päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,634,672 views

Nee-Chee

Posts: 244

#25981 • • Nee-Chee
Taas yksi raportti valmiina! *pepsodent*

Samalla päivän :( =Pitää aloittaa seuraavan vääntäminen.

--
Gather experience... Look at what you should not look at. A feeling of anxiety is the sure and certain evidence that you should do this. -Clive Barker

Janisa

Posts: 2,226

#25982 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Twix -triple chocolate.... Mmmmmm! *slurps*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

bates

Posts: 707

#25983 • • bates Tirehtööri

T-mu
oon se8

ehkä toi mun engrish vetoaa



Musiikkituottaja Omar Sharif kertoi Britneyn seksuaalisista taipumuksista Touch Weekly -lehden haastattelussa.
- Britney rakastaa ryhmäseksiä ja lesboja.

Kandee siis varmaan laittaa toi sun täky vetään koko bändin nimissä... *nauru*

--
The best way to predict the future is to invent it.

Jammailija

Posts: 3,224

#25984 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Jee, sain kokouksessa erään asiakkaan vanhemmalta jättimäisen viinapullon, ku se arveli, että mä tartten sitä juhliessa enemmän kuin he*aplodit*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

slivovits

Posts: 36

#25985 • • slivovits humppasonni
Helvetin tuliset tortillat, hyvä punaviini, David West - True Love. *plur*
Ober

Posts: 587

#25986 • • Ober Dog shit taco
Tää viikko on ollu ihan mega uuvuttava mut suoriuduin sen kunnialla läpi. Tänää euron stobet ja känni päälle
Janisa

Posts: 2,226

#25987 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Jammailija, 8.2.2007 19:49:
Vloppuna kännispäissäni hävittämäni lompakko oli palautettu VR:n kautta löytötavaratoimistoon ja siel oli kaikki tallella, jopa lahjakortitkin! Mä tiesin, että vielki on rehellisii ihmisii*plur*!



Tarttis vissiin hommata uudet silmalasit, silla ma luin tan monesti ja joka kerta vaarin "Vappuna kannispaissani havittamani..." Ja ma taalla kelasin, etta johan siita nyt on aikaa...... *nauru*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

asdf

Posts: 3,155

#25988 • • asdf

Ober, 9.2.2007 16:19:
Tää viikko on ollu ihan mega uuvuttava mut suoriuduin sen kunnialla läpi. Tänää euron stobet ja känni päälle



HMM, mihinköhän oisit menossa.. :DD
Avatar
#25989 • • *Mirri* Guest
Mökkeileen! *aplodit*
KooKie

Posts: 4,338

#25990 • • KooKie aka. Petress Pan

KooKie, 5.2.2007 11:12:
Mua kuristaa sydämestä. Tuntuu, että tukehdun. Hirveä olo, kun ei tätä ole niin mielettömän pitkään aikaan tullut koettua. :(((



Behold the master of overreaction. "Yhyy mun elämä on pilalla mun historian koe meni niin huonosti nyyhniiskitQkyynel".

Kävin tänään keskustelemassa mun historianlehtorin kanssa: "Olipa muuten MAHTAVA koesuoritus jopa sulta, vaikka on paljon tottunut odottamaankin. Ihan hyvillä mielin voit lähteä viikonlopuksi bilettämään!"

Rata, here I come, as good as always and always better than ever!

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

martina

Posts: 1,875

#25991 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
koulussa odotti ISO kakku joka oli numeroitu kakskakkoseksi, iso hauska kortti koko luokalta ja sitten vielä luokan pojat lauloi mulle onnitteluhymnin joka oli niin hienon kuulonen, että lahden kuoropojatkin olisivat olleet kateellisia. :D *hihu*
roberto

Posts: 251

#25992 • • roberto
1. vihdoinkin sain raahattua itteni parturiin *hymy*
2. matikan koe meni ihan putkeen :P
3. perjantai ! *känni*
larzizi

Posts: 1,661

#25993 • • larzizi
Taas tuli huomattua, miten pelkkä puhuminen voi saada hymyn huulille. Tuli juteltua pitkästä aikaa yhden tutun kanssa. Hitto vie, on se sit vaan niin ihana ihminen *sydän*

Kohta myös kaverin kanssa teatterinäytöstä katsomaan, jonka jälkeen pulkkamäkeen ja vähän leffoja. Kaikkia kivuuksia! *hihu*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

vivesteri

Posts: 309

#25994 • • vivesteri karmea mörkö
Ensi viikonlopun odottaminen saa hyvälle mielelle *hihu*
Näkee miehekkeen, kaukosuhteilun loppuminen lähenee kokoajan, ja ehdottomana bonuksena näen rakasta ystävääni pitkästä aikaa *sydän*
Avatar
#25995 • • Fuzzy Guest
Mama tuli himaan ja ekat sanat oli ku näki imurin lattialla: "Siivooks Futsi?!?!*whaat*"
*nauru* Joutuu itekki vähä miettii et wtf*ding*
maiu

Posts: 328

#25996 • • maiu ..miau..
ihana katri tulee ihanalt tampereelta ihanaan helsinkiin, ja sitten mennään kaik yhessä basson ihaniin bileisiin.

..että IHANA perjantai luvassa!!*sydän**jiihaa*

--
sitä saa, mitä tilaa

remotion

Posts: 5,283

#25997 • • remotion nostatus guru
tänään pääsee lipeemään roskaruoan pariin bileiden jälkeen kun on kiltisti vetäny koko viikon taas salaattia.
Freja

Posts: 8,775

#25998 • • Freja Sihteeri
Harvinaisen mukava ja kohtelias somalinuori myrtsin asemalla tos alkuillasta. Odotin sisällä junaa, kun hän tuli kavereiden kanssa sisälle ja oli sytyttämässä röökiä. Sanoin että "pliis, voitko mennä ulos polttamaan?", hän katsoi minuun, pyys anteeks ja meni ulos. Olin et oho, se kävikin noin helposti. O_O
Kiitin ja hymyilin.

Muutenkin aina sillon tällön pahiksen näköset teinipojat yllättää mut. Töissä oli eilen joku poitsu, mutta niin kohtelias että! Sanoi hei, sanoi ole hyvä, sanoi kiitos, ja kaikki vielä kuuluvasti.

Ai että ku nuoret osaa aina silloin tällöin jopa pelastaa mun päivän :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#25999 • • Enkeli Guest
Uusi hieno asunto *sydän*
alphamagic

Posts: 3,628

#26000 • • alphamagic
Yhdyn yllä olevaan.
Vittu et onnisti... *hihu**hihu**hihu**hihu*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.