eden

Posts: 406

#26655 • • eden Heidi
Ihanan keväinen ilma ulkona *sydän*

--
Let The Music Play

Kon-tiki

Posts: 1,936

#26656 • • Kon-tiki The Unsinkable

lunake, 3.3.2007 05:47:
Hassuinta oli se, että mulle kolmeen otteeseen kommentoitiin sitä, että muistutan Idolsin Miiaa.
Whaat?!



Ai sä olit se! Mä en avautunut asiasta sulle enkä kenellekään, mutta muutkin näemmä ovat asian huomanneet = ei, en kai sit ole sokea
lunake

Posts: 800

#26657 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä

Kon-tiki, 4.3.2007 13:07:
---
lunake, 3.3.2007 05:47:
Hassuinta oli se, että mulle kolmeen otteeseen kommentoitiin sitä, että muistutan Idolsin Miiaa.
Whaat?!
---


Ai sä olit se! Mä en avautunut asiasta sulle enkä kenellekään, mutta muutkin näemmä ovat asian huomanneet = ei, en kai sit ole sokea



*nauru*

--
Hedelmällisyys on påp!

asdf

Posts: 3,155

#26658 • • asdf
Nukuin tosi hyvin, ja jostain syystä hymyilyttää vaan iha hemmetisti. :p
soile

Posts: 138

#26659 • • soile
Käytii murun kans laulamassa karaokee ekan kerran yhdessä <3 (saatto myös olla viimeinen kerta).
Ninka

Posts: 564

#26660 • • Ninka
Yks hyvä ystävä sano mua auringon paisteekseen, se lämmittää kovasti paljon mieltä *sydän*

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*