päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,644,334 views

Individual

Posts: 10,942

#4421 • • Individual HYPNO!
Frendin kanssa sovittiin äsken pieni verbaalinen kärhämä eiliseltä, kun miehekkäästi
pyysin häneltä anteeksi.
Ei viitsis turhaan ystävien kanssa tapella, kun tosiystäviä on kuitenkin niin vähän oikeesti.
( Mutta silti mä olin koko ajan oikeassa... *pahis**nauru* )
toma

Posts: 2,009

#4422 • • toma Tototoototo
Oltiin eilen Amsterdamin keskustassa Chemistryn jarjestamissa
RawUrbanSexyHouse-nimisissa bileissa 1500 ihmisen Escapessa.
Joku Erkon nakoinen jaba soittii taydessa mestassa koko illan
ihan kipeeta lyontihousea ja valila kaks jabaa otti perkussioissa
skabaa sen takana lavalla, ja eebenpuunmusta nainen lauloi
vokaaleja! Ja torstai-iltana! :D

Sita ennen kaytiin legendaarisessa piskuisessa Twstd:issa,
missa paikalliset, mukaanlukien pinkea mimmi-dj soitti kipeeta
teknoa :) Twstd on joku 50 hengen mesta jossa on soittanu
ihan alyttomia nimia, mm. Anthony Rother.

Amsterdam! <3

[muokattu 18.6.2004 14:14]

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

UnityF

Posts: 15,721

#4423 • • UnityF joo just se
torstai ilta kun suomessa järkkäät jotain niin hyvä kun saat 10 ihmistä paikanpäälle.. huoh..





nooh mun päivän hymy taitaa olla kylläkin se kun ystävät saapuu taas miun luo tän ja huomisen aikana...*hymy*
+ett'mun toinen broidi saa tietää maanantaina pääseekö se inttii töihin vaiko ei... toivottavasti pääsis niin mä saisin koko asunnon itteleni.. *plur*
Zyklonius

Posts: 1,629

#4424 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

Miika

Posts: 893

#4425 • • Miika
Kypärä pelasti hengen viimeöisellä pyöräreissulla. Keula sakkas polulla 0,5m alas ja jumiutui täysin alastuloon. Lopputulos tangon yli ja puhdas kuperkeikka ympäri... Luojan kiitos oli hiekkaa alla eikä siirtolohkareit. *hikoil*
MaSari

Posts: 1,986

#4426 • • MaSari space jammer
HUOMINEN on tän päivän iiiiso ilo! Ja varsinkin huomisen *iloinen* voi elämä tätä plurimaisuutta *plur**plur**plur*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

S-T

Posts: 1,195

#4427 • • S-T Pieni
Kaikista maista, missä olen käynyt ei ole vielä vastaavaa löytynyt aiemmin - olen löytänyt toisen kodin Suomen lisäksi viime viikon aikana *sydän*

--
Pieni on kaunista.

äm

Posts: 2,376

#4428 • • äm
Kiva syöpöttely- ja leffailta kavereiden kanssa. Tosin öö.. hei.. pliiis.. Hämähäkkimies?! *nauru*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Avatar
#4429 • • GoA Guest
http://vetoomus.sydanlapset.fi/

Vetoomus koskee HYKS:n Lasten ja nuortensairaalan teho-osastoa, joka on tarpeisiin nähden aivan liian pieni. Kyseisen osaston remonttiin on jo budjetoituna rahat, mutta tarkoitus on saada vuodelle 2008 alkavaksi suunnitelua projektia aikaistetuksi. Asian puolesta puuhaavat eräänlaista kansalaisliikettä nyt sydänlasten vanhemmat, koska teho-osaston ahdinko koskettaa mm. jokaista sydänleikkauksen tarpeessa olevaa lasta. Toki myös näin kesän tullen lisääntyvien onnettomuuksiaen lapsiuhreja.

Itse kävin kirjoittamassa nimeni.
Rocca

Posts: 3,064

#4430 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Tämä saa hymyn huuleen

ikä 18v, syntymäpäivä 19.6.1986
olen tulinen urostiikeri
*hih**jiihaa*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Pablo

Posts: 1,875

#4431 • • Pablo
Ai vitsi mahtavaa! Heräsin - ei krapulaa. Parin tunnin päästä aloittelemaan Helsinkiin ja siitä illalla mainiolla porukalla Kaapelitehtaalle juhlimaan. Voiko sitä päivältä parempaa odottaa?! *iloinen*
NextAce

Posts: 2,505

#4432 • • NextAce Alienated

Pablo:
Ai vitsi mahtavaa! Heräsin - ei krapulaa. Parin tunnin päästä aloittelemaan Helsinkiin ja siitä illalla mainiolla porukalla Kaapelitehtaalle juhlimaan. Voiko sitä päivältä parempaa odottaa?! *iloinen*



Täällä ollaan kanssa iloisella päällä*hymy*

--
-Alienation-

-----

UnityF

Posts: 15,721

#4433 • • UnityF joo just se
sieluveljeni kanssa käyty viime yön keskustelu... *sydän*
huoh... nyt on vain rauhallinne ja hyvä olo.. *hymy*
Avatar
#4434 • • greenie Guest
Sää!

Täydellinen arvoitus - aamulla pilvistä ja kylmää, nyt aurinkoista ja lämmintä. Kohta sataa rahaa?

Pieni jännitys on aina hyvä juttu :)
Orfeus

Posts: 5,872

#4435 • • Orfeus

NextAce:
---
Pablo:
Ai vitsi mahtavaa! Heräsin - ei krapulaa. Parin tunnin päästä aloittelemaan Helsinkiin ja siitä illalla mainiolla porukalla Kaapelitehtaalle juhlimaan. Voiko sitä päivältä parempaa odottaa?! *iloinen*

---


Täällä ollaan kanssa iloisella päällä*hymy*


Sama odotellessa*joo*
blueangel

Posts: 328

#4436 • • blueangel
Kaverin kisulit on mulla hoidossa ja ne on niin ihania.....*sydän**sydän*
PsyFox

Posts: 124

#4437 • • PsyFox team red army
Huomenna vapaa päivä pitkästä aikaa!*juonittel*

--
Heaven holds a sense of wonder and I wanted to believe...
*enkeli*/*pahis*

Epailija

Posts: 5,636

#4438 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Äitee yllätti iloisesti aamulla sarkasmillaan, vaikka itse juttu ei ollutkaan mikään ratkiriemukas. Matkalla Itäkeskukseen isäni Vuosaaren koulun kohdalla kertoi (taas vaihteeksi) käyneensä kyseistä koulua, johon äitini naurahti takapenkiltä: ”Juu. Et olekaan aikaisemmin kertonut. Se on siitä niin hyvä juttu, kun se on uusi.” Hetken aikaa olin, että ”wtf” ennen kuin alkoi hymyilyttää - isä hiljeni tehokkaasti. *nauru* Sanottakoon nyt vielä, että kyseessä oli hyväntahtoinen kuittaus eikä mitään riidan haastamista. Taidan vihdoin tietää kumman puolelta sukua oma pieni taipumukseni kuittailuun on tullut. *hih*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Zimeon

Posts: 310

#4439 • • Zimeon
Alkaa vatsa voimaan paremmin eilisestä ryyppy reissusta, lens mopo vähän käsistä =x

Enemmän kyll se että sain ihanan viestin tyttöystävältäni <3
ezzy

Posts: 8,060

#4440 • • ezzy Droid-pappa
Kiihdytysajoissa oli hauskaa, vaikka oma ajo ei mennytkään nappiin...