Töihin harjoitteluun ens ke Ehkä onkin kesäksi töitä. Kohta syömään ihanan koulukaverin kanssa Iltapäivällä ratkeaa ainakin yksi asia oman mielenterveyteni kuntoon saamisen suhteen, toivottavasti hyvään suuntaan
Mä en edes ajatellu tehä mitään vappuna (eli siis ryypätä), mutta koska saan olla rakkaani kanssa, niin elämä hymyilee. :)
Mulle tuli tänään älyttömän hyvä olo, kun tulin hyppärillä kotiin ja siivosin vessan. (Siis kaikki kaapit, järjestelin rasvat ja meikit sun muut) ja kun eilen siivosin huoneen ja järkkäsin järjestyksen uudestaan. Ihan sairaan hyvä olo.
Ennenku lähin takas kouluun, kävin suihkussa ja rasvasin naaman, jalat, kädet ja tuoksuin hyvältä!
Repeilen edelleen parin tunnin takaiselle tekstiviestikeskustelulle ex-pomon kanssa. Kiroilin kaverille, että rahatilanteeni on täysin onneton, ja kaveri sitten kysäisi, että miksen soita ex-pomolle, se kun on mulle vielä rahaa velkaa siltä ajalta kun olin sillä töissä. No minähän olin tämän lähes unohtunut ja innostuin sitten, että niinpä teen. Lähetin tekstiviestin "Alkoholisoitunut ex-sihteerisi tarttis vappudokausrahaa, onko kassa auki?", ja hetken päästä takaisin tuli "kassa on sulle aina auki, riittääkö 500 vapuksi, muru?". Repesin totaalisesti ja lähetin takas, että "En mä (vielä) ihan noin rappiolla ole, mutta kelpaa kyllä" Nyt vaan rahoja oottelemaan, vappu siis pelastettu Saapuvan rahan lisäksi hymyilyttää ihan vaan se, että on kyllä niin loistava tyyppi tuo entinen pomo, ihan kenen tahansa yli viiskymppisen miehen kanssa en ehkä tekstailis tollasia
Tää valohoito ja kevät yleensä toimii Juoksentelen ympäriinsä kun on niin energinen olo, hytkyn kassan takana ja virnuilen pelottavasti asiakkaille Elämä kertakaikkiaan hymyilee ja löysin kauan sitten kadotetun itsevarmuuteni jostain Tätä lisää!