päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,644,012 views

Avatar
#9741 • • Edited astaroth Guest
Jumakauta juu nääs päivää! En moneen vuoteen ole mitään syntymäpäivälahjaa odotanut/halunnut perheeltä, mutta sainkin paketin joka sisälsi ainakin 8 000 000 euroa maksavan MD:n!

Nippulaa ja nappulaa löytyy niin maan penteleesti ja manuaaliakin on kaikki kielet yhteen laskettuna 650 sivua(!)

Kolme kallista MD:tä olen omistanut, joista kaksi mystisesti hajosi ja yksi hävisi. Näitä olen manannut itsekseni jo kolmisen vuotta, enkä uutta ole raaskinut enää ostaa. Mutta silti tämä tuli täytenä yllätyksenä.

Kyllä porukat on ihania! Nyt hymyilyttää. *plur*

PS. Bissee, anyone? :P
tweety

Posts: 138

#9742 • • tweety tsirptsirp
ihana ilma *jiihaa* ja näkee ihanan ihmisen tänään *sydän*

--
Räyh,sanoi koira kun kissan näki

Baby-G

Posts: 377

#9743 • • Baby-G
Pariloitu broilerinleike + ranskalaiset aurajuustokastikkeella, ja cokis. *joo*
UnityF

Posts: 15,721

#9744 • • UnityF joo just se

eve:
Pääsi himaan yöksi!
Oma sänky *sydän*



sanoppa muuta.. samaa miekin iloitsen.. vaikka myöhästyin yöbussista niin nicii pelasti mut *sydän*
Oma koti kullan kallis *sydän*
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#9745 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Solstice bileet sen kun jatkuu *jiihaa*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Sinza

Posts: 2,227

#9746 • • Sinza
Oli taas niin kivaa laivalla *plur*!

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Tipsu

Posts: 133

#9747 • • Tipsu RONTTI =)

Sinza:
Oli taas niin kivaa laivalla *plur*!



Niin olikin *jiihaa*

--
Kohtele toisia niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan...

Avatar
#9748 • • Edited gnomex Guest
12 tunnin palkka ilmaiseksi, tekemättä mitään, olemalla kotona.
sielu hänkin

Posts: 343

#9749 • • sielu hänkin Psykehoitsu. Team Rekkalesbot. ViherPirkko-linnu.
Ihanaa kun saa maata selällään ja vaan olla.

--
*tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk*

Metsäpiru

Posts: 418

#9750 • • Metsäpiru metsäpiruilee
Kevät tulloo *sydän* ja taidan olla ehkä (en ole varma) ihan pikkuriikkisen ihastunut *blush*
UnityF

Posts: 15,721

#9751 • • Edited UnityF joo just se
*nauru* ohhoh mikä ilta....

Peikon ilta:

Mä olen kadottanu mun avaimet muutama päivä sitten.. Nooh en mie oo niitä tarvinnu kun Taru on ollu kotona.. Tänään illalla sitten Taru lähti käymään asioilla... Nooh Astaroth oli tulossa miun luo ja kello oli yli 21.00 joten alaovi oli kiinni. Antti soitti että se on alhaalla ja niin mie fiksuna laitoin välioven kiinni ja kengän oven väliin jotta se jää auki siksi aikaa kun hipsin alas avaan Antille oven...

Kuinkas ollakkaan juuri kun avasin hissin ovee tuli joku viima ja mun kenkäviritelmä petti ja ovi paiskautu kiinni *poks* Niin mä sitten paljain jaloin t-paita päällä kävin avaa Antille oven ja tultiin mun oven taakse miettimään mitä tehhään.. ajankuluksi koputtelin mun oveen ja raavin sitä ihan kun Humu-Pekka olis osannu tulla avaa ton saakelin oven.. *nauru*

Sitten alkoi operaatio saada Taru kiinni koska sillä on avain.. no Tarun numeroo ei oo monella niin päätin metsästää Yusun numeron kun ne oli yhessä liikenteessä... Mut Antilla ei ollu heidän numeroo ja mun kännykkä lepäsi kiltisti täällä sohvalla.. Sitten soitettiin Wailylle että se lähettää Nomicin numeron ja niin saadessamme Nomicin kiinni hän soitti Ant1:selle joka lähetti yusun numeron nomicille ja nomic lähetti sen antille ja kun soitin onnessani siihin numeroon niin siellä vastasi joku ROOSA *ding* Eli väärä numero ja niin uudestaan nomicille soitto että se metsästää sen oikeen numeron ja mutkien kautta saatiin yusun numeron joka meinas kuolla nauruun kun kerroin mitä on käyny.. *hihu*

Niin sitten me lähettiin Antin kanssa hakemaan Taruu ja Yusuu Oulunkylästä.. Ei ollu mitään herkkuu pomppii pihalla t-paita päällä ja paljain jaloin autoon.. *nauru* Mut niin sitten tuli matkattuu kesävaatteissa tällä säällä oulunkyläänkin ja saatiin hauskan reissun päätteeksi ovi onnellisesti auki.. *hih*

Äsken kun Antti lähti se meinas unohtaa sen avaimet mun luo.. tänään on selkeesti avaimien kirouspäivä.. *lmao*
Howdy

Posts: 7,955

#9752 • • Howdy Oldie
Ohhoh .. no siinä on ollut reissua kerrakseen *nauru**ding*

--
Käpy vailla vertaa

Maina

Posts: 261

#9753 • • Maina
Yksin kertaisesti loistava ilta <3 Live musaa, punkkuu, kitaristi, ihania lauluja, loistavaa seuraa ja ihania pariisin valaistuja katuja!! Voih!!!! <3 Ei malta mennä ees nukkuun.
FAIRI

Posts: 558

#9754 • • FAIRI

UnityF:
*nauru* ohhoh mikä ilta....

Peikon ilta:

Mä olen kadottanu mun avaimet muutama päivä sitten.. Nooh en mie oo niitä tarvinnu kun Taru on ollu kotona.. Tänään illalla sitten Taru lähti käymään asioilla... Nooh Astaroth oli tulossa miun luo ja kello oli yli 21.00 joten alaovi oli kiinni. Antti soitti että se on alhaalla ja niin mie fiksuna laitoin välioven kiinni ja kengän oven väliin jotta se jää auki siksi aikaa kun hipsin alas avaan Antille oven...

Kuinkas ollakkaan juuri kun avasin hissin ovee tuli joku viima ja mun kenkäviritelmä petti ja ovi paiskautu kiinni *poks* Niin mä sitten paljain jaloin t-paita päällä kävin avaa Antille oven ja tultiin mun oven taakse miettimään mitä tehhään.. ajankuluksi koputtelin mun oveen ja raavin sitä ihan kun Humu-Pekka olis osannu tulla avaa ton saakelin oven.. *nauru*

Sitten alkoi operaatio saada Taru kiinni koska sillä on avain.. no Tarun numeroo ei oo monella niin päätin metsästää Yusun numeron kun ne oli yhessä liikenteessä... Mut Antilla ei ollu heidän numeroo ja mun kännykkä lepäsi kiltisti täällä sohvalla.. Sitten soitettiin Wailylle että se lähettää Nomicin numeron ja niin saadessamme Nomicin kiinni hän soitti Ant1:selle joka lähetti yusun numeron nomicille ja nomic lähetti sen antille ja kun soitin onnessani siihin numeroon niin siellä vastasi joku ROOSA *ding* Eli väärä numero ja niin uudestaan nomicille soitto että se metsästää sen oikeen numeron ja mutkien kautta saatiin yusun numeron joka meinas kuolla nauruun kun kerroin mitä on käyny.. *hihu*

Niin sitten me lähettiin Antin kanssa hakemaan Taruu ja Yusuu Oulunkylästä.. Ei ollu mitään herkkuu pomppii pihalla t-paita päällä ja paljain jaloin autoon.. *nauru* Mut niin sitten tuli matkattuu kesävaatteissa tällä säällä oulunkyläänkin ja saatiin hauskan reissun päätteeksi ovi onnellisesti auki.. *hih*

Äsken kun Antti lähti se meinas unohtaa sen avaimet mun luo.. tänään on selkeesti avaimien kirouspäivä.. *lmao*




*lmao* ei jeesus et voi olla tuuria!!
mä en enää usko normaaliin elämään
*igor*
toivottavasti tänään ei käy noin :)

--
banaani on ihmiskunnan vihollinen.

Mellu-

Posts: 4,006

#9755 • • Mellu-
Tulin torstaina suomeen ja siitä eteen päin on kaikki päivät rokannu niin kympillä *sydän* ja tänää kaverille oppitunnille *jiihaa*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Avatar
#9757 • • x Guest

Maina:
Yksin kertaisesti loistava ilta <3 Live musaa, punkkuu, kitaristi, ihania lauluja, loistavaa seuraa ja ihania pariisin valaistuja katuja!! Voih!!!! <3 Ei malta mennä ees nukkuun.



pariisilainen perusmeno siis *pihkassa*

kaveri soitti eilen illalla seiskalta et ois ylimaaraiset kutsut tunnin paasta alkavaan kylie minoguen konserttiin rotterdamissa. jai kokkaukset kesken ku siippa lahti hakeen kutsuja ja meika paineli rautatieasemalle ostaan junaliput. tultiin puoli tuntia myohassa ja keikka oli mita loistavin *plur*
Maihku

Posts: 1,186

#9758 • • Maihku neiti hankala
aamupiirretyt*sydän*
Avatar
#9759 • • ZenoBia Guest
Aurinkoinen ilma!! *heiii* Mahtava nousta ajoissa ylös, ulos ja lenkille!! *iloinen*
Kevättä rinnassa -molemmissa!!
*plur*
asteri

Posts: 7

#9760 • • asteri

UnityF:
*nauru* ohhoh mikä ilta....

Peikon ilta:

Mä olen kadottanu mun avaimet muutama päivä sitten.. Nooh en mie oo niitä tarvinnu kun Taru on ollu kotona.. Tänään illalla sitten Taru lähti käymään asioilla... Nooh Astaroth oli tulossa miun luo ja kello oli yli 21.00 joten alaovi oli kiinni. Antti soitti että se on alhaalla ja niin mie fiksuna laitoin välioven kiinni ja kengän oven väliin jotta se jää auki siksi aikaa kun hipsin alas avaan Antille oven...

Kuinkas ollakkaan juuri kun avasin hissin ovee tuli joku viima ja mun kenkäviritelmä petti ja ovi paiskautu kiinni *poks* Niin mä sitten paljain jaloin t-paita päällä kävin avaa Antille oven ja tultiin mun oven taakse miettimään mitä tehhään.. ajankuluksi koputtelin mun oveen ja raavin sitä ihan kun Humu-Pekka olis osannu tulla avaa ton saakelin oven.. *nauru*

Sitten alkoi operaatio saada Taru kiinni koska sillä on avain.. no Tarun numeroo ei oo monella niin päätin metsästää Yusun numeron kun ne oli yhessä liikenteessä... Mut Antilla ei ollu heidän numeroo ja mun kännykkä lepäsi kiltisti täällä sohvalla.. Sitten soitettiin Wailylle että se lähettää Nomicin numeron ja niin saadessamme Nomicin kiinni hän soitti Ant1:selle joka lähetti yusun numeron nomicille ja nomic lähetti sen antille ja kun soitin onnessani siihin numeroon niin siellä vastasi joku ROOSA *ding* Eli väärä numero ja niin uudestaan nomicille soitto että se metsästää sen oikeen numeron ja mutkien kautta saatiin yusun numeron joka meinas kuolla nauruun kun kerroin mitä on käyny.. *hihu*

Niin sitten me lähettiin Antin kanssa hakemaan Taruu ja Yusuu Oulunkylästä.. Ei ollu mitään herkkuu pomppii pihalla t-paita päällä ja paljain jaloin autoon.. *nauru* Mut niin sitten tuli matkattuu kesävaatteissa tällä säällä oulunkyläänkin ja saatiin hauskan reissun päätteeksi ovi onnellisesti auki.. *hih*

Äsken kun Antti lähti se meinas unohtaa sen avaimet mun luo.. tänään on selkeesti avaimien kirouspäivä.. *lmao*




Mikkolassa tapahtuu *nauru*

--
dance with me....