päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,630,148 views

UnityF

Posts: 15,721

#15002 • • UnityF joo just se
Veli soitti ja saatiin sovittuu paljon asioita joulusta *hihu*
Twist

Posts: 925

#15003 • • Twist Team Kemuttajat
Mä pääsin Heliaan..!! *plur**jiihaa**aplodit**sydän*
Avatar
#15004 • • astaroth Guest
house ja tribal *jiihaa*
sapeli

Posts: 11,768

#15006 • • sapeli jokukukamikä?
*nauru* Kiersin Alkon ja merkkasin kaikista lempparijuomista litrahinnat ja prosentit ja laskin hyötysuhteet *hih* Nyt on kolme hyvää ostosta kaapin päällä *slurps* *plur*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

UnityF

Posts: 15,721

#15007 • • UnityF joo just se
apteekkiin meni vain 30e kun luulin et sinne menee paaaljon paaaljon enemmän *plur*
Ja hitto että oli söpö apteekkari poika palvelemassa, kantoi mun ostoksetkin kassalle kun kipittelin näitten keppien kanssa *hih*
Ja mua ei yhtään haita kun joudun menee sinne viel ens viikolla uudelleen kun pitää hakee lisää lääkeitä ja tavaroita *hihu*
sapeli

Posts: 11,768

#15008 • • sapeli jokukukamikä?

UnityF, 7.12.2005 19:34:
Ja hitto että oli söpö apteekkari poika palvelemassa, kantoi mun ostoksetkin kassalle kun kipittelin näitten keppien kanssa *hih*



Eihän tää vaan ollu se apteekki siinä manskun ja kalevankadun risteyksessä? Koska siellä ainakin on yks kiva töissä *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

UnityF

Posts: 15,721

#15009 • • UnityF joo just se

sapeli, 7.12.2005 19:40:

Eihän tää vaan ollu se apteekki siinä manskun ja kalevankadun risteyksessä? Koska siellä ainakin on yks kiva töissä *vink*



ihan korson apteekki... en jaksanu lähtee keppien kanssa stadii nyt päivällä vain apteekin takia.. Kohta kyl lähen pyörähtää cooleissa *hih* *nauru*
lostgone

Posts: 2,493

#15010 • • lostgone

Taika, 7.12.2005 08:26:
sain eilen uuden pesukoneen*hihu*

Ai nyt se pesukone onkin hyvä juttu? Ei ollu ihan niin hyvä juttu yhes vaiheessa..*vink*
Mun päivän :) opettaja sanoi mun työstä, että sen mielestä se oli hieno ja tosi erilainen. Se aikoo vielä illallakin miettiä mitä kaikkea siinä työssä oikein tarkoitettiin.*hihu*Toinen opettaja onkin sit vihjaillu,et mä odotan ihmisten olevan aivan liian viisaita.*hmph*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

La Petite

Posts: 1,160

#15011 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Uus kämppä *sydän* *pepsodent*

...00100 Helsinki *tirsk*

--
Rem tene, verba seqventur

Lallu

Posts: 356

#15012 • • Lallu .·:*¨`*:·.·:*¨`*:·.
mua just muistutettiin miten pieni maailma on.. sattumoisin jätkäkaveri on mun pikkusiskon hyvän kaverin pikkuserkku!! hassua kun on tuntenu nää ihmiset aina ja sit ei kuitenkaan :)
Avatar
#15013 • • Edited hyperventilaatio Guest
Lennot varattu. Kohta sitä jo lasketaan, lallallaaa. *hymy*
nomic

Posts: 4,120

#15014 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Tänään oli kaikinpuolin kiva päivä ja muistin asian jonka olen unohtanut liian pitkäksi aikaa. *hymy*
Illustrator

Posts: 3,171

#15015 • • Edited Illustrator
Laitoin HD-25:set tilaukseen..*jiihaa*
Avatar
#15017 • • Taika Guest

lostgone, 7.12.2005 20:03:
---
Taika, 7.12.2005 08:26:
sain eilen uuden pesukoneen*hihu*

---
Ai nyt se pesukone onkin hyvä juttu? Ei ollu ihan niin hyvä juttu yhes vaiheessa..*vink*


..on se hieno juttu nyt kun se saatiin perille asti kannettua, vielä kun joku päivä ehtisi kasata sen sellaiseen kuntoon että sillä voisi pestä sitä pyykkiäkin. Nyt se on lähinnä sisustuselementti. *nauru*
coolcat82

Posts: 771

#15018 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Sain duunii!!!! Jopas täs alkoki aika käydä pitkäks olla neljättä kuukautta viihteel *igor* No kohta se juhliminen loppuu kun vuoroja on heti alkuu tulos jonku verran ja tammikuusta pitkää päivää vähil vapail. Mut duunii jeeeeee!!!!*aplodit* Ja sehän tietää vaan rahaa *iloinen*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Mellu-

Posts: 4,006

#15020 • • Mellu-
sanoudun tänään irti lukio-opinnoista.. kunhan pääsen koululle asti *nauru* nojuu.. ja sit on vielki hyvä fiilis viime vkl *iloinen**jiihaa**plur**sydän* ja koht alkaa vkl uudestaan :)

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER