Pientä itsensä osittaista kasailua ja paniikissa aikaansaatuja asioita.
Mm. yksi puoli vuotta roikkunut asia tuli viimeinen hoidettuksi, mut kattoos nyt sit.
Vietetään jo huomenna jussia ja jääkaappi on täynnä herkkuja.
Broiditkin tulee tänne.
Kialla puolestaa oli tänään eka hammaslääkäri ja sekin meni ihanasti
Nyt on 2 hienoo hammasta alhaalla ja hampaiden pesua jo aletaan harjoittelemaan
Ihana olo ja itsekkin jo oon hävittäny 7.5kg painoa ja jumppa maistuu
Nyt ollaan jo ihan lähellä siinä pistettä mitä olin ennen kuin tulin raskaaksi ja siitä suuntana on vain alaspäin kunhan jussi on ohi niin sitten taas jatkuu tehokkaammin. Nyt herkuttelen broiskulla sallin jopa vähän jädee ja makkaraa.
Seitsemän työpäivän putkesta (joista tämän viikon työvuorot on olleet aivan kamalia) on enää jäljellä tämä päivä ja sitten koittaa vihdoin ja viimein ansaittu juhannusloma ja samalla myös ensimmäinen (ja toisiksi viimeinen) viikonloppuvapaa
Viikko sitten ajattelin, että en selviä tästä viikosta millään, mutta nyt ollaan jo NIIN lähellä! Sit vaan heti työvuoron päätteeksi ostelemaan juhannusruuat ja loput juomat ja äkkiä kotiin pakkaamaan ja nukkumaan, jotta jaksaa aamulla herätä kymmeneltä ja lähteä jussin viettoon
jeeeeee, sain sitteki parvekkeelle ne tuolit joita oon pitkää katellu
plus et sain tosi nopeesti musteet printterii, tilasin eilen ja tänää kolahti postiluukusta. kaiken lisäks viel kiva päivä tänää ja toivon mukee huikee vloppu tiedos kans