päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,647,522 views

KooKie

Posts: 4,338

#25941 • • KooKie aka. Petress Pan

Zenni, 8.2.2007 12:33:

Tosiaan pitäis joku esto saada puhelimeen ettei tulis humalassa läheteltyä viestejä, jotka voi ymmärtää vaihtelevalla menestyksellä. *justjoo*



Alkoi panettaa ja lähti sen mukaisia herutusviestejä? NOITA SATTUU. :D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

asdf

Posts: 3,155

#25942 • • asdf

KooKie, 8.2.2007 12:36:
Alkoi panettaa ja lähti sen mukaisia herutusviestejä? NOITA SATTUU. :D



Mitään en myönnä!
Avatar
#25943 • • Eccu Guest
Tänään kunkkuun openeihin vaan siksi että Djrepa niin nätisti polvillaan rukoili tulemaan :)
en mä mitenkään siis halua sanoa ettäkö säälistä tulisin tms... *tirsk*
Avatar
#25944 • • Viola00 Guest
Ensimmäiset ultrakuvat saatu *sydän*, kipee olo meni ohi, oon saanu koulujuttuja tehtyy, enää tää helmikuun loppu + 3kk töitä ja sit alkaa piiiitkä loma *plur*
Avatar
#25945 • • ALIEN Guest
E
Avatar
#25946 • • ALIEN Guest
L
Avatar
#25947 • • ALIEN Guest
Ä
Avatar
#25948 • • ALIEN Guest
M
Avatar
#25949 • • ALIEN Guest
Ä
Avatar
#25950 • • ALIEN Guest
^__^
Marjo

Posts: 1,796

#25951 • • Marjo pupuTupuna
Sain vihdoin tänään tehtyä rästiin jääneen ruotsin tentin. Ei se ollut ehtinyt ollakaan kuin vuoden vasta rästissä.*tirsk* Nyt vaan toivotaan, että meni läpi.
Takyon

Posts: 2,945

#25952 • • Takyon Möwkö
Ensimmäistä kertaa reilusti yli puoleen vuoteen tuli hyviä uutisia työpaikalta. Eli tulospalkkio meidän yksikön osalta näyttää 137%, joka tarkottaa maaliskuun tokaan tiliin _ylimääräistä_ kuukausipalkka x 1,37 *jiihaa*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Sparkling

Posts: 740

#25953 • • Sparkling TEAM Kyntäjät
Koulu rupeis olee finito, jos vaan pääsee kypsyyskokeesta läpi *jiihaa* *pepsodent*

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

villelope

Posts: 2,846

#25954 • • villelope Lope of Lope & Kantola
Pääsin töistä kotiin, sain vihdoin laitetettua valaisimet makuuhuoneeseen ja työhuoneeseen.

Tämän repäisyn jälkeen kohti kauppaa ja takaisin ostosten kanssa alta 20 minuutin. Kyl keskusta-asuminen on vaan niin saatanan hienoa! *plur*

Ostokset purettuani vaimoke soitti, hänelle oltiin saman päivän aikana tarjottu lisätunteja sekä kuukausipalkkasopimusta, sekä hänet oltiin hyväksytty erään ison kauppaketjun kenttäkoulutusvalinnan toiseen vaiheeseen.


Excellent!
pirpeli

Posts: 5,533

#25955 • • pirpeli
Mä saan kerrankin bonusta hyvin tehdystä työstä*jiihaa*
Tulospalkkio jeejee!

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

KooKie

Posts: 4,338

#25956 • • KooKie aka. Petress Pan
Jätkäkaveri kävi visiteeraamassa ja toi mulle muassaan suklaata. Mulla on aina niin rakastettu olo, kun ihmiset tietää, miten mua hemmotellaan. *slurps* *sydän*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Lyylikki

Posts: 2,975

#25957 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

pirpeli, 8.2.2007 19:42:
Mä saan kerrankin bonusta hyvin tehdystä työstä*jiihaa*
Tulospalkkio jeejee!



Nuorisotyön ohjaaja saa tulospalkkausta *ding* Kivahan se on sun kannalta, mutta miten se lasketaan.

(HäHää, mulla on idea, mutta haluan tietää totuuden *pepsodent*)
Jammailija

Posts: 3,224

#25958 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Vloppuna kännispäissäni hävittämäni lompakko oli palautettu VR:n kautta löytötavaratoimistoon ja siel oli kaikki tallella, jopa lahjakortitkin! Mä tiesin, että vielki on rehellisii ihmisii*plur*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

pirpeli

Posts: 5,533

#25959 • • Edited pirpeli

Lyylikki, 8.2.2007 19:49:
Nuorisotyön ohjaaja saa tulospalkkausta *ding* Kivahan se on sun kannalta, mutta miten se lasketaan.
(HäHää, mulla on idea, mutta haluan tietää totuuden *pepsodent*)



Me oltiin siis viime vuodesta tuolla nuorisotiedotuksessa tulospalkkauksen piirissä. Nykyään siinä on koko keskitettyjen palvelujen osasto, sekä osa alueellisia palveluja, jossa siis tätänykyä taas työskenetelen(eli nuorisotaloja/yksikköjä). Meille on määritelty tulostavoitteet, jotka sisältää mm. tietyn määrän aukioloja, erilaisia erityisryhmiä, järjestökäytön laajuutta taloilla, loma-ajan toimintojen tarkoituksellisuutta/kävijämääriä kerhoja, projekteja yms. Siitä sitten katsotaan, miten hyvin ollaan tulokset saavutettu ja voilá, rahaa kilisee tilille. Ne tavoittet on siis ihan paperille kirjoitettuna ja eriteltynä. Ja kyllä, nuorisoasiainkeskus on kovaa vauhtia menossa kaikella tällä kohti yritysmaailmameninkiä, jossa määrää suuret luvut, isot tilat ja muu sellainen. (jolla IMHO ei ole mitään tekemistä aidon, kasvattavan ja perusteellisen nuorisotyön kanssa)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Avatar
#25960 • • Rujo Mutantti Guest
Kävely pakkasessa Ochrea kuunnellen.