päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,634,375 views

Freja

Posts: 8,775

#26021 • • Freja Sihteeri
Mansikoita, kermavaahtoa ja ihanaa sinkkuelämää *sydän*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Aamu

Posts: 999

#26022 • • Aamu you had me at hello
Aliasssss
nammmm Vaughn puhui äsken ranskaa niin ihanasti että sulin... *pihkassa*

haahaa
hulluilla halvat huvit,
idiooteilla ilmaset ^^

--
Do you think the expansion will make me fat?

Tarsu

Posts: 2,449

#26023 • • Tarsu
Napoleon Dynamiten tanssikohtaus :D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Funktion

Posts: 1,720

#26024 • • Edited Funktion over 9000

Cera, 10.2.2007 19:51:
haahaa
hulluilla halvat huvit,
idiooteilla ilmaset ^^



tuosta ollaan koulun osuuskunnan kanssa väännetty meidän oma motto:

Hulluilla on hauskat huvit,
idiooteilla ilmaset,
ja meille siitä vielä maksetaankin!

*hih*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Aamu

Posts: 999

#26025 • • Aamu you had me at hello
emmä tajuu

--
Do you think the expansion will make me fat?

Kit^

Posts: 798

#26026 • • Kit^ ihme höpöttäjä
Leffailta kavereiden kanssa. Kerranki oli aikaa vaa fiilistellä ja jutella. Voi sen lauantai-illan näköjää viettää myös muualla kuin baarissa.. *ding*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Aisti

Posts: 402

#26028 • • Aisti Turtiloparabellum
Nyt vasta kotiutuneena voin sanoa että... LOISTAVA polttari-ilta erään nimeltämainitsemattoman sankarin seurassa. Vanhoja ja uusia ystäviä, elämyksiä ja odottamattomia tapahtumia Hyvinkään yöelämässä. Kiitokset tästä asianosaisille.
_tomppa

Posts: 27

#26030 • • _tomppa
Mulla oli törkeen kivaa töissä. Ja on edelleen.

Ja mulla oli kivaa eilenki.

Huomista odotellessa :)
Freja

Posts: 8,775

#26031 • • Freja Sihteeri
Tänään Hämeeseen äipän ja iskän hoiviin *sydän*

Nii joo ja 11 päivää lähtöön *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

SmILE

Posts: 376

#26032 • • SmILE Esanssi mössöö
voi jo tähä aikaa sanoo että päivän isoin :) on se että sai aamulla olla edes sen hetken luppiksen kanssa!! EHDOTTOMASTI se on näin!*plur*

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*

Lenita

Posts: 1,423

#26033 • • Lenita
BBC Food *nauru*

Unelmakanava tällaiselle ruokaohjelmafriikille! Ja se näkyy nyt meillä jonkun mainoskampanjan ansioista. Haluun tän näkymään aina!

--
^_____________^

Individual

Posts: 10,942

#26034 • • Individual HYPNO!
Himatylsäily muuttuikin todella mukavaksi illanvietoksi ja muistelopiiriksi kahden hyvän frendin kanssa ja saivat houkuteltua mut jopa paikalliseen ketjukompleksiinkin, joka on aika harvinaista, mutta kiva se on kerran 3kk pyörähtää tuolla "normi"baarissakin.
pirpeli

Posts: 5,533

#26035 • • pirpeli

Lenita, 11.2.2007 09:34:
BBC Food *nauru*

Unelmakanava tällaiselle ruokaohjelmafriikille! Ja se näkyy nyt meillä jonkun mainoskampanjan ansioista. Haluun tän näkymään aina!



Sä oot nyt sisäistänyt asian ytimen :D BBC Food on parasta mm. sunnuntaikrapulassa. Parasta viihdettä sitten...jonkun :D:D

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

anniharha

Posts: 1,937

#26036 • • anniharha
Nukuin pidempään kuin piti mut mitä väliä, nyt oli kiva herätä, on tullut kivoja suunnitelmia keväämmälle ja kohta leivon mokkapaloja aamupalaks *plur*

--
and though my words could save the world they never come out right

martina

Posts: 1,875

#26037 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
vaikka harmittaa edelleen, että mun todella harvinainen koko v-loppu vapaa menikin päin viddua, niin tänään aion unohtaa koko asian, rentoutua ja hemmotella pelkästään itseäni. herkkuja ja leffoja. *joo*
Anselmi

Posts: 2,578

#26038 • • Anselmi And sell me
On ollut kiva ja rauhallinen viikonloppu hyvässä seurassa. Ei mitään ihmeempää. Over and out.

--
sen pituinen se

Avatar
#26039 • • Taika Guest
pääsi pitkästä aikaa töölönlahden jäälle kävelemään*sydän*

eikä tää pitkä sairasloma välttämättä ollut ollenkaan huono juttu (siis jos mukaan ei lasketa sitä kipeänä olemista) - oon saanut siivottua kylppärin, vaatekomeron ja suurimman osan keittiön kaapeista, hoitanut muutamia rästiin jääneitä paperiasioita ja päivittänyt cv:täni. Tämän lisäksi olen rauhassa ehtinyt tutustua useampaan vaalikoneeseen (ja tiedän kerrankin näin hyvissä ajoin ketä äänestän), käynyt uimahallilla uusimassa kuukausikortin, vienyt luistimet teroitettavaks, lähettänyt ne muutamat ystävänpäiväkortit ajoissa, lukenut pari erinomaista kirjaa, soittanut mummolle sekä nukkunut enemmän kuin tarpeeksi.*hihu*

siltikin, vaikka töissä melko varmasti huomenna odottaa täys kaaos, menen mieluummin sinne kuin jään kotiin nukkumaan.
Kit^

Posts: 798

#26040 • • Kit^ ihme höpöttäjä
Puhelu, joka pelasti päivän. *hihu*

Korjas eilen tulleet väärinkäsitykset ja poisti suurimman osan aamusesta henkisestä pahasta olosta. vielä ku sais kaikki tälle päivälle tarkotetut hommat tehtyä..

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..