Lähdin duunikaverin kanssa "yhdelle" ja päädyttiin sitten loppujenlopuks vaeltelemaan ympäri vuosaarta, puhumaan niitä näitä. Toi oli jotain semmosta mitä on tässä kaivannutkin Jotenkin on semmonen fiilis, että tästä kehkeytyy vielä jotain (pidempiaikaista) hyvää.
Istuskelin keittiön pöydän ääressä täyttelemässä ristikkoa, litkimässä kahvettia ja mutustelemassa riisikakkua ni pieni linnunpoikanen (tai tosi pieni lintu) tuli ikkunalaudalle tuijottelee mun puuhasteluja. Siinä se jonku aikaa tuijotteli kerjäävän näkösenä kunnes lähti pois. Se oli hassu.
Onneks hetkee aikasemmin oli ikkuna itestään menny kiinni ettei sentään liian läheistä tuttavuutta yrittäny
Porukoiden hellyydenkipeä koira Säkä sillä on kuitenkin yli 60cm ja tunkee itsensä vaikka tietokonepöydän alle tuolin ja pöydän välistä, jotta huomaisin sen. Nyt se mököttää kun en huomaa sitä. On se hassu
tää on kyl päivän nolo..
lähetin työkaverille viestin joka piti mennä poikaystävälle*piis* viestin sisältö oli aika hmm, henkilökohtainen taidanpa huomenna saada kuulla tästä*iihhih*
mulla on ollut vittumaisesta työpäivästä huolimatta kiva päivä (siis tuo eilinen, kun kello jo on mitä on). tulevaisuuden suunnitelmat selkiytyi taas askeleen verran lisää ja yksi selvästikin positiiviseen tulevaisuuteen viittaava asia on, että puntari näytti mun laihtuneen 3 kiloa pelkällä epäsäännöllisellä syönnillä ja työnteolla. kuka tässä mitään kuntosaleja kaipaa!
Ainii eilisen päivän :) oli et ku tulin viikon lomalta töihin ni mua ootti lappu jos kerrottii et palkka oli noussu n.50e..(onhan toiki nyt jotain) ihan mukava uutinen heti maanantaille...
Oon niiiiiiin iloinen! Tässä on pari viikkoa mennyt jännittäessä, voi elämä mä oon onnellinen!
Viis neliöö enemmän, satasen halvempi vuokra ja loistava sijainti ja ihana kämppä muutenkin! Yksi naapuri ja sekin tuttu, ei tarvitse miettiä millä volyymillä soittaa musiikkia ja voi pitää kemuja ja jatkoja vaikka joka päivä!