päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,640,934 views

Maihku

Posts: 1,186

#25681 • • Maihku neiti hankala
mun äiti*sydän*
se osaa aina lohduttaa oikeella tavalla*sydän*
innae

Posts: 1,377

#25682 • • innae PaskaJätkä
Lennot varattu Bangkokiin 12.3 :)
Eli suoraan slinkun synttäreiltä kentälle :)
Jasu :)

--
PaskaJätkä

AnssiV

Posts: 1,798

#25683 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Enää yks työ-yö ja sit loppuviikko vapaata. *hihu*
Duracell

Posts: 173

#25684 • • Duracell Öhkömökö...
*jiihaa* *plur* *iloinen* pääsin kuin pääsinkin suuntautumaan logistiikkaan!! Sen takia tähän kouluun tulinkin joten tätä on odotettu!!! *plur*
Twist

Posts: 925

#25685 • • Twist Team Kemuttajat
Hmmm ... Luulen , että tästä päivästä ei tule läheskään niin paska kuin eilisestä :)
Sallakat

Posts: 2,220

#25686 • • Sallakat jungle, baby !
eilen sain kuulla että kolestroliarvot olivat hieman kohollaan, joten sain nyt sitä kaipaamaani potkua perseelle, että alan nyt syömään taas terveellisesti *jiihaa* Heti tuli parempi fiilis kun tietää että on ikään kuin pakko tsempata tän jutun kanssa ja onnistumisprosentti huomattavasti korkeammalla.
Rubicon

Posts: 550

#25687 • • Rubicon
Oon jo siivonnut, silittänyt ja tiskannut ja kohta käväsen vielä pankissa hoitamassa parit jutskat ja silti on vielä pari tuntia ennenkuin tarttee ees harkita töihin lähtöä,
big up aikanen herätys!*jiihaa*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

KooKie

Posts: 4,338

#25688 • • KooKie aka. Petress Pan
Lael. Istuin matskun kokeessa 2 tuntia ja kirjotin kynä ja pää sauhuten 3 sivua numeroita ja kirjaimia täyteen. Ykskään lasku ei kyllä tainnut mennä oikein, enkä mä ymmärtänyt suurinta osaa kysymyksistäkään. Miksi mun on kidutettava maikkoja aina? Toivottavasti se kiva rouva ei kuole nauruun. :D

Oli suht letkeetä siinä kuunnella ämppäriltä hyvää musiikkia samalla. Sain ihan mielettömän lutusen rakkauskirjeenkin. Ei kundi sitten parempaa aikaa sen antamiselle keksinyt, kuin koetilaisuuden? :DDD

Hyvä päivä ja kello on alle kahdentoista. plurplörrörrllrlrlrrö. *sydän*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Sand3

Posts: 1,157

#25690 • • Sand3 satuolento
Voi vitsi, hymy kyllä nousi huulille kun asiakas tuossa kuuli mun asunto-ongelmasta ja kertoi et saattaisi olla mahdollisuus saada asunto...ei siis mitään vaikka en saisikaan sitä asuntoa, mut se et joku viitsii vaivautua tuolla tavoin niin nostatti hymyn...

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Santutar

Posts: 405

#25691 • • Santutar Santtusaatana, Kanttura
Jes! Olen kovassa kunnossa... elämä hymyilee! Ja mummiäs on pop*plur*
Citty

Posts: 113

#25692 • • Citty
ihana aamu, aurinko paistaa ja sain pitkästä aikaa oikeesti nukutux*plur**hihu*
KooKie

Posts: 4,338

#25694 • • KooKie aka. Petress Pan
Päivän xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Kaveri opiskelee:
"Meen taivuttelemaan kreikan verbejä. Se on ihan hauskaa! Siin tulee joskus uskomattoman voitonriemunen olo esim. jos on pintapuolisesti katsonu, että muodon täytyy olla mediumin aoristin infinitiivi ja sitten huomaakin, että sirkumfleksin sijasta onkin akuutti, jolloin sen täytyy olla aktiivin aoristin optatiivi! Niinä kauniina hetkinä korkkaan skumpan!"

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Kriz

Posts: 71

#25695 • • Kriz Pusisten päällikkö
MUUUUUTTTO uuteen kotiin !!! *plur*
-V-

Posts: 587

#25696 • • -V-
Tajusin tänään jumpalla, miksi olen aina tykännyt käydä yhden homomiehen pitämissä jumpissa... Siitä onkin aikaa kun viimeksi olen sielä käynyt, mutta seuraava kerta tulee olemaan pian *joo*

Siellä jumpataan reivimusiikin (tai sen kaltaisen) tahtiin *jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa*
aurinko

Posts: 895

#25697 • • aurinko mustikkainen noitanainen
tralallaa
sain viimeinkin hankittua tappajahain ja painajainen elm streetillä elokuvien ykkösosat itsellein :)

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

Freja

Posts: 8,775

#25698 • • Freja Sihteeri
Käveltiin Myrtsiin :) Teki ihan hyvää kun ei oo hetken muuten harrastanut liikuntaa.

Pääkipu lähes huomaamatonta jo :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

embie

Posts: 531

#25699 • • embie Shwoopsie poo
Ihanaa chilloutia di.fm:ltä *plur*
Lauruska

Posts: 821

#25700 • • Lauruska nihkee
Pääsin työhaastatteluun siihen yhteen ainoaan paikkaan, johon oon saanut aikaiseksi haettua *whaat*

Kaiken lisäksi ne otti haastatteluun vain 5 ihmistä, ja töihin otetaan 1-2, mahdollisesti jopa 3... siis huhuuu.