päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,635,237 views

Amma

Posts: 2,383

#10081 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

lostgone, 14.4.2005 11:19:
Rullaluistelukausi on omalta osalta aloitettu.*jiihaa*ja en osaa jarruttaa vieläkään*justjoo*


Mä testailin luistimiani eilisiltana yksiössäni. *nauru* Menin varovasti pitkin seiniä enkä kaatunu kertaakaan! Pitäs käydä ostamassa kypärä ja ne muut suojat, niin saattas uskaltaa lähteä ulos kokeilemaan... Vielä en oo tappanu itteäni potkulaudan kanssa, vaikkei sekään oo ollu kaukana. Tuntuu kuitenkin, että noi rullikset on se vihoviimenen keino yrittää menettää henki. Jossei niillä, niin sitten ei millään.
Toi yks osti eilen K2 rullikset Stockan outletista hintaan 50 egee. Aika jees.

--
*etsiskel*

lostgone

Posts: 2,493

#10082 • • lostgone

Amma, 14.4.2005 11:45:
---
[Mä testailin luistimiani eilisiltana yksiössäni. *nauru*Tuntuu kuitenkin, että noi rullikset on se vihoviimenen keino yrittää menettää henki. Jossei niillä, niin sitten ei millään.

Mun luistelun kohokohta oli se, että iskin sauvalla viemärikannen väliköstä sisään ja sauva tippui melkein kokonaan sinne.onneksi se jäi kuitenkin hihnasta kiinni kanteen.Huva minä.olen täysi käsi.*justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Fyrisch

Posts: 4,525

#10083 • • Fyrisch

lostgone, 14.4.2005 11:19:
Rullaluistelukausi on omalta osalta aloitettu.*jiihaa*ja en osaa jarruttaa vieläkään*justjoo*



hehe ;D ei sitä jarruil mitään tee! TÄYSII!1
Avatar
#10084 • • Edited MiSSy* Guest
*hikoil* blogiin avautuminen alkaa pikkuhiljaa tuottamaan tulosta...
Hieman helpotti oloa.
Vielä olisi jotakin....*juonittel*

edit: löysin laukusta eilisen karkkipussin jossa on viel jotain *plur* (tää on ehdottomasti paras juttu tänään![pieni][tähän mennessä][/pieni])
UnityF

Posts: 15,721

#10085 • • UnityF joo just se

yace, 14.4.2005 10:10:
Jee ikkunat ja parveke lasit pesty



Tahotko tulla tännekkin pesemään? *iloinen*
Saat palkaksi kupin kahvii ja sämpylän. *iloinen*


Mun päivän hymy on ihanat piristävät ystävät vaikka kaikki muut asiat menee päin peetä.. Kiitos että jaksatte mua vaikka ajottain oon rasittava. *hymy*
jeesboks

Posts: 4,064

#10086 • • jeesboks p u p u
Mä pääsin työhaastatteluun *jiihaa*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

India

Posts: 475

#10087 • • India
Ihana päivä ja huomisestakin voi tulla ihana. Tänään en jaksa huolehtia, vain nauttia.
Avatar
#10088 • • fanatic Guest
kaunis aurinkoinen päivä*plur* voi mennä pihalle kokis lasin ja tupakan kanssa ottamaan kevät aurinkoa ja polttaa vaaleeta ihoa*aplodit*
excelsior

Posts: 151

#10089 • • excelsior :)
pääsin vihdoin parturiin ja sain megahienon tukan... aurinko, uus tukka, laserpoint lauantaina ja valpas mieli kevään ansiosta

--
Vastedes ei tarvitse olla kuin päättäväisesti moderni, eikä tämä ole ohjelmallista vaan välttämätöntä ja kiireellistä.

ninni

Posts: 489

#10090 • • ninni sydän
tänää vois kokeilla mennä ulos kun tää olo tila on kohentunut *jiihaa**nauru* ja sitt ku on viel nii kaunis ilma *hymy*

--
äitini tietää etten ole normaali lapsi
*tirsk*

zari

Posts: 716

#10091 • • zari Team Tamppaajat
Sain hoidettua tänään kaikki tärkeet asiat kerta heitolla, eli käytyä koululla viemässä pari monistetta, yms...

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

Tiikerriii

Posts: 1,113

#10093 • • Tiikerriii Tj
kaksi uutta puhelinta*hihu*

--
RÄYH!!!!

LauraLine

Posts: 278

#10094 • • LauraLine
Sain tietää et musta tulee sylikummi. *plur*
Avatar
#10095 • • hyperventilaatio Guest
Aloitetaan aamusta. Herätyksen jälkeen pikainen aamupala, sit suoraan kiipeemään. Kiipeilyn jälkeen piipahtamaan koululla ja sit nopee himaan et pääsee fillaroimaan. Liikuntaa siis. *hymy*
Shaz

Posts: 324

#10096 • • Shaz team Wittupäät
Sain hoidettua pitkään roikkuneet ja suht tärkeet asiat tänään *hymy*
Aurinko paistaa, ja illalla nään kultani. *sydän*
AlexS

Posts: 1,389

#10097 • • AlexS kummasetä
Oon missannu jotenkin käsittämättömällä tavalla BT:n ESCM levyn vikan biisin "Content". Tänään sit popitin levyä autossa ja toi kipale iski heti...säällä lienee myös jotain osuutta asiaan*vink* Mut ne pianot *sydän*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Jeeto

Posts: 15

#10098 • • Jeeto
Yks kaunis nainen avas mulle oven tänää ja hymyili niin nätisti että *sydän*
Avatar
#10099 • • Pirpeli Guest
Mulla oli maailman kivimmät treffit ja sain työlisiä huomattavasti enemmän kuin osasin odottaa. Lisäksi huomenaamulla on kampaaja, ja viikonloppu tulossa!!!!
Amma

Posts: 2,383

#10100 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Seuraavaan kolmeen vuoteen ei tarvinne pahemmin kattoa lätkää telkkarista (ja Saliksetkin tulee ajallaan *nauru*). *aplodit* Toivottavasti NHL:n ensi kausikin peruuntuu ja saatas futis, ralli, formula ym. turhat lajit heivattua helvettiin televiissiosta. *juonittel*

--
*etsiskel*