Viime yön uni. Ei sinällään mikään erityisen "plur", mutta mä nautin aina, kun muistan uneni, koska jotenkin oudosti saan siinä kokea "alteruniversumeita". Mä rakastan seikkailuja. 
Kaikki muut valitteli raskasta ja kiireistä duunipäivää, mulla taas oli siellä "ihan kivaa".
Vapaa ilta ziigailla fudista ja oon vielä saamassa parasta seuraa Italia-Ukraina matsia kohden.
Ylipäätänsä: Aijai, mikä fiiwis. Kerkesin jo tossa keskiviikkona vähän masennella, mutta taas todistettiin, että sellainen ei sovi mulle.

Kaikki muut valitteli raskasta ja kiireistä duunipäivää, mulla taas oli siellä "ihan kivaa".

Vapaa ilta ziigailla fudista ja oon vielä saamassa parasta seuraa Italia-Ukraina matsia kohden.

Ylipäätänsä: Aijai, mikä fiiwis. Kerkesin jo tossa keskiviikkona vähän masennella, mutta taas todistettiin, että sellainen ei sovi mulle.

ja sit johonkin illalla istuu parin frendin kanssa.
mut kyl se tästä. Yöllä rakas lupasi tulla töitten jälkeen nukkuu mun viereen....

Edes Italian voitto ei pilaa tätä fiiwistä, näenpä sen ottavan turpaan Saksalta. Tai huominen yhdeksän duuniaamu, tuleepahan rahaa... Tai se, ettei mun "ihastus", saati mun rakas oo ottanut yhteyttä koko päivänä, en mä niitä kaipaakaan kun niitä nyt löytyy joka sormelle.
Olin sitten jättänyt puhelimen laukkuun ja tohon mennessä oli tää ns. ihastus tekstannut ja rakas soittanut.