päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,645,835 views

Avatar
#9761 • • Cera Guest
tosi iso hymiö TÄHÄN.

:) :) :) :) :) :)

daaadidadidididiaadididiaa... *laul*
pyhimys

Posts: 622

#9762 • • pyhimys
Hauskoja seksilakeja eri puolilta maapalloa.

1. Libanonissa miehet saavat vapaasti harrastaa seksiä eläinten kanssa, mutta eläinten on oltava naaraita. Seksuaalisesta kanssakäymisestä urospuolisen eläimen kanssa on rangaistuksena kuolema. (Mitä järkeä...?)

2. Bahrainissa mieslääkäri saa tutkia laillisesti naisen sukupuolielimiä, muttei saa katsoa niihin suoraan tutkimuksen aikana. Hän voi vain nähdä niiden heijastuksen peilistä. (Saa toivomaan ettet tarvitse leikausta!)

3. Muslimit eivät saa katsoa ruumiin sukuelimiä. Tämä koskee myös hautausurakoitsijoita: Sukupuolielimet on peitettävä kivellä tai puunkappaleella koko ajan. (Siis kivellä?!)

4. Indonesiassa rangaistuksena masturboininnista on mestaus. (Rankkaa!)

5. Guamissa on miehiä, joiden kokopäivätyönä on maata nuorien neitsyiden kanssa, jotka maksavat heille palveluksesta harrastaa kanssaan seksiä ensimmäistä kertaa... Syy? Guamin lain mukaan neitsyet eivät saa mennä naimisiin. (Hetkinen, mietitäänpä nyt... Onko koko maailmassa MITÄÄN työtä, joka olisi edes LÄHELLÄ tätä...?

6 . Hong Kongissa petetty vaimo saa tappaa laillisesti petollisen miehensä, mutta saa tehdä sen vain paljain käsin. Miehen rakastajatar, sitä vastoin, saadaan tappaa millä tavoin vain. (Ah, oikeutta!)

7. Paljasrintaiset myyjättäret ovat laillisia Liverpoolissa, Englannissa - mutta vain trooppisia kaloja myyvissä kaupoissa. (Niinpä tietysti!)

8. Calissa, Kolumbiassa nainen saa harrastaa seksiä vain aviomiehensä kanssa. Kun tämä tapahtuu ensi kertaa, naisen äidin on oltava mukana makuuhuoneessa todistamassa aktia. (Tämä lisää kyllä suorituspainetta, jos mikä...!)

9. Santa Cruzissa, Boliviassa, on laitonta miehen harrastaa seksiä samaan aikaan naisen ja tämän tyttären kanssa. (siis oliko tämä heille kyllin iso pulma, jotta sitä varten piti säätää oikein laki?)

10. Marylandissa on laitonta myydä kondomeja automaatista yhtä poikkeusta lukuunottamatta: Ehkäisyvälineitä voidaan myydä automaatista vain "paikoilla joissa alkoholituotteita myydään käytettäväksi myyntialueella" (Onpa tämä hieno maa. Ei tosin Guamin veroinen kuitenkaan...)

Varmaan joku on ennenkin lukenut nämä, mutta hauskoja nuo on joka tapauksessa ;)
AlexS

Posts: 1,389

#9764 • • AlexS kummasetä

pyhimys:
-clipsis-



*nauru*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

lostgone

Posts: 2,493

#9765 • • lostgone
Mulle hymyiltiin tosi kauniisti.pientä mutta piristävää*hihu*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

SilverJo

Posts: 1,893

#9766 • • SilverJo I solemnly swear that I am up to no good.
Mieletön reissu Kemiin takana.. *sydän*

Iglun bileet Lumilinnassa ja Posarilla oli tiivistetysti täydelliset! *plur*

Ihanat ystävät ja käsittämättömän muksa meininki. *sydän*

--
Broken words always
start as thoughts.
Clean thinking keeps
things beautiful.

Avatar
#9767 • • Annakins Guest

pyhimys:

klipklipklip



Ha! Jos mä olisin huonolla tuulella niin varmaan meuhkaisin jotain siitä, että just tälläset vitsit edesauttaa ennakkoluuloja jne.

Tosin sinällään tossa ei ollut muuta hauskaa kuin se Maryland... :/

A
Jazmine

Posts: 1,009

#9768 • • Jazmine Pösilö
Kirjalliset läpi! *iloinen*
Ja muutenkin nyt tuntuu jokaisen asian kanssa, että elämä alkaa hymyillä *joo*
Thank you, Lord! *iloinen* *jiihaa*

--
Polcca on parasta *sydän*

Avatar
#9769 • • + Guest
Mulle puhkee hammas!!!!!! Siistii *hymy*
Jussi Soro

Posts: 6,385

#9770 • • Jussi Soro choon!
Lähetin just äsken päättötyön tarkistettavaks... :)

En mä sitä tehnykään kun vuoden... Että voi olla ihminen laiska :/
Smorb

Posts: 193

#9771 • • Smorb
pääs töistä kotiin *hymy*
Epailija

Posts: 5,636

#9772 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Rakas päiväkirja: Tänään minua erehdyttiin luulemaan skinheadiksi. =D

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

jeesboks

Posts: 4,064

#9773 • • jeesboks p u p u
Kameran muistikortti päätti lopettaa yhteistyön puolenvuoden jälkeen ja sain takuussa tupalasti suuremman muistikortin *iloinen*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Zyklonius

Posts: 1,629

#9774 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

Epailija:
Rakas päiväkirja: Tänään minua erehdyttiin luulemaan skinheadiksi. =D



Hah! Your smoke screen has finally faded away! *muhaha*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

Epailija

Posts: 5,636

#9775 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Zyklonius:
Hah! Your smoke screen has finally faded away! *muhaha*



*nauru* Näillä hiusmäärillä ei tosiaan paljoa verhota.

...

Pitää varmaan hankkia peruukki. *hih*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Jutu

Posts: 3,054

#9776 • • Jutu Blondi
Ylex Iltapäivä. Ihan loistavaa läppää *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Blues

Posts: 5,414

#9777 • • Blues Koning van Afrika

jeesboks:
Kameran muistikortti päätti lopettaa yhteistyön puolenvuoden jälkeen ja sain takuussa tupalasti suuremman muistikortin *iloinen*



10 vuoden takuut *piis*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Pätkis

Posts: 1,038

#9778 • • Pätkis Pikkis

Jutu:
Ylex Iltapäivä. Ihan loistavaa läppää *nauru*


Eikä *hih* Täällä puolestaan syrämestä sieppaa jo ku jutun tasosta alkaa kuulee et se on iltapäivän tyyppien vuoro taas täyttää radioaallot nerokkailla ideoillaan *eiei* nimim vaihtaisin kyllä kanavaa jos se olisi teknisesti hieman helpompaa..

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Jutu

Posts: 3,054

#9779 • • Jutu Blondi

Pygmi:
---
Jutu:
Ylex Iltapäivä. Ihan loistavaa läppää *nauru*

---

Eikä *hih* Täällä puolestaan syrämestä sieppaa jo ku jutun tasosta alkaa kuulee et se on iltapäivän tyyppien vuoro taas täyttää radioaallot nerokkailla ideoillaan *eiei* nimim vaihtaisin kyllä kanavaa jos se olisi teknisesti hieman helpompaa..



Mulla onkin kieroutunut huumorintaju *muhaha* Tai sitten mä oon vaan niin tyhmä *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Pätkis

Posts: 1,038

#9780 • • Pätkis Pikkis

Jutu:
---
Pygmi:
---
Jutu:
Ylex Iltapäivä. Ihan loistavaa läppää *nauru*

---

Eikä *hih* Täällä puolestaan syrämestä sieppaa jo ku jutun tasosta alkaa kuulee et se on iltapäivän tyyppien vuoro taas täyttää radioaallot nerokkailla ideoillaan *eiei* nimim vaihtaisin kyllä kanavaa jos se olisi teknisesti hieman helpompaa..

---


Mulla onkin kieroutunut huumorintaju *muhaha* Tai sitten mä oon vaan niin tyhmä *nauru*


tai sit mä en vaan tajuu *iloinen*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.