päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,347,181 views

Siren

Posts: 826

#23522 • • Siren Seinäruusu
About kaks kuukautta ootin ja nyt pääsin kylpylään ja eukalyptus saunaan *plur**sydän**plur* Olipa kyllä uih *sydän*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#23523 • • Aurinkoneiti
Näin kettuja aamuyöllä ajaessani kotiin. Ympärilläni on ihanan rauhallista. Mun koira on terve ja olemassa. Pitkästä aikaa minua ei väsytä.
Marjo

Posts: 1,796

#23524 • • Marjo pupuTupuna
Jes!! Päihdetyön peruskurssin ensimmäinen essee tehty. *aplodit*
jeesboks

Posts: 4,064

#23525 • • jeesboks p u p u
laivareissusta selvitty..huomenna tampereelle

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

vanhus

Posts: 889

#23526 • • vanhus
tuli sitten vedettyä 4 h päikkärit ..*nauru**nauru**nauru*

mut kylhän näin vanha tarviikin*lmao*
_RixU_

Posts: 320

#23527 • • _RixU_
Systeri sai toisen palleron tänään, eli must tuli nyt tuplatäti! Kävin kassoon sitä pikkusta boitsua kun se oli 6 tuntia vanha ja voi *plur* sentään! soli niiiiiiin ihanaihanaihana pikkuinen! *sydän* *pihkassa* *tirsk*
Tink3

Posts: 55

#23528 • • Tink3 ||| | ||| || || |||||| |
koko päivän oon paiskonu hiki hatussa hommia ja vihdonki pääsin himaa korkkaa huurteisen keppanan*jiihaa*

--
_-Tink3-_

rose

Posts: 1,047

#23529 • • rose vakaasti epävakainen
Kaikki on oikeestaan aika mainiosti just nyt *pepsodent* Ja paranee vaan tästä eteenpäin *plur*

--
TwistedLife™ Amusement Park

KooKie

Posts: 4,338

#23530 • • KooKie aka. Petress Pan
Helvetin kiva ahaa -elämys tässä pikkujoulukauden alla: Mä osaan bilettää ihan satalasissa selvinpäinkin! Ok, illat on lyhkäsempiä, kun on taju suht tallella ja muistaa huomisen menot ja meiningit, mutta ei perkele mulla oli taas kivaa rällästää lähikuppilassa! Se tuttujen paljous jaksaa aina ihmetyttää - kiva kävellä täydessä baarissa eteenpäin, kun joka pöytäseurueen hollille pitää pysähtyä juttelemaan ja kaikki vastaantulevat moikkaa. Hitto mä olen (lyhyehkön) elämäni aikana tutustunut moniin ihmisiin!

Biikkari on kyllä tän päivän ehdoton *pihkassa* *plur* ja *sydän* ja tietty noi kaikki menee myös mun "ootsä Juli ihastunu siihen?" -Härskilleni. Hyvä, ettei fritsua jääny perkele. :D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Avatar
#23531 • • Edited cjet Guest
<clip>

*Paikkail* Unohtakaa en oo koskaan mitään milloinkaan yöllä tänne kännissä kirjoitellut. *nauru*
alphamagic

Posts: 3,628

#23532 • • alphamagic
Meille tulee vaavi *sydän*
Sellanen nelijalkanen... *hihu*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

La Petite

Posts: 1,160

#23534 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
*pupu* *sydän* on se vaan niin ihana kun aina aamulla nuolee kättä kun avaa sille portin *hihu*
Niin siis meidän KANI *hihu*

--
Rem tene, verba seqventur

Avatar
#23535 • • Taika Guest
nukuin 14h*nauru*
enää ei ehkä ota niin paljon päähän se, että pitää kohta mennä töihin, jäähän mulle silti reilu vuorokausi viikonloppua ihan omaan käyttöönkin..*justjoo*
paitsi sitten ketuttaa jos noi eräät nimeltä mainitsemattomat tytöt ovat hankkineet täksi päiväksi elämänsä krapulan eivätkä pääse lähtemään mun kanssa illalla ulos..*hmph*

koti-illalta ja raskaasta työviikosta toipumiselta välttyäkseni oon kuitenkin onneksi saanut kehiteltyä jo suunnitelma b:n *vink*
KooKie

Posts: 4,338

#23536 • • KooKie aka. Petress Pan
Tuolla ulkona on aivan sairaan pimeää vielä tähän aikaan, mutta onnistuin silti heräilemään suht koht ajoissa.

Tänään taas töihin - piristää huomattavasti sitäkin ideaa, kun eilen illalla eräs neiti totesi, että muistaa mut siitä, kun he olivat parin jätkäkaverinsa kanssa käyneet meillä syömässä ja toinen näistä pojista oli todennut mun olevan todella rento tyttö ja halunneensa pyytää mua ulos - muttei ollut kehdannut. Outoa, jos tollasella liukuhihna-asiakaspalvelulla onnistuu olemaan persoonallinen. Outoa - ja helvetin kivaa. *plur*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Miinapiina

Posts: 3,494

#23538 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä
*hih**pepsodent**iloinen**hymy*

--
pinkki on pop!!!

UnityF

Posts: 15,721

#23540 • • UnityF joo just se
sain nukuttuu piiiiiiitkään *plur*
nyt on hyvä ja levänny olo *joo*