päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,640,484 views

coolcat82

Posts: 771

#25741 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Palkankorotus *jiihaa* Ja seuraava tulee toukokuussa ja sitte vielä kesäkuussa *jiihaa*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Santutar

Posts: 405

#25742 • • Santutar Santtusaatana, Kanttura
Voitto entisestä seurasta ja 3-0*jiihaa* Ai ai ai.... Gutaaa...
Individual

Posts: 10,942

#25743 • • Individual HYPNO!

coolcat82, 31.1.2007 21:42:
Palkankorotus *jiihaa* Ja seuraava tulee toukokuussa ja sitte vielä kesäkuussa *jiihaa*



*grr* Mitähän mun pomo sanoo, kun seuraavan kerran tässä kohta tulee asia puheeksi. Toki sellaisella yksikönjohtajalla on yleensä aika kädet sidottu, kait.

Mun päivän :) on se, että tuosta soittamisesta tulee aika helvetin hyvät fiilikset. *sydän*
coolcat82

Posts: 771

#25744 • • coolcat82 You only live once, so do it well!

Indiboi, 31.1.2007 22:20:
---
coolcat82, 31.1.2007 21:42:
Palkankorotus *jiihaa* Ja seuraava tulee toukokuussa ja sitte vielä kesäkuussa *jiihaa*

---


*grr* Mitähän mun pomo sanoo, kun seuraavan kerran tässä kohta tulee asia puheeksi. Toki sellaisella yksikönjohtajalla on yleensä aika kädet sidottu, kait.

Mun päivän :) on se, että tuosta soittamisesta tulee aika helvetin hyvät fiilikset. *sydän*



Olin vähän ihmeissäni... on tullu nukuttuu pommii pari tuntii *justjoo* kahen viikon sisällä ja ne perkele korottaa palkkaa *lmao* Mut en kysele turhia, kelpaa mulle *joo*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Individual

Posts: 10,942

#25745 • • Individual HYPNO!

coolcat82, 31.1.2007 22:24:
---
Indiboi, 31.1.2007 22:20:
---
coolcat82, 31.1.2007 21:42:
Palkankorotus *jiihaa* Ja seuraava tulee toukokuussa ja sitte vielä kesäkuussa *jiihaa*

---


*grr* Mitähän mun pomo sanoo, kun seuraavan kerran tässä kohta tulee asia puheeksi. Toki sellaisella yksikönjohtajalla on yleensä aika kädet sidottu, kait.

Mun päivän :) on se, että tuosta soittamisesta tulee aika helvetin hyvät fiilikset. *sydän*

---


Olin vähän ihmeissäni... on tullu nukuttuu pommii pari tuntii *justjoo* kahen viikon sisällä ja ne perkele korottaa palkkaa *lmao* Mut en kysele turhia, kelpaa mulle *joo*



Olet sie sen ansainnut.
coolcat82

Posts: 771

#25746 • • coolcat82 You only live once, so do it well!

Indiboi, 31.1.2007 22:25:
---
coolcat82, 31.1.2007 22:24:
---
Indiboi, 31.1.2007 22:20:
---
coolcat82, 31.1.2007 21:42:
Palkankorotus *jiihaa* Ja seuraava tulee toukokuussa ja sitte vielä kesäkuussa *jiihaa*

---


*grr* Mitähän mun pomo sanoo, kun seuraavan kerran tässä kohta tulee asia puheeksi. Toki sellaisella yksikönjohtajalla on yleensä aika kädet sidottu, kait.

Mun päivän :) on se, että tuosta soittamisesta tulee aika helvetin hyvät fiilikset. *sydän*

---


Olin vähän ihmeissäni... on tullu nukuttuu pommii pari tuntii *justjoo* kahen viikon sisällä ja ne perkele korottaa palkkaa *lmao* Mut en kysele turhia, kelpaa mulle *joo*

---


Olet sie sen ansainnut.



*hali* Hyvä että joku on tota mieltä. On täs kyl tullu painettuu duunii niska limassa toden teolla *hikoil*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Heli

Posts: 1,489

#25747 • • Heli vai kuka se oli
juicen leski

--
ei se väärin ole.

Avernian

Posts: 7,451

#25749 • • Avernian Kerettiläinen
Hyvää helmikuuta kaikille. *hymy* Tästä tulee hieno. Helmeilevää ja poreilevaa kierros toisensa perään!

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

-Kerttu-

Posts: 4,542

#25750 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Henkevät, pitkät ja perusteelliset keskustelut rakkaan kanssa eilen illalla..*sydän* *pihkassa* Ihan parasta!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

hrdkvr

Posts: 3,929

#25751 • • hrdkvr KURGO
SAMI LAINIO PRKLL!!!!!!!!!!!!!

200 000..... missä ne bileet on!

--
-keep it hard-

KooKie

Posts: 4,338

#25752 • • KooKie aka. Petress Pan
Heräsin luonnostaan nyt ja voin jatkaa historian tutkielman vääntöä ilman ristisilmiä ja haukottelua. :)

Hyvää musiikkia päälle ja aivot panostustaajuudelle.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

AnssiV

Posts: 1,798

#25753 • • Edited AnssiV EDM saved me from Jesus
Kerrankin muutama vapaapäivä kun ei ole mitään ohjelmaa, ei kiire mihinkään, ei mitään stressiä mistään.. ..harvinaista. Hyvää ruokaa, hyvää musiikkia ja muutenkin on hyvä olla. *hihu*
Jospa lähtis vaikka Selloon palloilemaan ajankuluksi. *hymy*
mariq

Posts: 2,154

#25754 • • mariq
Mun orkidea kukkii ekaa kertaa yli puoleentoista vuoteen *jiihaa*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Saara

Posts: 1,954

#25755 • • Saara #2970
Tänään muutto uuteen kotiin <3.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

mariq

Posts: 2,154

#25756 • • mariq
Päätin aloittaa Herkuttoman Helmikuun *joo*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

UnityF

Posts: 15,721

#25757 • • UnityF joo just se
Uusi ja hieno lasinen henkilövaaka *plur*
Tätä oltiin kaivattu. *joo*

& muutekin kiva päivä kun on jo siivottu ja perhetyöntekijä on käyny ja Kiakin on ollu kiltisti koko aamun ja vain hymyilly *plur*

Tästä on kiva jatkaa tätäkin päivää. *tanssittel*
larzizi

Posts: 1,661

#25758 • • larzizi
11 tuntia herkutonta helmikuuta takana sekä matiikan koe pois alta ja hyvältä tuntuu *iloinen*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

pzi

Posts: 13

#25759 • • pzi
heti duunissa sai valmista kahvia.
KooKie

Posts: 4,338

#25760 • • Edited KooKie aka. Petress Pan
HYVÄ MINÄ. Historian tutkielma valmiina ja maikan pöydällä. <3

Löysin kaapin perukoilta ihan helvetin ison pinon filosofisia kirjoja mm. Dalai Laman opetuksista ja luonnon kansojen viisauksista jne. Lisäksi löysin muutamia hienostonaisten päiväkirjoja 1900-luvun alkuvuosikymmeniltä. Kohta mulla on kaikki maailman aika lukea ja opiskella asioita, mitä itse haluan, kun lukio loppuu. <3

Ps. Vitut mä mitään luen ja opiskelen. Kun lukio loppuu, mä alan WoWaamaan.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!