Pari päivää sitten sain tietää etten pääsekään Shanghaihin enkä Pekingiin ensi vuonna
Tänään kävimme sitten kaverin kanssa koululla asiasta keskustelemassa ja nyt olisi sitten vaihtoehtoina lähteäkö Kiinaan vähän pienempään kaupunkiin (vain muutaman miljoonan ihmisen Jinan city) puoleksi vuodeksi vaiko Japaniin Tokioon kolmeksi kuukaudeksi. Ensi tiistaihin mennessä pitäisi päättää.... Varmaan kyllä Tokion suuntaan kallistuu vaikka siellä ilmeisesti sika kallista onkin
Se oli siinä...työharjottelu ohi ja äsken pomo sanos et toinen työharjottelu jakso on taattu jos kiinnostaa...ja paras vielä et se sanos et sulle on työpaikka täällä taattu heti ku kiinnostaa... ja muutenki niin vkl tulee
Pitkästä aikaa vapaa perjantai ilta eikä huomennakaan tarvitse heti aamulla herätä.. Tosin suurin osa kavereista on duunissa tai kipeinä, sen kerran kun itse pääsisi lähtee ulos...
"kuinka tulla maailman parhaaksi dj:ksi osa 1" tänään Melkeen tajuan jo mitä siinä hommassa ajetaan takaa mutta vielä on matkaa tuohon ko. titteliin hihih, ei ... oli ihan älyttömän kivaa ja vtun vaikeeta Nyt ihan hullu täpinöinti vaa oppia lisää
jahuuuu..
muksut sekä mies on poissa himasta koko viikonlopun ja saan tehä ihan mitä vaan.
en edes muista milloin mä oon viimeks ollu oikeesti yksin kotona?! Jesh.. tänään meitsi nauttii.