Frendin kanssa sovittiin äsken pieni verbaalinen kärhämä eiliseltä, kun miehekkäästi
pyysin häneltä anteeksi.
Ei viitsis turhaan ystävien kanssa tapella, kun tosiystäviä on kuitenkin niin vähän oikeesti.
( Mutta silti mä olin koko ajan oikeassa... )
Oltiin eilen Amsterdamin keskustassa Chemistryn jarjestamissa
RawUrbanSexyHouse-nimisissa bileissa 1500 ihmisen Escapessa.
Joku Erkon nakoinen jaba soittii taydessa mestassa koko illan
ihan kipeeta lyontihousea ja valila kaks jabaa otti perkussioissa
skabaa sen takana lavalla, ja eebenpuunmusta nainen lauloi
vokaaleja! Ja torstai-iltana! :D
Sita ennen kaytiin legendaarisessa piskuisessa Twstd:issa,
missa paikalliset, mukaanlukien pinkea mimmi-dj soitti kipeeta
teknoa :) Twstd on joku 50 hengen mesta jossa on soittanu
ihan alyttomia nimia, mm. Anthony Rother.
torstai ilta kun suomessa järkkäät jotain niin hyvä kun saat 10 ihmistä paikanpäälle.. huoh..
nooh mun päivän hymy taitaa olla kylläkin se kun ystävät saapuu taas miun luo tän ja huomisen aikana...
+ett'mun toinen broidi saa tietää maanantaina pääseekö se inttii töihin vaiko ei... toivottavasti pääsis niin mä saisin koko asunnon itteleni..
Kypärä pelasti hengen viimeöisellä pyöräreissulla. Keula sakkas polulla 0,5m alas ja jumiutui täysin alastuloon. Lopputulos tangon yli ja puhdas kuperkeikka ympäri... Luojan kiitos oli hiekkaa alla eikä siirtolohkareit.
Vetoomus koskee HYKS:n Lasten ja nuortensairaalan teho-osastoa, joka on tarpeisiin nähden aivan liian pieni. Kyseisen osaston remonttiin on jo budjetoituna rahat, mutta tarkoitus on saada vuodelle 2008 alkavaksi suunnitelua projektia aikaistetuksi. Asian puolesta puuhaavat eräänlaista kansalaisliikettä nyt sydänlasten vanhemmat, koska teho-osaston ahdinko koskettaa mm. jokaista sydänleikkauksen tarpeessa olevaa lasta. Toki myös näin kesän tullen lisääntyvien onnettomuuksiaen lapsiuhreja.
Ai vitsi mahtavaa! Heräsin - ei krapulaa. Parin tunnin päästä aloittelemaan Helsinkiin ja siitä illalla mainiolla porukalla Kaapelitehtaalle juhlimaan. Voiko sitä päivältä parempaa odottaa?!
Pablo:
Ai vitsi mahtavaa! Heräsin - ei krapulaa. Parin tunnin päästä aloittelemaan Helsinkiin ja siitä illalla mainiolla porukalla Kaapelitehtaalle juhlimaan. Voiko sitä päivältä parempaa odottaa?!
NextAce:
--- Pablo:
Äitee yllätti iloisesti aamulla sarkasmillaan, vaikka itse juttu ei ollutkaan mikään ratkiriemukas. Matkalla Itäkeskukseen isäni Vuosaaren koulun kohdalla kertoi (taas vaihteeksi) käyneensä kyseistä koulua, johon äitini naurahti takapenkiltä: Juu. Et olekaan aikaisemmin kertonut. Se on siitä niin hyvä juttu, kun se on uusi. Hetken aikaa olin, että wtf ennen kuin alkoi hymyilyttää - isä hiljeni tehokkaasti. Sanottakoon nyt vielä, että kyseessä oli hyväntahtoinen kuittaus eikä mitään riidan haastamista. Taidan vihdoin tietää kumman puolelta sukua oma pieni taipumukseni kuittailuun on tullut.