päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,632,319 views

PieceOfMind

Posts: 628

#12081 • • PieceOfMind Omnea mea mecum porto.
KLF:ltä tuli äsken se Scatman Johnin biisi *iloinen* En ollu kuullu sitä varmaan 10 vuoteen, ja mieleen alkoi tulvia kuvia siitä kesästä, johon toi biisi liittyi... Oltiin varmaan 12(?)-vuotiaita, se kesä oli täynnä aurinkoisia päiviä, ja pyöräiltiin joka päivä hiekkakuopalle uimaan. Opin seisomaan käsilläni vedessä, ja opeteltiin "skättäämään" *nauru* Ja se kesä jatkui ja jatkui, kesti ihan ikuisesti *sydän*

Ja :) part 2: äsken mun ovikelloa soitti kaveri, jota en oo nähny pitkään aikaan. Mennään tänään bilettämään *sydän*
AnssiV

Posts: 1,798

#12082 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Vanhat kaverit, vanhat kuviot, kotikylä, Juankoski...*iloinen*
Avatar
#12084 • • Injektio Guest
6. sija Assembly2005:n freestyle musacompossa :) 30 osanottajaa oli, joten ihan tyytyväinen voi olla *hymy*
jeesboks

Posts: 4,064

#12085 • • jeesboks p u p u
Oma fiilis on hyvä *hihu* En ees oikeestaan tiedä miks mut on vaan ollu niin kiva iltapäivä ja ilta.

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Caritsa

Posts: 1,117

#12086 • • Caritsa
Ehdottomasti etnofestarit! Metsä, bongorummut ja rento meininki :)
ja paku

--
~se joka ei koskaan syyllisty mielettömyyksiin,
ei todellisuudessa ole
niin järkevä kuin itse uskoo~

Tuibbaaah

Posts: 106

#12087 • • Tuibbaaah The Great
Ei ole kurkku yhtään niin kipee kun eilen, ja ääntäkin tulee jo hieman *aplodit*

--
Kaikki kiva on joskus tylsää.

Unik

Posts: 4,117

#12088 • • Unik
Elämän pikku-asiat *iloinen*
terho

Posts: 117

#12089 • • terho
Sain pitkästä aikaa inspiraation kirjoittamiseen, näyttää jopa tulevan ihan kohtalaisen hyvää tekstiä
a-j

Posts: 785

#12090 • • a-j
kuuntelen ismo alankoa *iloinen*

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

zenny

Posts: 1,145

#12093 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Ei o krapulaa..... ku eilenhän ei siis pitäny olla ihan noin humalas... mut ryyppäämisekshän se sit meni.... *eiei* *poks* aika hyväs humalas kyl tuli oltuu...huh huh....

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Birgie

Posts: 1,311

#12094 • • Birgie Kikati
Nukahdin sohvalle kainaloon oikein makeasti, viimeisen kahden päivän aikana kun unta on saanut vain sen verran että pystyssä pysyy. Ja eilinen rushpolkka vei mehut ^^

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Jutu

Posts: 3,054

#12095 • • Jutu Blondi
Kuuntelen Viikatetta ja äsken tajusin, että mä kuuntelin pari joululaulua niiden tulkitsemana *nauru* Naapureilla ihmettelemistä, että nyt se hullu likka kuuntelee joululauluja kesällä *lmao*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

nomic

Posts: 4,120

#12096 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
kokkasin jotain, ja se maistui ihan hyvälle! *jiihaa*
aluksi keittelin jotain makarooni-härdellejä, sitten pannulla paistoin kanamunia ja viskoin sinne sekaan ne makaronit ja heitin randomilla jotain mysteeri-maisteita ja leipää ja oli se ihan syötävää, näytti kyllä ihan lauantai-illan aikaansaannokselta, mutta maistui kivalle! *iloinen*
KooKie

Posts: 4,338

#12097 • • KooKie aka. Petress Pan
Kesän parasta aikaa. *sydän* Neljän päivän putki pelkkää helmeintä eloo ja check this, olin 15h duunissa sinä aikana. Sielki pelkkää *plur* mäisinkii.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

domi

Posts: 7,069

#12098 • • domi Työn sankari.

Jutu, 31.7.2005 19:32:
Kuuntelen Viikatetta ja äsken tajusin, että mä kuuntelin pari joululaulua niiden tulkitsemana *nauru* Naapureilla ihmettelemistä, että nyt se hullu likka kuuntelee joululauluja kesällä *lmao*


Viikate on hyvää, ei siitä pääse minnekään *joo*
nethr

Posts: 763

#12100 • • nethr !!
Sain viettää koko viikonlopun rakkaan ihmisen kanssa *hali*

--
xD