päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,644,871 views

Freja

Posts: 8,775

#33241 • • Freja Sihteeri
Avautuminen :)

Sillä oli ehkä jopa jotain vaikutusta :)

Ihana pomo :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

pirpeli

Posts: 5,533

#33242 • • pirpeli
Oma uusi enkka Bubblesissa, 165450*jiihaa*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

sapeli

Posts: 11,768

#33243 • • sapeli jokukukamikä?
Vitsi mä sain selvitettyä yhen kiperän tapauksen, vähänkö oon ylpeä itestäni *pepsodent*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Kultakisu

Posts: 145

#33244 • • Kultakisu una sambista
päivä on ollut kerrassaan loistava, oon saanut NIIIN monen ihmisen hymyilemään et taisin tehä peräti enkat *hihu*
SyndroDome

Posts: 1,103

#33245 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Puhdas jiäkuappi! *hymy* Eipä toi jääkaapin peseminen onneks monen kuukauden projekti ollutkaan *nauru*

Noh paska homma, mut tulipahan tehtyä *hihu*

--
Life is full of choises.

Freja

Posts: 8,775

#33246 • • Freja Sihteeri
Ihan hassua, maksoin monta sataa euroa laskuja, ja tilille jäi 60 euroa. Perjantaina saan 300 euroa, josta maksan vielä laskuja. Oon siis aika persaukinen, mutta mulla ei oo varmaan IKINÄ ollut näin hyvä ja tyytyväinen olo silti! Mulla on ihan oikeastikin nyt sellainen olo, että asiat tulee järjestymään, koska mä niitä oon järjestämässä.


Hyvä mieli.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#33247 • • Freja Sihteeri
Oon erittäin tyytyväinen itseeni. :)

Hyvä mä!

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Mellu-

Posts: 4,006

#33248 • • Mellu-
Kaikki on taas hyvin *sydän* huoh.. ku saa toi ressi ihmiset nii sekasin :(

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Tya

Posts: 59

#33249 • • Tya
Sain pomolta kehuja hyvin hoidetuista hommista! *hihu* Nyt taas jaksaa töissä.
Avatar
#33250 • • Taika Guest
olipa kiva työilta pitkästä aikaa*hihu*
työkaverin kanssa esitetty nukketeatteri Kultakutri ja Kolme Karhua oli menestys siitäkin huolimatta että kertojalla oli vaikeuksia pitää pokkaansa, karhut törmäili toisiinsa ja Kultakutri tippui näyttämöltä loppuhuipennuksessa*nauru*

..jospa sitten joulujuhliin harjoiteltaisiin HIUKAN enemmän niin Kultakutrikin säilyisi elävänä tarinan loppuun saakka*justjoo*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#33251 • • Aziz Combat Fighter
Vyökoe läpi KB:sta eli jatkoon vaan, varusteet hankittu ja maksut maksettu.

yay!
SmILE

Posts: 376

#33252 • • SmILE Esanssi mössöö
Koira ei oo kussu tai paskonu lattialle tänään*jiihaa* Eli siis se säästelee niitä huomiseen...*hmph*

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*

Freja

Posts: 8,775

#33254 • • Freja Sihteeri
Äskeinen näönseulanta :)

"Täydellinen" näkö, eikä tarvetta silmälääkärin/optikon jatkotutkimuksiin *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Miika

Posts: 893

#33255 • • Miika
Join aamuespressoa, soitin kitaralla ambientia ja sormiharkkoja, kliini soundi autopanin ja viiveen läpi, kuljetukset alitajuntaa. Lopulta aurinko alkoi paistaa. Alimpien kielten punokset taittoivat valoa ja ne säihkyivät kilpaa. Siristin silmiä ja katsoin ulos, tuli hyvä mieli ja maistoin hunajaista kahvia.
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#33256 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
löysin eilen aika edullisesti Six Feet Underin kahden
ensimmäisen kauden dvd-boksit!

= parin seuraavan viikon ajan päivän :)

--
dasinoaisnvs

Dneya

Posts: 1,464

#33257 • • Edited Dneya Sizkolizko.
Tavoitin kadoksissa olleen rakkaan ystävän tekstiviestillä, (Shanghaista!) pitkän pitkän ajan jälkeen. *hihu*

--
The greatest hazard in life is to risk nothing.

sapeli

Posts: 11,768

#33258 • • sapeli jokukukamikä?
Kalenterissa ei ole mitään epämiellyttäviä velvollisuuksia pitkään aikaan - hammaslääkärikin seuraavan kerran vasta Marraskuun lopulla *hymy* Maanantaina taitaa tulla palkka ja hyvällä säkällä pääsee vähän shoppailemaankin *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

jusqu

Posts: 762

#33259 • • jusqu pilipalipilotti
Meinas mennä ensin "Mikä ärsyttää" -threadin alle, mutta asiat setviytykin oikeen muksasti! Mun paska iPod meni jäätymäänjumittumaan kesken Pendulum B2B Bad Company -setin. Se on tehny sitä aikasemminkin, ja aina oon joutunu odottelemaan että akku kuluu loppuun ja iPod sammahtaa itsekseen. Nyt satuin kuitenkin löytämään netistä konstit ja jipot miten jäätynyt iPod resetoidaan kotikonstein. Nyt taas toimii ja muzakki soi *nuotti*

--
*pupu**piis*

sapeli

Posts: 11,768

#33260 • • sapeli jokukukamikä?

juuco, 11.10.2007 14:00:
Meinas mennä ensin "Mikä ärsyttää" -threadin alle, mutta asiat setviytykin oikeen muksasti! Mun paska iPod meni jäätymäänjumittumaan kesken Pendulum B2B Bad Company -setin. Se on tehny sitä aikasemminkin, ja aina oon joutunu odottelemaan että akku kuluu loppuun ja iPod sammahtaa itsekseen. Nyt satuin kuitenkin löytämään netistä konstit ja jipot miten jäätynyt iPod resetoidaan kotikonstein. Nyt taas toimii ja muzakki soi *nuotti*



Jännä juttu - negatiivisen asian ansiosta lopputulos oli kuitenkin positiivinen! Sanoisitko että olisit tällä hetkellä vähemmän onnellinen/iloinen jos koko tapausta ei olisi tapahtunut lainkaan? Oikeasti kiinnostava käsite. *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.