päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,635,528 views

Avernian

Posts: 7,451

#20243 • • Avernian Kerettiläinen

Viivi, 3.8.2006 08:17:
Päätin antaa itselleni luvan tulla takaisin kun tajusin että klubbarin vetovoima on vakio *tirsk* En mä muutu miksikään vaikka voissa paistaisi pentele *grr* *nauru*



Täällä on vissiin sopivassa suhteessa pluristelua, että aina tekee mieli palata.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Alyna

Posts: 194

#20244 • • Edited Alyna
Eilen oli lystiä ja huomenna vielä lystimpää ku alkaa viikonloppu *sydän* Näkee pitkästä aikaa vanhoja kavereita. Huisia! *hihu* Life is good.
Crazybattery

Posts: 782

#20245 • • Crazybattery Fruor ergo sum
pääsen ajokorttin teoriakokeisen läpi*jiihaa*
Freja

Posts: 8,775

#20247 • • Freja Sihteeri
Tänään perseillalliselle *slurps*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#20249 • • Freja Sihteeri

domi, 3.8.2006 15:25:
Menussa persettä?



*lmao*

La famiglian perheillallinen. 8 ruokalajia. *hikoil* Ähky. Perseet. Uaah! *pepsodent*

*jiihaa*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#20251 • • jesus Guest
spede.jpg

Noniin.. loppus jo duuni *igor*
kml

Posts: 1,142

#20254 • • kml Keyhole Markup Language
Joops, vaikka kuinka uhosin et oon töissä loppuun saakka - ni kyl meitskiki herkistyy ku kokoajan kysellään että etkö sä aio yhtään pitää lomaa ? :P

Eli huomenna vika työpäivä, sit 3vko lomaa ennenku koulu alkaa :)

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Crazybattery

Posts: 782

#20255 • • Crazybattery Fruor ergo sum
domi...selitän sulle.miten vähemmän ihmisiä oo ulkona sitten vähemmän ne käytävät happoja...se tarkoitta sitä että jäi enemmän happoja muille....*ding*vähän vaikeaks tulee*blush* mut as kyl ymmärsi
Avatar
#20256 • • SinjoritaBaila Guest
Taas yksi päivä takan ilman tupakkaa *jiihaa* eilen tosin olin aika koetuksella, tuli nimittäin otettua muutama siideri ja silloin tekee tooosi paljon mieli ja en alentunut moiseen *aplodit* aah kun on hyvä fiilis ! *tanssittel*
Avatar
#20257 • • pia^^ Guest
Salille ja kotiin *jiihaa*
Avatar
#20258 • • Annakins Guest

Crazybattery, 3.8.2006 15:44:
domi...selitän sulle.miten vähemmän ihmisiä oo ulkona sitten vähemmän ne käytävät happoja...se tarkoitta sitä että jäi enemmän happoja muille....*ding*vähän vaikeaks tulee*blush* mut as kyl ymmärsi



Taidat tarkoittaa happea :)
Avatar
#20259 • • Taika Guest
mulla on kyllä niin kiva työpari, enpä muista milloin viimeksi olisi ollut töissä ihminen niin paljon samalla aaltopituudella mun kanssa. vaikka välillä toisille rähjätäänkin antaumuksella niin tuskin niitä välilä kovin raskaita työpäiviä kestäisi ilman tuon ihmisen läsnäoloa*hihu*
vinsku

Posts: 749

#20260 • • vinsku huba huba
Tuli hyvä ja hassu olo jättikokoisesta igorista *lmao* :D

Nyt on hyvä olo, koska .. mulla on yllätys enkä malta että saan toteuttaa sen. *pihkassa*

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus