päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,630,719 views

Mellu-

Posts: 4,006

#25721 • • Mellu-
tää aamu.. *plur* mitenkää ei voi alkaa oikeestaan enää paremmin.. heräsin huonosti nukutun yön jälkeen..okei meijä talosta o sähköt poikki (hyvä savon voima *grr*)..sehän ei mellbergiä estä vaan laitetaan kahvinkeittimeen setti valmiiksi ett alkoo porisemaan ku virta palaa.Nooh.. virrat sitten palas ja sain pakattua pelireissun kamat aikas nopsaa..ainoa vaa että olen TAAS hukuttanut mun puhelimen kuulokkeet *toktok* onneks o kyl noi tietsikkakuulokkeet mukana ni voi niil sit popittaa :) Onha ne kieltämättä vähä isot mut ei se menoa haittaa =) Noh.. eniveis.. sain sitten aamukahvia ja pakattua..Sähköjen tulon jälkeen laitoin musat tietty soimaan.. tässä o fiilistelty heavy fusionia ja choisea yms taas nii et naapuritki varmaa joraillu mukana *nauru* mutta kuiteskin vaikeuksien kautta voittoon tänä aamuna *iloinen*

Nyt sit toine kuppe kahvetta ja lisää volaa *plur*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#25722 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
vittumainen työpäivä loppuikin spontaanisti
kaksi tuntia odotettua aiemmin! :)

--
dasinoaisnvs

John

Posts: 1,384

#25723 • • John Lauma
Saikkupäivä ja kaksi uutta lehteä tipahti juuri postiluukusta. Ja niin tietty: 11 katsomatonta leffaa odottamassa. *hihu* Kyllä nyt kelpaa makoilla sohvan pohjalla teemuki kädessä.

--
Fancy some cheese, Gromit?

Avatar
#25724 • • *Mirri* Guest
Mennään Ikeaan. *aplodit*
larzizi

Posts: 1,661

#25725 • • Edited larzizi
Aasiassa kolmen kuukauden reissulla oleva kaveri pääsi koneelle ja sain juteltua sen kanssa hetken aikaa. Ikävä helpotti hetkeksi *sydän*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Avernian

Posts: 7,451

#25726 • • Avernian Kerettiläinen

larzizi, 31.1.2007 16:28:
Aasiassa kolmen kuukauden reissulla oleva kaveri pääsi koneelle ja sai juteltua sen kanssa hetken aikaa. Ikävä helpotti hetkeksi *sydän*



Mitä se sille koneelle sanoi? *whaat*
*nauru*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

larzizi

Posts: 1,661

#25727 • • larzizi

Avernian, 31.1.2007 16:59:
Mitä se sille koneelle sanoi? *whaat*
*nauru*



Tähän on varmaan ihan turha edes vastata *igor* *hih*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Avernian

Posts: 7,451

#25728 • • Avernian Kerettiläinen

larzizi, 31.1.2007 17:03:
Tähän on varmaan ihan turha edes vastata *igor* *hih*



Mut ehanaa, kun teit sen silti! *hih*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

NextAce

Posts: 2,505

#25729 • • NextAce Alienated
Sain viel nää pari päivää sairaslomaa. Perjantaina sit hyvin levänneenä voiki päästellä täysillä*pahis*

--
-Alienation-

-----

Kit^

Posts: 798

#25730 • • Kit^ ihme höpöttäjä
Oon nauranu katketakseni viime viikonlopulta otettuja valokuvia. Oltii opiskelijabileiden voimin vallottamassa Turkua.. *lmao*

Kuvista päätellen ollaa taas hyvin vedetty.. *nauru**känni* ja sunnuntaina taas räjähtää

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Sankari

Posts: 617

#25731 • • Sankari
Tein ihan älyttömän hyvää kanaa *slurps*
Freja

Posts: 8,775

#25732 • • Freja Sihteeri
Mies :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Sand3

Posts: 1,157

#25733 • • Sand3 satuolento
VIIMEIN!! elisan netti alkoi toimimaan...kauanhan siinä menikin...

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Sand3

Posts: 1,157

#25734 • • Sand3 satuolento

Freja, 31.1.2007 19:12:
Mies :)



mäkin haluan oman *hihu* onneksi olkoon *hymy*

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

deena

Posts: 276

#25735 • • deena tenukeppi
Bushman, Vin de Pays d'oc rouge

--
Tee se tänään, huomenna se voi olla laitonta.

Miinapiina

Posts: 3,494

#25736 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
näyttötyön toinen osa menossa... asiakastyytyväisyyskyselylomakkeet tehtynä ja vietynä sinne paikkaan mihin sen teen... oli hauska kattoo ku tyypit täytteli niit lappuja... oon niiiiin ylpee itestäni *joo*

--
pinkki on pop!!!

NextAce

Posts: 2,505

#25737 • • NextAce Alienated

mayah, 31.1.2007 20:36:
Tässä päivässä ois niiiiin monta hymyä, mut en vaan yksinkertaisesti jaksa kertoa niitä kaikkia, joten todetaan lyhyesti vain näin:

:) x 100



Pystyks vippaan yhen hymyn tännekki päin?

--
-Alienation-

-----

Ozie

Posts: 1,389

#25738 • • Ozie
Ae että, pääs ampuu ekaa kertaa .50 Desert Eaglellä ja huomas kyl sen jälkeen ampuneensa. On se kohtuu munakas vehje
Piiuzki

Posts: 870

#25739 • • Piiuzki
Koulun näyttöä varten yks työ meni läpi *iloinen* luulin jo et mä en saa sitä koskaan tehdyks *jiihaa*
Amuck

Posts: 2,396

#25740 • • Amuck dub-i-dub

mayah, 31.1.2007 07:00:
Vaikka heräsinkin jo ihan tyhmään aikaan, niin olenpahan saanut aikaiseksi. Aamupala on syöty, meikit on naamassa ja olen ehtinyt siivoamaan. Tiskasin kaikki astiat ja siivosin kaksineliöisen keittiöni :) Nyt se on taas kuin uusi. Vielä vaihdan tästä lakanat ja pyyhkäisen pölyt, niin töitten jälkeen ei olekaan muuta hommaa kuin imurointi :)


Siis tää on kirjoitettu 0700. Mulle satasella samaa mitä tää tyttö on saanut! :D

Omat hymynaiheet ovat (myös) puhtaana kiiltelevä kämppä ja opinnäytetyön uusi alku. Kyllä tää tästä vielä. :) Ootte ihania kaikki <3

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco