päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,635,434 views

plink

Posts: 1,405

#33581 • • plink team paska
kohta snookerifinaali eurosportilta w/ ronnie the rocket! tai en nyt tiedä onko tää mikään erityinen "päivän :)", mut onpahan ainakin jotain tekemistä, kun muuten ollut niin tylsä päivä.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

dncr

Posts: 249

#33582 • • dncr aika notkee
Pitkä lenkki merenrantoja pitkin, ihanat maisemat ja hyvä musiikki *plur*

--
The love we give away is the only love we keep.

SyndroDome

Posts: 1,103

#33583 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Mukava viikonloppu. Perjantaina ok treenit, sit frendin kans kahvilla ja ilta lepiä *hymy* Lauantaina todella hauska ilta etkoineen ja bileineen hyvien frendien seurassa *hihu* Ja viikonlopun kruunas sit tänään loistava kisa ja Kimin mestaruus *aplodit*

--
Life is full of choises.

Freja

Posts: 8,775

#33584 • • Freja Sihteeri
On vaan niin väsy, et naurattaa oikeestaan kaikki :D Joku vois luulla viel et oon kännis.

En onneks oo :D

Oohhoh. Hitsi ku oli kiva päivä, vaikkakin se vei musta kaikki mehut. Mut ai että, voi vitsit, voi hitsit, voi iih, kaikkee.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Hitchhiker

Posts: 1,754

#33585 • • Hitchhiker
Sain melkein valmiiksi päättötyön koulua varten, enää muutama kysymys esimimiehelle ja projekti on valmis (+ vielä se powerpointti) *hymy*.
vinsku

Posts: 749

#33586 • • vinsku huba huba
Mä olen NIIIIIN onnellinen, asiat ei vaan vois olla paremmin.

- Kullan kanssa asiat loistavasti, rakastan sinua kulta *sydän*
- Opin kaksi uutta neuletekniikkaa ja yhden uuden kantapäätekniikan *plur*
- Sain ruotsin 7 kurssista 9, kuuden aikasemman kurssin keskiarvo 6 *plur*
- B-ruotsin ylppärikoe lähti E:nä *plur*

Siis toivottavasti MIKÄÄN ei pilaa mun onnea huomenna tai vähään aikaan :D

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

jusqu

Posts: 762

#33587 • • jusqu pilipalipilotti
Just kuulin, et yhden projektin palautus siirtyy ens viikolta hämärään tulevaisuuteen! Samalla tuli käsky olla stressaamatta palautusta ja jatkamaan hommia omaan tahtiin *hymy* Voi taas hyvällä omatunnolla selailla klubbaria *nauru*

--
*pupu**piis*

sapeli

Posts: 11,768

#33588 • • Edited sapeli jokukukamikä?
Ah, kaikki odottamassa olleet työt tehty, nyt voi hyvällä omallatunnolla rentoilla kunnes tulee lisää *hihu*

Lisäys: tulipa omituisen tyytyväinen olo kun sain nypittyä partakarvat symmetrisiksi molemmilta puolilta *tirsk*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

anis

Posts: 2,451

#33589 • • anis
Kylie Minoguen Can't get you out of my head piristää päivää kummasti! *iloinen*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Jaques

Posts: 1,390

#33590 • • Edited Jaques HUGC / So Nice!
Pari päivää duunia vaan jäljellä ja 60 uutta viisua koneella!!!*jiihaa*

--
Not everybody understands house music. It's a spiritual thing , a body thing!

aurinko

Posts: 895

#33591 • • aurinko mustikkainen noitanainen
Tilastotentti ohi ja tuntuu että se meni aika hyvin :)

Eilen oli niin kivaa, että vieläkin on hyvä mieli :)

ja miun facebook zombini jopa voitti tänään pari taistelua :P

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

Verano

Posts: 4,649

#33592 • • Verano Merituuli
Ei oo todellista! *iloinen* Pistin ajan kuluks Facebookin hakuun summamutikassa nimiä lähinnä menneisyydestä. Pistinpä sitten myös au pair -perheeni tyttären nimen kun hänkin on jo nykyään 18 vee. Olin siis au pairina -96 alkaen, joten Amelie on nyt 18 ja Robert 16. Molemmat löytyivät Facebookista.

Oi kuinka he näyttävät tietysti niiin erilaisilta, mutta kuitenkin samanlaisilta kuin silloin kun olivat lapsia. Ja nyt he ovat jo melkein aikuisia. Kostuu silmänurkatkin tässä, kun olen niin iloinen ja innoissani. Ja hemmetti tajusin että mähän olen menossa Stokikseen tässä talvella, niin voisin tavatakin heitä ^^ Ihanaa kun löysin heidät näin monen vuoden jälkeen, siitä on tosiaan niin kauan kun ollaan viimeksi oltu yhteyksissä.

Hemmetti nyt alko itkettää oikein kunnolla, kun tuli niin paljon ihania muistoja mieleen *sydän*
Freja

Posts: 8,775

#33595 • • Freja Sihteeri

Verano, 22.10.2007 13:30:
Ei oo todellista!
Hemmetti nyt alko itkettää oikein kunnolla, kun tuli niin paljon ihania muistoja mieleen *sydän*



Ei oo todellista, ei!

Mäkin bongasin FBsta Billien, kenen kanssa tein töitä Englannissa vuonna 2000. Siitä lähtien ollaa joka päivä kirjoteltu inboxiin, ja mulla on kans ollu tippa linssissä ku oon muistellu kaikkea :') on niin uskomatonta, että sieltä löytyi joku kaukaa menneisyydestä. Nyt laitoin Billielle listan nimistä, keitä muita meidän kanssa työskenteli, jos hän muistais sukunimiä paremmin ku minä :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

ezzy

Posts: 8,060

#33596 • • Edited ezzy Droid-pappa

Freja, 22.10.2007 14:24:
---

Siitä lähtien ollaa joka päivä kirjoteltu inboxiin



anteeks mitä...

Inbox on siis saapuneet-kansio. Et varmaan sähköpostiakaan kutsu inboxiksi? Tai autoa vaikka etupenkiksi :D

Sama asia toi on ku klubbarin privaviestit.
Mellu-

Posts: 4,006

#33597 • • Edited Mellu-
Hyvin nukuttu yö ja eilinen peli sttutgarttia vastaan (hävittiin mut oma peli kulki ja pääsin juhlii verkolla oikee kunnolla *jiihaa* You just can´t stop me making points *pahis*) oli kyl vaa pokaali-peli mut silti.. kohta o sarjapeli niit vastaa *odottel*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Freja

Posts: 8,775

#33598 • • Freja Sihteeri

ezzy, 22.10.2007 14:30:
anteeks mitä...

Inbox on siis saapuneet-kansio. Et varmaan sähköpostiakaan kutsu inboxiksi? Tai autoa vaikka etupenkiksi :D



NO SIIS TUO INBOX, MISTÄ LÖYTYY NOI YKSITYSEMMÄT VIESTIT, KUN EI OLLA TUONNE THE WALLILLE KIRJOITELTU. VERANO VARMASTI YMMÄRSI MITÄ TARKOITIN. EN PYSTY TÖISSÄ 100% KESKITTYY KIRJOTTAMISEEN, SORI JOS AIHEUTIN SULLE PÄÄNVAIVAA.

JA SORI NY VAAN EN JAKSA POISTAA NÄITÄ CAPSEI SIKS AJAKS ET TÄN KIRJOTUKSEN TÄHÄN KIRJOTAN.

NII.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

ezzy

Posts: 8,060

#33599 • • ezzy Droid-pappa

Freja, 22.10.2007 14:34:
---
ezzy, 22.10.2007 14:30:
anteeks mitä...

Inbox on siis saapuneet-kansio. Et varmaan sähköpostiakaan kutsu inboxiksi? Tai autoa vaikka etupenkiksi :D

---


NO SIIS TUO INBOX, MISTÄ LÖYTYY NOI YKSITYSEMMÄT VIESTIT, KUN EI OLLA TUONNE THE WALLILLE KIRJOITELTU. VERANO VARMASTI YMMÄRSI MITÄ TARKOITIN. EN PYSTY TÖISSÄ 100% KESKITTYY KIRJOTTAMISEEN, SORI JOS AIHEUTIN SULLE PÄÄNVAIVAA.

JA SORI NY VAAN EN JAKSA POISTAA NÄITÄ CAPSEI SIKS AJAKS ET TÄN KIRJOTUKSEN TÄHÄN KIRJOTAN.

NII.



Sori mahdollisesta mielipahasta, mulle tuli vaan klassinen "Naiset ja Tietotekniikka"-hetki *pepsodent*

JA CAPSIT EI HAITTAA, TÄNÄÄNHÄN ON VIRALLINEN CAPS LOCK-PÄIVÄ!
Freja

Posts: 8,775

#33600 • • Freja Sihteeri

ezzy, 22.10.2007 14:37:
Sori mahdollisesta mielipahasta, mulle tuli vaan klassinen "Naiset ja Tietotekniikka"-hetki *pepsodent*

JA CAPSIT EI HAITTAA, TÄNÄÄNHÄN ON VIRALLINEN CAPS LOCK-PÄIVÄ!



NO EN MÄ MIKÄÄ TEKNIIKAN IHMELAPSI OO, MUT KYL MÄ TON SILTI TIIÄN JA MUA ÄRSYTTI KU MAINITSIT ASIASTA, NII :p

(JA ON PASKAT ASIAKKAAT NI VÄHEMMÄSTÄKI OTTAA HERNEEN NENÄÄN <3)

ALLES OKEI :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been