päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,630,758 views

Anu

Posts: 158

#38501 • • Anu

Adorable


Onnea, onnea, onnea *aplodit**sydän*



Kiitos!! Hidas heräämään, eihän tässä onnenhuumassa ole ennättänyt edes Klubbarissa käymään... *tirsk*
Anu

Posts: 158

#38502 • • Anu

Verano, 27.5.2008 11:29:


Onneksi olkoon *hihu*



Ja kiitos!! *iloinen* ...kuten jo tuli mainittua, pää niiiiiin pyörällä, että normaali elämä meinaa jo kärsiä...! Huijuijuiiii... *tirsk*
Amdi

Posts: 253

#38503 • • Amdi
Just tuli iso kasa vinyylejä kotii *jiihaa* Huomen pääsee taas uudella innolla soittelee *hih*

--
Mixing tracks together coz I m the MTF DJ

Avatar
#38504 • • Annakins Guest
:)

Muodollisestikin pätevä *iloinen*
*minttu*

Posts: 366

#38507 • • *minttu*
Kultsi oli imuroinu ja pessy lattiat sillä aikaa, ku itse olin pihatalkoissa *plur*
tiiplis

Posts: 1,043

#38508 • • tiiplis also available in sober

*minttu*, 28.5.2008 22:25:
Kultsi oli imuroinu ja pessy lattiat sillä aikaa, ku itse olin pihatalkoissa *plur*



Aika ihanaa *joo*

--
italia litania nainati lailati

Avatar
#38509 • • gnomex Guest
Sulkapallo on kiva laji *joo*
peikkolapsi

Posts: 1,180

#38510 • • peikkolapsi miisa the maskotti
pitkä päivä takana, mut silti meni yllättävän leppoisasti.

kultasuklaan suklaata namnam <3

--
mut hei, n&#039;hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan&#039;
se on tanssilattialla

terraluna

Posts: 1,270

#38511 • • terraluna Agentti
Melontakurssi + klubijäsenyys. Kesähelteet ja Suomenlahti, here I come! *sydän*

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

Freja

Posts: 8,775

#38512 • • Freja Sihteeri
Viela on paivia jaljella lomaa :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Miltzu

Posts: 188

#38513 • • Miltzu
Pennsylvanian ajokortti on taskussa - ajokoe meni läpi tänään! Oli kyllä tosi paha koe: taskuunperuutus ja kierros korttelin ympäri, yhteensä alle 10 minuutin urakka. Sinänsä aika hauska fiilis ajaa omalla autolla yksin ajokorttikonttorin eteen, ajaa ajokoe ja sen jälkeen ajaa sillä omalla autolla pois sieltä. Voiko turhempaa olla?

--
And if you only knew just how much the sun needs you to help him light the sky, you would be surprised

anis

Posts: 2,451

#38514 • • anis
Kantsii osallistuu noihin kilpailuihin. Tää on parin kk sisällä jo kolmas juttu josta oon voittanu jotain. Nyt voitin alusvaatteet-ja vielä ihan passelit:) Ja eilen olin kuuntelee Julmaa Henrii*sydän* Oli hyvä!

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

hemuz

Posts: 2,178

#38515 • • hemuz kätevä emäntä
Tänään on hätäensiapukurssi :)
-Kerttu-

Posts: 4,542

#38516 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Tää on jotenkin säälittävän hauskaa..

Tulin tänään pyörällä töihin ekaa kertaa. En oo pyöräillyt viimeiseen kymmeneen vuoteen kovinkaan paljoa, kun en ole omistanut pyörää.. Matkana oli Kallio-Lassila, eli jotain 8 kilsaa! Ja mä oon niin puhki!!! *nauru* Meinasin alkaa itkemään puolessa välissä, kun se matka ei tuntunut loppuvan koskaan. Verenmaku suussa poljin ja silti kaikki huristeli mun ohi kevyen näköisesti. Kun pääsin duuniin, mun jalat ja kädet vaan tärisi..*tirsk* En tiennyt et mulla on näin huono kunto! *hikoil*

Voipi olla, et jatkossa tuun sillä bussilla duuniin, niinku ennenkin.. Aamut pitää olla rauhallisia, eikä tämmösiä hemmetin urheilusuorituksia! *nauru*

No, mut on siellä tosi kaunis aamu!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Avatar
#38517 • • REivaaja Guest

Super-Kerttu, 29.5.2008 07:19:
Tää on jotenkin säälittävän hauskaa..

Tulin tänään pyörällä töihin ekaa kertaa. En oo pyöräillyt viimeiseen kymmeneen vuoteen kovinkaan paljoa, kun en ole omistanut pyörää.. Matkana oli Kallio-Lassila, eli jotain 8 kilsaa! Ja mä oon niin puhki!!! *nauru* Meinasin alkaa itkemään puolessa välissä, kun se matka ei tuntunut loppuvan koskaan. Verenmaku suussa poljin ja silti kaikki huristeli mun ohi kevyen näköisesti. Kun pääsin duuniin, mun jalat ja kädet vaan tärisi..*tirsk* En tiennyt et mulla on näin huono kunto! *hikoil*

Voipi olla, et jatkossa tuun sillä bussilla duuniin, niinku ennenkin.. Aamut pitää olla rauhallisia, eikä tämmösiä hemmetin urheilusuorituksia! *nauru*

No, mut on siellä tosi kaunis aamu!

No eihän se muutaman kerran jälkeen enää tunnu missään*vink* Tosin töissä on kiva olla hikisenä...
Harmi kun on pyörä varastettu ja uuteen ei jaksais säästää.
Lost-Soul

Posts: 3,107

#38518 • • Lost-Soul los pallos

REivaaja, 29.5.2008 07:38:
---
---
Tosin töissä on kiva olla hikisenä...


Kyl sitä töissäkin voi käydä suihkussa.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

-Kerttu-

Posts: 4,542

#38519 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Lost-Soul, 29.5.2008 07:44:


Kyl sitä töissäkin voi käydä suihkussa.



Meil ei duunissa ole suihkua, mikä on kyllä aika persiistä!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

MissKoo

Posts: 1,289

#38520 • • MissKoo
Sohva tuli! *plur*

Onpas se .... iso. Siis tosi... iso. Suosittelen lämpimästi sohvan ostajille huoneen mittaamista *joo* Mähän en tietenkään niin tehnyt, sehän ois ollut ihan liikaa vaadittu ja tuloksena on valtavan kokoinen sohva, joka on lähes huoneen päästä päähän *tirsk*

Mutta hiton hyvännäkönen se on! Ja uutuudenkarhee! Ja ISO! *pepsodent*