Systeri sai toisen palleron tänään, eli must tuli nyt tuplatäti! Kävin kassoon sitä pikkusta boitsua kun se oli 6 tuntia vanha ja voi sentään! soli niiiiiiin ihanaihanaihana pikkuinen!
Helvetin kiva ahaa -elämys tässä pikkujoulukauden alla: Mä osaan bilettää ihan satalasissa selvinpäinkin! Ok, illat on lyhkäsempiä, kun on taju suht tallella ja muistaa huomisen menot ja meiningit, mutta ei perkele mulla oli taas kivaa rällästää lähikuppilassa! Se tuttujen paljous jaksaa aina ihmetyttää - kiva kävellä täydessä baarissa eteenpäin, kun joka pöytäseurueen hollille pitää pysähtyä juttelemaan ja kaikki vastaantulevat moikkaa. Hitto mä olen (lyhyehkön) elämäni aikana tutustunut moniin ihmisiin!
Biikkari on kyllä tän päivän ehdoton ja ja tietty noi kaikki menee myös mun "ootsä Juli ihastunu siihen?" -Härskilleni. Hyvä, ettei fritsua jääny perkele. :D
nukuin 14h*nauru*
enää ei ehkä ota niin paljon päähän se, että pitää kohta mennä töihin, jäähän mulle silti reilu vuorokausi viikonloppua ihan omaan käyttöönkin..
paitsi sitten ketuttaa jos noi eräät nimeltä mainitsemattomat tytöt ovat hankkineet täksi päiväksi elämänsä krapulan eivätkä pääse lähtemään mun kanssa illalla ulos..
koti-illalta ja raskaasta työviikosta toipumiselta välttyäkseni oon kuitenkin onneksi saanut kehiteltyä jo suunnitelma b:n
Tuolla ulkona on aivan sairaan pimeää vielä tähän aikaan, mutta onnistuin silti heräilemään suht koht ajoissa.
Tänään taas töihin - piristää huomattavasti sitäkin ideaa, kun eilen illalla eräs neiti totesi, että muistaa mut siitä, kun he olivat parin jätkäkaverinsa kanssa käyneet meillä syömässä ja toinen näistä pojista oli todennut mun olevan todella rento tyttö ja halunneensa pyytää mua ulos - muttei ollut kehdannut. Outoa, jos tollasella liukuhihna-asiakaspalvelulla onnistuu olemaan persoonallinen. Outoa - ja helvetin kivaa.