päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,499,153 views

larna

Posts: 105

#11721 • • larna
Aurinkoa on ollu koko päivän ja kesä lämmittää*nauru*
illusion

Posts: 1,061

#11722 • • illusion team-sauna :D

larna, 12.7.2005 00:00:
Aurinkoa on ollu koko päivän ja kesä lämmittää*nauru*



Jepjep*pihkassa* ei oo talvee yhtään ikävä
Bio

Posts: 4,429

#11723 • • Edited Bio The Bullies / Pinky
Meidän vanhempien luona puuvajassa nojaa A-tikkaat seinään ja niiden tikkaiden päälle on pikku lintunen tehnyt pesän.. siellä hautoo poikasiaan. Täytyy varoo ettei mee liian lähelle sitä pesää.
UnityF

Posts: 15,721

#11724 • • UnityF joo just se
kanaaliristeily kierros hassakka... oioioioioi... ja ne siltojen alla pesivat puluset.. huoh.. ne pikkupulut kun kattelli ihmeissaan.. oi etta.. ma oon myyty...
+tanaan oon kavelly 7h putkeen kun vahan kiertelin kaupunkii... *plur*
Jussi Soro

Posts: 6,385

#11725 • • Jussi Soro choon!

Bio, 12.7.2005 00:35:
Meidän vanhempien luona puuvajassa nojaa A-tikkaat seinään ja niiden tikkaiden päälle on pikku lintunen tehnyt pesän.. siellä hautoo poikasiaan. Täytyy varoo ettei mee liian lähelle sitä pesää.


Joo kantsii varoa... Unityssä meinas hanhet hyökätä kimppuun, kun käveltiin turhan läheltä poikasia...
Bio

Posts: 4,429

#11727 • • Bio The Bullies / Pinky

JussiS, 12.7.2005 00:37:
---
Bio, 12.7.2005 00:35:
Meidän vanhempien luona puuvajassa nojaa A-tikkaat seinään ja niiden tikkaiden päälle on pikku lintunen tehnyt pesän.. siellä hautoo poikasiaan. Täytyy varoo ettei mee liian lähelle sitä pesää.

---

Joo kantsii varoa... Unityssä meinas hanhet hyökätä kimppuun, kun käveltiin turhan läheltä poikasia...



jep.. käy vaan sääliks sitä kun päiväl aurinko porottaa suoraan sen pesään ja tänäänkin se vaan ammotti nokka auki.. ei se voinu niit muksujaan jättää siihen.
A-E

Posts: 528

#11728 • • A-E Detroit Techno Militia
Tänään 23 vuotta täyteen.

--
The true rebels always walk alone anyways...

-- Derrick May

embie

Posts: 531

#11729 • • embie Shwoopsie poo

Stefu Hoaks
Mulla onkin treffit Emmin kanssa *sydän*



Ai mun kanssa? *vink*
Avatar
#11730 • • Taika Guest
yöllinen vesisade*sydän*
oli ihan pakko käydä hetken verran istuskelemassa parvekkeella ja varmistamassa etten näe unta.
Freja

Posts: 8,775

#11731 • • Freja Sihteeri
Tänään viimeinen työvuoro paikassa jossa olin 3.5 vuotta! *vink* Sitten hetki vapaata ja maanantaina aloitan jo uudessa paikassa. Paikassa, jossa olen haaveillut olevani töissä jo pikkulapsesta asti.... *hymy*
Aika outoa lähteä tuolta pubista joka oli kaiken keskellä ja firmasta josta melkein kaikki ystävänikin olin saanut. Tai jos tarkemmin miettii niin kaikki.
Mutta aika siirtyä eteenpäin ja uusiin haasteisiin.

Aika outo olo. Mut enköhän palaudu maan pinnalle kun tuolla ulkona on niin kuuma ja menen "puoliksi sisälle" töihin. Eli kuumuuteen *nauru* Varmasti kuumottaa vielä enemmän jos tulee hirvee ihmisrysä *poks* toivottavasti ei. Pomon mukaan olisin silti ansainnut sen *lmao*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

äm

Posts: 2,376

#11732 • • äm

äm, 8.2.2005 21:05:
Meitsilähteeeteläänmeitsilähteeeteläänmeitsilähteeetelään!
Enää about 23 viikkoa!! *jiihaa**aplodit**plur*


Enää about 23 tuntia!! *jiihaa**aplodit**plur*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Avatar
#11733 • • pia^^ Guest
Tänää tuli HAMK:ista paksu kirje, pääsin sisää. Vaikken sinne haluu, ni kyll lohdutti tieto et on sentää joku koulupaikka *hymy*
nomic

Posts: 4,120

#11734 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
löysin vihdoin itelleni naaras-naaras-plugin! *jihaa*
syy miksi oon niin onnellinen; nytten ääni tulee kortista suoraan luureihin/mökä-vahvistimiin, ilman mitään välilaitteita, ja ääni ei ehdi pilaantua matkan aikana, ja nyt se tulee stereona! *lmao*

ennen oli vastaavaa kikkailua: äänikortista rca joka jakaantuu uros-ministero-pluginiksi, siitä vanhaan mankkaan, tässä vaiheessa ääni kuolee ja muuttuu monoksi, plus alkaa hyvin nopeasti rätisemään. ja tosta mankasta se sitten kulkee vanhaan koneen kajariin, jota kautta sitten biltema-skobeihin *nauru* yksi ongelma hoidettu pois jo tosta esterata-elämyksestä! *jihaa*

on tää herkkua kun kuulee, kun tekee panorointeja, stereo-laajennuksia, tai kun pitää ylipäätänsä äänimaailmaa tarkkailla. :P enhän mä ole kuin tammikuusta asti joutunut monoilemaan!
Sir Paramount

Posts: 383

#11735 • • Sir Paramount Army of Two , [Fusion Drive]
tänään tuli koulusta postia joka tarkoitti että saan rauhassa suorittaa opintoni loppuun. Pari vuotta meni biletyksen piikkiin joten aika loppui kesken. mut nyt jatkosoppari mallia 4+1 *hih*

--
Suits you, Sir!

Mimir

Posts: 1,366

#11738 • • Mimir Rouva Yninä
Enpäs meinannut millään osata päättää olisiko tämän päivän fiilikset enemmän :) vai :(, tähän päädyin lopulta. Olen kipeä, tuli töissä niin paha olo, että tuntu, että taju lähtee. Pomo laitto toimiston oven lukkoon ja puhelimesta siirron omaan kännykkäänsä, minä nukuin tunnin aulan sohvalla ja nyt tuntuu jo vähän paremmalta. Miten voi olla noin ihana esimies <3

--
[Wings are growing on her.]

MaSari

Posts: 1,986

#11739 • • MaSari space jammer
Se, kun lukee päivän :( -keskusteluja ja tajuaa että asiat onkin niiiiin hyvin *hymy* Amen to that.

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Naani

Posts: 99

#11740 • • Naani
*jiihaa* pääsin kouluun precis sinne minne halusinkin *jiihaa* ylihuomenna lähdetään hollantiin ja syksyllä syödään makaronia ja tonnikalaa ja kirjoitetaan päivän :(-topickiin että v**tu kun pitää olla köyhä opiskelija, mutta silti, *jiihaa*