Yllätyksekseni huomasin että osaan skeitata vielä, vaikka viime kerrasta on melkein kaksi vuotta
Ehkäpä sitä tulee tänä kesänä harrastettua muutakin kuin juopottelua.
Muuttoasiat lähes ratkenneet En keksinyt enää ketään muuta, niin rohkaistuin ja soitin kummisedälle, jota en näe kuin kerran vuodessa, vaik se asuu tossa Ylöjärvellä. Ei kai kehdannut sanoa ei, kun kysyin lähtiskö lauantaina aamupäivästä kuskaa mun sänkyä ja yhtä lipastoa uuteen kotiin... ja molemmat siskot taitaa sittenkin tulla kantamaan, ja hyvällä tuurilla toisen siskon raavaat teini-ikäiset pojat lähtee mukaan.
Oon saanut pakattua melkein kaiken, enää jotain pientä laittamatta. Ja puolet esseestä väännetty, luulen, että se valmistuu ennen huomista iltaa eli juuri määräajassa.
•
•
wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Ulkona on ihanaa, metsässä on ihanaa, ilma on ihana ja kevät ja järvi ja...Pääsin matikankokeesta läpi, sain tutkielman valmiiksi ja nyt pääsen SYÖMÄÄN!
Suurin osa jäistä lähti tänään, on siis toivoa, että vappuna pääsee heittämään talviturkin Tosin rannassa on vielä jonkun verran jäätä ja se tuskin ehtii lähteä, mutta on niiden yli ennenkin kömmitty Nyt vaan sormet ristiin et olis hyvä sää, ei viitti mennä jos vettä sataa. Vaikka kastuuhan siellä meressäkin..
- Aurinko paistoi ikkunasta sänkyyn, siihen oli kiva herätä
- Älyhyvää safkaa aamiaiseks (yrttifetaa, chilitonnaria ja ruisleipää )
- Kaupungille tunniks shoppailemaan, löyty kaikkee kivaa millä voi ilahduttaa kavereita
- Töissä oli just sopivan rentoa ja työtkin suju siinä sivussa
- Kesän (tai kevään ainaki) eka jätski
- Siisti auringonlasku junaa odotellessa
- Tooosi hyvää musaa koko kotimatkan
- Edesmenneen kaverin viisaus tuli mieleen ja toi samalla hymyn huulille