päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,636,776 views

Fresia

Posts: 764

#12121 • • Fresia vähän outo
Unohdin täysin käydä kaupassa ja työkaveri lupas tuoda huomiseksi mulle leipomaansa piirakkaa *iloinen* Vitsi se on kyl ihana *hihu*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

MaSari

Posts: 1,986

#12122 • • MaSari space jammer
Koti <3

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Kolera

Posts: 4,256

#12123 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
eilisen päivän :) mut kyl nuo pikkaset kakarat osaa olla joskus niin mainioita. Päiväkotia maalaamasta oltii lähtemäs ni semmoi mikä nyt onkaa pieni poika semmosel kolmipyöräsellä tuli siihe "aidan" viereen joka erottaa ne meitin varastotilat siitä muusta pihasta ja se puhu ihan kokonaisia lauseita oikeen mainiosti mut ei se osannu vielä sanoja *hih* sitä vaan mietti et puhuuko se ihan oikeesti noin suulaasti jotain ja ei vaan ymmärretä sitä sen lausumista vai onko vaan oppinu höpisee. No sitku lähettii kävelee poispäin ni näin ku samainen muksu oli ajanu kolmipyöräsesä seinää päin ja siinä se sitte ihmetteli ja pyöritteli päätää ku ei osannu peruuttaa sillä eikä päässy siitä penkistä pois *lmao*

Muutenki just tommosessa lapsenkömpelyydessää ne kyl osaa olla niin mainioita ja muutenki ku ne tulee kyselee kaikkii tyhmiä ja ei niin tyhmiä. Tuosta aidasta tuli tänään tällainen keskustelu aikaan yhden pikkutytön kanssa Tyttö:"Kuka tän teki tähän?" Minä: "Nuo toiset sedät" Tyttö:"Miks tää tehtiin tähän?" Minä: "Ettette tuu häirää tälle puolelle" Tyttö: "Mä en haluu tätä tähän" *hih*

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

mimesis

Posts: 13

#12124 • • mimesis
Loma *jiihaa**aplodit**plur*

--
Logic is the art of going wrong with confidence.

KooKie

Posts: 4,338

#12125 • • KooKie aka. Petress Pan
Yks ihana poika on ottanu tehtäväkseen hauskuuttaa mua. *plur* En valita.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Tarsu

Posts: 2,449

#12126 • • Tarsu
Naiset :)

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

martina

Posts: 1,875

#12127 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
koko viikko saikku-lomaa!!! jeeeeee!! *iloinen*
Freja

Posts: 8,775

#12130 • • Freja Sihteeri
Hmm. Luulis että tästä päivästä ei löytyisi mitään hyvää koska on nii hemmetin väsy, mutta löysimpäs parikin hyvää syytä!

a. Kun kerran menen ajoissa töihin niin pääsempäs myös ajoissa pois! *joo*

b. Kun kerran menen ajoissa töihin niin pääsempäs kulkemaan taksilla eikä tarvi maksaa mitään! *hymy* eikä tarvi ees niin hirveen ajoissa lähtee ja olla työpaikalla liian ajoissa. Pääsen suoraa oven eteen *hih* luksusta.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

miguel

Posts: 97

#12131 • • miguel
Kohta pääsen nukkumaan täältä töistä... (taksikeskuksesta) Taas enimmäkseen humalaisia
hörhöjä, joilla ei hajuakaan missä ovat ja mitä haluavat.
Kolera

Posts: 4,256

#12132 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

sapeli, 3.8.2005 01:24:
Voitin tietokoneen Mancala Bugsin "Master Bug"-vaikeusasteella! *jiihaa* *kiitoskiitos* *hihu*

http://www.miniclip.com/mancalabugs.htm


kapulassa huomasin tavan miten ei voi vaan hävitä tuota jos alottaa. tuon näköisellä laudalla sitä ei kyllä muistanu *hih*

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

nomic

Posts: 4,120

#12133 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

sapeli, 3.8.2005 01:24:
Voitin tietokoneen Mancala Bugsin "Master Bug"-vaikeusasteella! *jiihaa* *kiitoskiitos* *hihu*

http://www.miniclip.com/mancalabugs.htm


toi on kiva peli, joskus tullut hakattua puhelimen omaa versiota aika paljon

Tekoäly muistutti paljon sitä,mikä oli nokialaisessa, oli turhan helppo kun voitti heti ekalla :(
pitää ettiä tosta haastavampi versio ^^ mikähän mahtaa ton pelin oikea nimi olla? (kun kulkee melkoisen monella eri nimellä)
Daverian

Posts: 491

#12134 • • Daverian
Mä saan tänään mun hameen valmiiksi.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

Nalatsu

Posts: 155

#12135 • • Nalatsu naarasleijona
*jiihaa**aplodit*syndet!!*aplodit**jiihaa*

--
@-}
-----
Naarasleijona
-----
{-@

-Kerttu-

Posts: 4,542

#12136 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Saan jatkaa nykyisessä kesäduunissani lokakuun loppuun (tosin pari viimeistä kuukeutta palkatta! *igor*) jolloin saan työharjoitteluni täyteen! *joo* *iloinen*

Minä todellakin valmistun ensi jouluna! *aplodit* *iloinen*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Jaques

Posts: 1,390

#12137 • • Jaques HUGC / So Nice!

Super-Kerttu, 3.8.2005 08:44:
Saan jatkaa nykyisessä kesäduunissani lokakuun loppuun (tosin pari viimeistä kuukeutta palkatta! *igor*) jolloin saan työharjoitteluni täyteen! *joo* *iloinen*

Minä todellakin valmistun ensi jouluna! *aplodit* *iloinen*



Hyvä Kerttuuuuu!!!*aplodit*

--
Not everybody understands house music. It&#039;s a spiritual thing , a body thing!

iriil

Posts: 371

#12138 • • iriil
Vielä olisi kahdeksan päivää töitä....ei jaksaisi odottaa että työt loppuu... se ehkä näkyy työssäkin hieman. Ei oikein jaksa kiinnostaa enää piirilevyn kyttäys. Tahtoo takaisin Joensuuhun.
Ja sitten vielä...
Laitetaan Vihdin kämppää myyntiin (pitäisi mennä kuin kuumille kiville) ja sitten siitä saadulla rahalla ostan Joensuusta oman kämpän! Pois pois Penttilästä!*aplodit*
Nyt vaan ei meinaa saada unta kun mietin millanen se uusi kämppää sitten mahtaa olla ja minkälainen haaveilemastani vihreästä seinästä tulee...*hihu*
sapeli

Posts: 11,768

#12139 • • Edited sapeli jokukukamikä?

nomic, 3.8.2005 06:40:
pitää ettiä tosta haastavampi versio ^^ mikähän mahtaa ton pelin oikea nimi olla? (kun kulkee melkoisen monella eri nimellä)



Kulkee mm. nimillä Mancala*, Wari*, Warri, Ware, Walle, Awari, Aware, Awale, Awaoley, Awele, Oware, Owari, Wouri, Bao*, Soro, Choro, Solo, Mangola, Gabata, Mulabalaba, Ayo*, Sadeqa, Pallanghuzi, Pallanguli, Conglak, Kalaha, Omweso ja Bantumi... *iloinen*

(edit: nii siis tuo * merkkaa yleistä nimeä tai varianttia)

Otin muutenkin eilen pelistä selvää koska tämä on selkeästi sen tyyppinen peli mitä on pelattu ympäri maailmaa ammoisista ajoista lähtien - simppelit säännöt pohjimmiltaan ja ei tarvi mitään erikoista lautaa tai nappuloita *joo* Ilmeisesti yksi vaikeimmista varianteista on tuo Omweso, joka löytyy pelinä täältä:

http://www.geocities.com/omweso/

Pelissä laudalla on neljä riviä kahden sijaan, jokainen vuoro jatkuu niin kauan kunnes viimeinen kivi osuu tyhjään ruutuun, ja nappuloita voi "syödä" sekä vasta- että myötäpäivään, mutta ainoastaan tietyillä ehdoilla...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

jeesboks

Posts: 4,064

#12140 • • jeesboks p u p u
Pääsin kouluun. Ei tarvii viettää turhaa välivuotta kirjotusten venymisen takia. Musta tulee tamperelainen *hihu* Piristi päivää kummasti.

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*