eilen sain kuulla että kolestroliarvot olivat hieman kohollaan, joten sain nyt sitä kaipaamaani potkua perseelle, että alan nyt syömään taas terveellisesti Heti tuli parempi fiilis kun tietää että on ikään kuin pakko tsempata tän jutun kanssa ja onnistumisprosentti huomattavasti korkeammalla.
Oon jo siivonnut, silittänyt ja tiskannut ja kohta käväsen vielä pankissa hoitamassa parit jutskat ja silti on vielä pari tuntia ennenkuin tarttee ees harkita töihin lähtöä,
big up aikanen herätys!
Lael. Istuin matskun kokeessa 2 tuntia ja kirjotin kynä ja pää sauhuten 3 sivua numeroita ja kirjaimia täyteen. Ykskään lasku ei kyllä tainnut mennä oikein, enkä mä ymmärtänyt suurinta osaa kysymyksistäkään. Miksi mun on kidutettava maikkoja aina? Toivottavasti se kiva rouva ei kuole nauruun. :D
Oli suht letkeetä siinä kuunnella ämppäriltä hyvää musiikkia samalla. Sain ihan mielettömän lutusen rakkauskirjeenkin. Ei kundi sitten parempaa aikaa sen antamiselle keksinyt, kuin koetilaisuuden? :DDD
Hyvä päivä ja kello on alle kahdentoista. plurplörrörrllrlrlrrö.
Voi vitsi, hymy kyllä nousi huulille kun asiakas tuossa kuuli mun asunto-ongelmasta ja kertoi et saattaisi olla mahdollisuus saada asunto...ei siis mitään vaikka en saisikaan sitä asuntoa, mut se et joku viitsii vaivautua tuolla tavoin niin nostatti hymyn...
Päivän xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Kaveri opiskelee:
"Meen taivuttelemaan kreikan verbejä. Se on ihan hauskaa! Siin tulee joskus uskomattoman voitonriemunen olo esim. jos on pintapuolisesti katsonu, että muodon täytyy olla mediumin aoristin infinitiivi ja sitten huomaakin, että sirkumfleksin sijasta onkin akuutti, jolloin sen täytyy olla aktiivin aoristin optatiivi! Niinä kauniina hetkinä korkkaan skumpan!"
Tajusin tänään jumpalla, miksi olen aina tykännyt käydä yhden homomiehen pitämissä jumpissa... Siitä onkin aikaa kun viimeksi olen sielä käynyt, mutta seuraava kerta tulee olemaan pian
Siellä jumpataan reivimusiikin (tai sen kaltaisen) tahtiin