päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,652,214 views

Mr.Pink

Posts: 307

#8921 • • Mr.Pink

Mikki:
HARDFLOOR




Todellakin!

(koita täl kertaa olla siihen saakka et ne alottaa *nauru*)

--
Lost in the silver box.

Avatar
#8922 • • astaroth Guest
Vitutus lähtee speedcorella ja viinalla.
keijukainen

Posts: 1,599

#8923 • • keijukainen kiksumurmeli
kissa eilen leikkauksessa ja alkaa jo olee kunnossa... ja näki pitkästä aikaa vanhempia ja niiden katteja *sydän*

--
*seepla*

Jammailija

Posts: 3,224

#8924 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Mä oon ihan hemmetin onnellinen! Mul on maailman ihanin nainen, joka tykkää musta niin paljon että musta tuntuu että mul ois nousut koko ajan!*sydän* Mä en vois olla enää enempää onnellinen... En oo vuosiin tykänny kenestäkään näin paljon... Ja tää on todellakin enemmän kuin tykkäämistä*sydän*...........

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

-Kerttu-

Posts: 4,542

#8925 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Jammailija:
Mä oon ihan hemmetin onnellinen! Mul on maailman ihanin nainen, joka tykkää musta niin paljon että musta tuntuu että mul ois nousut koko ajan!*sydän* Mä en vois olla enää enempää onnellinen... En oo vuosiin tykänny kenestäkään näin paljon... Ja tää on todellakin enemmän kuin tykkäämistä*sydän*...........



Eipä mulla oo mitään lisättävää! *sydän* Mulla on maailman ihanin mies..*hymy*

Ja lisäksi, mulla on maailman ihanin paras ystävä, Mirri!

Voisko tyttö onnellisempi olla..*plur*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Avatar
#8926 • • Marianne Guest
Meidän kisuli herra halusi tänään vaihteeksi maistella minun murkinoita eli pinaattilettuja ja fazerin suklaamuffinssia, kiva että maistui*nauru*
Tipsu

Posts: 133

#8927 • • Tipsu RONTTI =)
Oli niin *plur* bileet että huh huh...kaikki kiva vaan loppuu liian aikasin*uuh*..mut silti oon niin*jiihaa*

--
Kohtele toisia niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan...

Air

Posts: 319

#8928 • • Air
Bussi parin päivän Goom-risteilylle lähtee kolmen tunnin päästä (ja siellä soittaa orkidea) *hymy**uros*
Fresia

Posts: 764

#8929 • • Fresia vähän outo
uskomaton viikonloppu. enkä edes ollut baarissa tai bileissä. hih, päätin uuden vuoden ja joulukuun yleisen häröilyn jälkeen, että kaikki saa luvan muuttua. ja nyt tuntuu, että asiat muuttuu, oikeesti *sydän**sydän*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

keijukainen

Posts: 1,599

#8930 • • keijukainen kiksumurmeli
viimisetki tavarat saatu vietyä uutee kotii, huomenna vielä vanhan kämpän siivous edessä *hihu*

--
*seepla*

keijukainen

Posts: 1,599

#8931 • • keijukainen kiksumurmeli
kiksu vaan on ihanaa *plur*

--
*seepla*

tiipi

Posts: 506

#8932 • • tiipi
Disney on Ice: Viidakkoseikkailu *hih* vaikka kuuluinki tuolla ikävähemmistöön, nautin ihan varmasti vähintään yhtä paljon ku ne kaikki alle kouluikäset naperot :)

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

Skrapa

Posts: 157

#8933 • • Skrapa
aih aih, palkka palkka palkkapäivöö :) ja muutenki nii vitun hyvä olo vaikka väsynyt kun yö vuorosta saapunut

--
No more pain, I'm floating away..

MaSari

Posts: 1,986

#8934 • • MaSari space jammer
kevättä on ilmassa! *plur*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Jocular

Posts: 1,359

#8935 • • Jocular Janni
ATB - Ecstasy *jiihaa* Täst tulee niiiiiiiiiin hyvälle tuulelle!!

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

-Santtu-

Posts: 1,965

#8936 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Oma kulta-rakas, kun se jaksaa mun kanssa vaikka oon aika usein aika tosi tyhmä kiukuttelija, enkä tajua että aina jutut ei voi mennä niinkun mun mielen mukaan vaan on se toinenkin siinä olemassa.. *sydän*
keijukainen

Posts: 1,599

#8937 • • keijukainen kiksumurmeli
meidän minimonsterihiiviö joka on jo leppyny perjantaisesta eläinlääkärikäynnistä ja kehrää nyt mun sylissä *hihu*

--
*seepla*

mirah

Posts: 257

#8938 • • mirah Starchild
Eilen tuli leikittyä kuntopyörällä ja aamulla oli niin pirteä olo että vois lähteä tänään vähän shoppailemaankin. *hihu*
Fyrisch

Posts: 4,525

#8939 • • Fyrisch
Postiluukust tipahti ulkoinen muistikortin lukija :) en oo tilannu edes tätä, kait se digi lehen kautta tuli tj!
Avatar
#8940 • • Equalizer Guest

keijukainen:
kiksu vaan on ihanaa *plur*



*iloinen*