Oli ihan huipputyyppejä samassa koulutuksessa, aivan mahtava reissu Ahvenanmaalle! Nyt ihana fiilis kun ei tarvii viikonloppuisin tai iltaisin tehdä mitää koulujuttuja, kerranki on aikaa puuhailla kaikkee
Duuni TJ ..noin.. puolisen tuntia. Siihen toivottavasti tämä 5 vuoden kokemus tästäkin... Lisätään vielä, että hymyilemisen aihetta tuo lopputili, johon tulee kahden vuoden pitämättömät lomat naisshhh
Se on loppu nyt. Oon koko päivän vaa maannu sohvalla ja kattonu Sinkkuelämää ja se on loppu nyt. Just katoin viimesen jakson. Oon vaa nauranu ja pillittäny koko päivän :D
Se on nii jännä miten jostain tv-sarjasta voi löytää niin paljon itseään.
Se fiilis mikä tulee kun kuuntelen The Killersin "Read my mind"-biisiä. Aivan ihanan jännän ihana fiilis. En ees tie miks. Tulee vaa hymy, tulee nii iso hymy.
oli tänää sukujuhlat. ja ne meni oikeesti paljon mukavammin ku pelkäsin. lopussa alko jopa viihtyy.
silti oli ihanaa päästä kotiin.. tää on mun linnani ja suojani. ja tääl on ihanan hiljasta eikä kukaan vaadi multa mitää tai kysele kaiken maailman juttuja. saa olla just niinku haluaa. joskus on vaa kiva olla ihan rauhassa ja yksin.. koko viikon ollu ihan hullu meno ja nyt saa vaa relaa.